Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Atkinsbar

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-07, 19:21   #1
bolleklumpen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: østfold
Alder: 38
Innlegg: 15
bolleklumpen er på en erverdig vei

Atkinsbar

Nå har jeg holdt på ei uke og mistet ca 3 kilo. Stått stille noen dager nå og lurer på om det kan være fordi at jeg har spist 2 atkinsbarer i helgen? er kanskje ikke lov i første fase?? klager egentlig ikke på at det står stille.. for regner ikke med å gå ned masse hele tiden, men er jo ikke noe vits i at det skal stå stille resten av tiden heller:P

__________________


bolleklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 19:53   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: atkinsbar

Jeg tror det står på at barene er greie i fase 1, men det er mange som opplever stagnasjon av å spise de, så det lureste er vel å holde seg unna

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 20:31   #3
bolleklumpen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: østfold
Alder: 38
Innlegg: 15
bolleklumpen er på en erverdig vei

Sv: atkinsbar

oki, tusen takk

__________________


bolleklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:58   #4
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkinsbar

Opprinnelig lagt inn av bolleklumpen, her.

Nå har jeg holdt på ei uke og mistet ca 3 kilo. Stått stille noen dager nå og lurer på om det kan være fordi at jeg har spist 2 atkinsbarer i helgen? er kanskje ikke lov i første fase?? klager egentlig ikke på at det står stille.. for regner ikke med å gå ned masse hele tiden, men er jo ikke noe vits i at det skal stå stille resten av tiden heller:P

Gikk ned 3-4 kg den første uken min selv men så gikk det sakte. Tror det er sånn uansett om du hadde spist atkinsbar eller ikke. Jeg spiste ikke atkinsbar i starten men spiser det til lørdagskos eller som erstatning når andre har kake nå.

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no