Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-11, 16:17   #6301
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror ikke kruskakli virker spesielt bindende selv med lite vann, Kankskje prøve med blåbær som regulerer?

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 25-02-11, 17:39   #6302
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva virker bindende med en gang da? Blåbær har jeg ikke. Lurer på om det kan være alle grønnsakene som gjør at jeg er løs i magen. Spiser lite salt også. Har også lurt på om det kan være for mye fett.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 17:41   #6303
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har skrevet mer utfyllende om det her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40993

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 17:42   #6304
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Hva virker bindende med en gang da? Blåbær har jeg ikke. Lurer på om det kan være alle grønnsakene som gjør at jeg er løs i magen. Spiser lite salt også. Har også lurt på om det kan være for mye fett.

Er du veldig løs i magen, kan det være lurt å kutte kraftig ned på fettet/grønnsakene for så å øke langsomt igjen!
Noen mager må ha en lengre tilvenningsperiode enn andre!

På apoteket får du Imodium som effektivt stopper de fleste løse mager svært kjapt! Men det hjelper jo ikke om du ikke finner ut av årsaken!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-02-11, 17:53   #6305
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da får jeg kutte på grønnsakene i første omgang i alle fall. Så skal jeg kutte ned litt på fettet også. Bare syns det er rart at jeg reagerer slik etter å ha vært lavkarbo i 7 mnd. Men greit nok, har vært mer fokusert på mer fett etter nyttår, pluss at jeg har kuttet ut en del ting som tomat, kålrabistappe og surkål (som jeg spiste av og til før).

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 18:00   #6306
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Da får jeg kutte på grønnsakene i første omgang i alle fall. Så skal jeg kutte ned litt på fettet også. Bare syns det er rart at jeg reagerer slik etter å ha vært lavkarbo i 7 mnd. Men greit nok, har vært mer fokusert på mer fett etter nyttår, pluss at jeg har kuttet ut en del ting som tomat, kålrabistappe og surkål (som jeg spiste av og til før).

Det går en masse forskjellige magegreier for tiden også, så det er ikke sikkert det har med kostholdet å gjøre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-02-11, 18:13   #6307
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Ok. Jeg satser på det. Men nå har jeg blitt så paranoid at jeg tar en test uansett..

Jeg lånte penger for å kjøpe meg en test og den var negativ For en ufattelig lettelse. Når jeg var 21-22 kunne det aldri falt meg inn at abort var et alternativ, men nå kjente jeg at jeg faktisk vurderte muligheten. Nå slapp jeg heldigvis å ta stilling til det, men... Burde man ikke egentlig bli mer klar for barn jo eldre man blir? Jeg kjente bare angst nå.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-02-11, 18:26   #6308
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

J Burde man ikke egentlig bli mer klar for barn jo eldre man blir?

Nei da, det beste er visst å fullstendig overvurdere sine egne evner og overhode ikke se for seg ansvaret, våkenetter, gulp, endeløse bleieskift og den fullstendige perspektivendringen som kommer.

Denslags vurderinger er man gjerne bedre på mens man er ung og uerfaren.

Men det går bra altså, og de er veldig fine småttisene, særlig når man har laget dem selv, og/eller jobbet veldig hardt for dem. *Hatten av for adoptiv-og foster-foreldre*

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 25-02-11, 18:38   #6309
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det går en masse forskjellige magegreier for tiden også, så det er ikke sikkert det har med kostholdet å gjøre!

Har hatt det i en måneds tid nå så jeg tror det er kostholdet. Men blitt verre nå siste uka.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 18:41   #6310
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg lånte penger for å kjøpe meg en test og den var negativ For en ufattelig lettelse. Når jeg var 21-22 kunne det aldri falt meg inn at abort var et alternativ, men nå kjente jeg at jeg faktisk vurderte muligheten. Nå slapp jeg heldigvis å ta stilling til det, men... Burde man ikke egentlig bli mer klar for barn jo eldre man blir? Jeg kjente bare angst nå.

Gratulerer med negativ test
Jeg er blitt mer usikker på det med barn nå som jeg er blitt eldre også. Før ville jeg tatt abort siden jeg var så ung. Nå ville jeg vært usikker, jeg er 25 og kunne tilbudt stabilitet og kjærlighet. Men er ikke sikker på om barn er noe jeg og sambo ønsker oss. Vi får se med tiden, vil helst ha vært sammen i 2 år til før jeg tenker så altfor mye på det. I alle fall nesten 2 år...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 19:07   #6311
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Gratulerer med negativ test
Jeg er blitt mer usikker på det med barn nå som jeg er blitt eldre også. Før ville jeg tatt abort siden jeg var så ung. Nå ville jeg vært usikker, jeg er 25 og kunne tilbudt stabilitet og kjærlighet. Men er ikke sikker på om barn er noe jeg og sambo ønsker oss. Vi får se med tiden, vil helst ha vært sammen i 2 år til før jeg tenker så altfor mye på det. I alle fall nesten 2 år...

