Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp til å finne ut kalorier

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-14, 21:21   #51
blomst1
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Hvor da ?

Ingen i private meldinger. Der har jeg null ( 0)

Ingen på Windows mail.

  Svar med sitat
Gammel 17-08-14, 21:31   #52
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Nei, men så sendte du ikke melding, men skrev på veggen på profilen min, da. Jeg svarte på din vegg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-08-14, 21:44   #53
blomst1
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Ok, jeg ser nå. Takk

  Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 08:36   #54
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Utrolig leit at du forlater forumet. Jeg håper du ikke gir opp lavkarbo bare fordi du opplevde deg tråkket på her.

De fleste svarene du har fått har du fått av erfarne medlemmer med gode råd, så jeg håper du tar akkurat de rådene med deg på veien mot et sunnere kosthold.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 09:15   #55
blomst1
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Takk Imse, det var koselig sagt.

Jeg gir ikke opp lavkarbo, fordi jeg ser det går riktig vei.

Synes jeg har fått masse god informasjon på forumet( stort sett), så det kommer jeg til å fortsette med.

  Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 09:46   #56
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.203
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Lykke til videre på lavkarbo, uansett om du velger å bli på forumet eller ei;-)

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:27   #57
blomst1
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Supermoderator, kan du vekke admin ?

  Svar med sitat
Gammel 06-09-14, 08:51   #58
blomst1
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Kan noen moderatorer melde seg ?

  Svar med sitat
Gammel 06-09-14, 08:57   #59
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Jeg tror ikke dette er måten å få tak i dem på. Skriv en PM til brukeren som heter HP. Han fikser sletting av brukere. Ellers så har du jo på ingen måte identifisert deg her, så om brukeren din står, så gjør det ikke noe.

Håper det går bra med deg!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-14, 10:03   #60
blomst1
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Takk, Nellie, det går bra både med meg og lavkarbolivet :-)
Hvordan går det med ditt ?

Det går stadig nedover på vekten, selv om det var full stans i uke 3. Målebåndet rundt magen har faktisk skrumpet med 9 cm !

Jeg kunne sikkert vært medlem her lenger, men jeg synes ENKELTE her inne har en så ovenfra og ned holdning, at jeg orker rett og slett ikke å vite at jeg er med på et felleskap med dem. Beklager, men sånn er det.

Jeg har lest mye på forumet, og jeg ser at jeg ikke alene med å få nærmest belærende, nedverdigende og "jeg vet best" svar på enkle spørsmål. Jeg vemmes.

Men hvorfor denne treneringen med å avslutte medlemskapet ?

Etter 3 forsøk på å melde meg ut( hvorav en av dem som supermoderatoren personlig skulle kontakte admin og si ifra), så kan man lure på om det bare er for å irritere...

Jeg lar meg ikke irritere, men det bare gir meg en bekreftelse på at dette stedet ikke er noe for meg.

Når det er sagt, så synes jeg det er mange nydelige mennesker her, som gir masse av seg :-)

  Svar med sitat
Gammel 06-09-14, 10:16   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å finne ut kalorier

Jeg har gitt flere beskjeder til admin, det er dessverre ikke noe mer jeg har mandat til å gjøre. HP er av flere grunner en opptatt mann, så hvorfor det trenerer har jeg ingen forutsetning for å vite. Jeg rapporterte inn det siste innlegget ditt i går for å se om det kunne bli noen fortgang, men utover det får jeg ikke gjort noe før han logger seg på og utfører sin admingjerning. Beklager.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp meg å finne en tråd? Ju9ta Ketolysekuren 2 18-03-11 10:07
Hjelp til å finne igjen noe jeg så på tv Lillemeg1 Lavkarbo generelt 9 17-09-10 21:33
Trenger litt hjelp til å finne ut noe fridr Spørsmål og svar 5 09-08-10 21:12
Hjelp meg å finne gode fettkilder Bayone Ketolysekuren 20 29-03-09 19:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no