Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kosenavn

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-10, 09:24   #1
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Kosenavn

Hvilke kosenavn blir brukt på dere? Barn? Bedre (-eller dårlige) halvdel?

Siden jeg nå tydeligvis har "bosatt" meg her på forumet, har kanskje noen sett at jeg kaller barna mine for trolla

Dette er ikke fordi de er så grusomme - eller ligner på noen troll for å si det sånn - men fordi jeg i et helt år satt på sengekanten å sang ai ai ai ai ai boff (når trollmor har lagt sine 11 små troll....osv) Så for meg er dette bare kosete

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 09:31   #2
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kosenavn

Lillegutt på 4 uker (i morgen) har ikke heeelt fått navn enda, så foreløpig "heter" han Pjokken
Syns det er et koooselig "navn", han er jo en så god, liten "Pjokk"

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:00   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kosenavn

Her er det hundene som har flest kosenavn Yngsten på 8 mnd heter Järki, men går under navn som Smultkula, Knaskeladd, Dritdunken (spiser ALT=mye diarè) og Tælpen.
Den eldste på 22 mnd heter Toiwo og har Totten som kjælenavn nr 1. Bruker også Særingen, Snålingen og Gamle Mann ...

Når jeg har drøyd hårklippinga litt for lenge kaller sambo meg Madam Mim... HRMPF!
Sambo ligger inne på min mobil som KnottenTotten, min yngste sønn har alltid blitt kalt Soppen og min datter Dættæl. Da hun var lita tøtte pleide hun å si "Hettel ikke Mallell (Marielle), hettele Dættæl!" Talefeil DeLuxe
Eldste mann har sluppet billig unna, han heter Christopher men blir bare kalt Chris.
Det var min familie

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:24   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kosenavn

Exen min kalte meg ''vesla'' eller ''gnomen''. Til og med ''hobbiten'', hvilket jeg IKKE var særlig begeistret for (men fortalte meg selv at kun handla om mine unormalt store føtter, hehe). Jeg vet ikke helt hvor disse navnene kom fra, jeg er ikke SÅ lita, 167 cm, men det fikk vel han med sine 183 cm til å føle seg mandig . Jeg kalte han ''Olle'' eller ''dust'', noen ganger ''furu'', som er det første valget som kommer opp på mobilen når man bruker stavekontroll.
En fyr jeg data en stund kalte meg ''pus''. Det må jeg si falt bedre i smak!
Ellers kaller jeg katta mi for ''tjukken'' og ''tjukkebolla'', selv om han ikke er det minste tjukk
Jeg og søstrene mine kaller foreldrene våre for ''høvdingen'' og ''gamla''. Særlig populært hos mamma, haha!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:30   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kosenavn

Jeg ønsket meg alltid et kallenavn når jeg var yngre. Syntes det hørtes så kult ut å bli kalt Anki og Chris og Camma og Soffi og Benny og alt sånt.

Er ikke så veldig oppfinnsomt med kallenavn her gitt
Baby-Emma blir kalt Emmerten.
Emilkatten blir kalt litt av hvert, alt etter hvilket humør han utstråler. Surmil, Hypermil, Teitmil, Dummil, Finmil, Slemmil osv
Gaaanske teit
Kjærsten kaller meg for kona si og ellers så går det mest i navn og "kjærsten"

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:40   #6
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Kosenavn

Jeg kaller Andreas for "trollet" og lille gullen..
Gubben ble kalt "nussepusen",tror ikke han synes det var så koselig..
Ellers går det i "kjærring", "droget" og "pus"

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:59   #7
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Kosenavn

Jeg er 29 år og pappa kaller meg fremdeles på Tolla si

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no