Jeg hadde bare vært sammen med Gubben i noen måneder da han spurte om vi skulle få barn sammen! Hadde akkurat fyllt 25, brukt ppiller i 8 år og tenkte at det ville ta sin tid å bli gravid, så jeg sa jada, om det er det du vil, kjære!
Det er nå akkurat 18 år siden jeg ble gravid, 6 uker etter at jeg sluttet på pillen!
Vi har snart vært gift i 16 år og har det bedre enn noen gang!
Ikke sikkert at det å ha etablert en type livsstil sammen er noe bedre med tanke på barn enn å begynne i den enden!
Men begge må i utgangspunktet ønske seg barn, da!
Vi er så glade i dem at vi nå også skal bli fosterforeldre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-02-11, 19:46   #6312
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg liker barn og blir litt sånn "naaaw" når jeg ser dem og får holde dem/leke med dem. Men jeg ser ikke for meg at jeg kunne taklet det ansvaret. Uansett tror jeg nok det er bedre å være to. Men jeg tror kanskje at jeg ikke vil ha mine egne. Tror jeg egner meg godt til å være tante. Så jeg krysser fingrene for at brødrene mine fikser biffen. Men av og til tror jeg logikken og hjernen blir overstyrt av hormoner og biologiske klokker og så tror jeg at jeg ønsker meg sånne selv. Men det er vel kanskje naturen som har laget oss sånn..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-02-11, 20:05   #6313
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Burde man ikke egentlig bli mer klar for barn jo eldre man blir? Jeg kjente bare angst nå.

Haster ikke Vimsen85...du er så ung enda at du behøver ikke bekymre deg for hvorvidt tiden er inne eller ikke. Når og hvis du treffer den "rette mannen/pappan" så melder behovet seg hos en av dere...eller kanskje dere ikke vil ha barn.

....men ikke stress...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 25-02-11, 20:07   #6314
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har lagd sellerirotmos, og lagd altfor mye ser jeg.. har hatt i litt kremost, smør, hvitløk og fløteskvett i den. safe å putte i en boks i kjøleskapet til imorra?

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 25-02-11, 20:09   #6315
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Man må vel finne ut hva som funker for akkurat deg. Jeg har litt lyst på barn av og til. Men det kommer og går. Jeg har ikke hastverk i alle fall. Hund har jeg derimot veldig lyst på. Men hadde jeg fått barn nå så hadde jeg selvsagt blitt glad i dem og gjort alt for at de skulle få det godt. Du har gjerne et poeng i det med å etablere en livsstil med et menneske, det blir en omveltning når man får barn, men om begge vil så skal det gå. Der det er vilje er der råd (eller noe i den duren)

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 20:10   #6316
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

har lagd sellerirotmos, og lagd altfor mye ser jeg.. har hatt i litt kremost, smør, hvitløk og fløteskvett i den. safe å putte i en boks i kjøleskapet til imorra?

Ja det går helt fint

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-02-11, 20:15   #6317
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Men hadde jeg fått barn nå så hadde jeg selvsagt blitt glad i dem og gjort alt for at de skulle få det godt.

Det er jeg rimelig sikker på Sier en som har god erfaring med å få barn tidlig

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 25-02-11, 20:16   #6318
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Haster ikke Vimsen85...du er så ung enda at du behøver ikke bekymre deg for hvorvidt tiden er inne eller ikke. Når og hvis du treffer den "rette mannen/pappan" så melder behovet seg hos en av dere...eller kanskje dere ikke vil ha barn.

....men ikke stress...

Eller evt. den rette jenta Jeg holder alle mulighetene åpne Men jeg stresser ikke. Men føler det er litt rart at alle rundt meg blir så etablerte. Jeg er ikke litt klar for det en gang.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-02-11, 20:17   #6319
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har mange bekjente og venninner som har fått barn tidlig, men jeg kunne ikke tenkt meg det selv. Nå er jeg jo 25, så det er ikke så tidlig lenger, men min mor var 27 når hun fikk meg, og jeg er eldst, så stresser ikke

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 20:18   #6320
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har mange bekjente og venninner som har fått barn tidlig, men jeg kunne ikke tenkt meg det selv. Nå er jeg jo 25, så det er ikke så tidlig lenger, men min mor var 27 når hun fikk meg, og jeg er eldst, så stresser ikke

Mamma var 26, bestemora mi var 17.. Så dersom jeg følger trenden kan jeg være ca 35

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-02-11, 20:25   #6321
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

mamma fikk meg når hun var 21, de to neste kom da hun var 38 og 42 jeg har ikke lyst på barn, ikke typen min heller heldigvis.

forøvrig blir jeg irritert når folk sier vi er egoistiske fordi vi ikke vil ha barn. jeg syns det er mye mer ego å få barn, barna har da ikke bedt om å bli til. velger du å få barn, er det fordi DU vil det. (forhåpentligvis) og det er egoistisk det

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 25-02-11, 20:34   #6322
Babycherry
Medlem
 
Babycherry sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 120
Babycherry er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har kjøpt vaniljepulver på iherb, og hvilken type?

Babycherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 25-02-11, 20:42   #6323
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Å ønske seg barn har så absolutt ikke noe som helst med egosime å gjøre!
Da ville det ikke blitt mange barn, gitt! Hvem ofrer frivillig maaangee års nattesøvn, alle våkne timer, alle tilgjengelige midler etc om man er så egoistisk? Man velger ikke år med bekymringer, dag ut og dag inn med fortvilelse, oppkast, avføring, matsøl og krangling ut i fra egoistiske motiver!
Tror biologien må få mye av skylden for at folk vil ha barn! Jeg vet i hvert fall ikke hvorfor jeg hele mitt liv har ønsket meg barn, helst så mange som mulig!

At noen ikke vil ha barn er vel heller ikke egoistisk. Men bare tanken er så fjern for meg at jeg ikke kan sette meg inn i en slik tankegang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-02-11, 20:47   #6324
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Eller evt. den rette jenta .

Eller jenta...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 25-02-11, 20:48   #6325
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Det er jeg rimelig sikker på Sier en som har god erfaring med å få barn tidlig

Me to! 3 barn som 22-åring

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no