Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Matkurs av Dr. Hexeberg

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-11, 21:52   #1
rst024
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 19
rst024 er på en erverdig vei
Exclamation

Matkurs av Dr. Hexeberg

Er det noen som har erfaring med tidligere matkurs arrangert av Dr. Hexeberg? Det skal holdes et slikt matkurs i Bergen i mai, og jeg lurer derfor på hva som tas opp på dette matkurset og om det da er verdt å betale for. Nærmere 2000,- er jo litt i drøyeste laget dersom foredraget ikke er noe tenker jeg.

rst024 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:57   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Fy Flate for en pris da gitt!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 23:30   #3
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Grøss for en pris

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 08:57   #4
rst024
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 19
rst024 er på en erverdig vei

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Jepp, det er det jeg óg tenker. Det meste må da gå an å lese seg til.. Foredraget bør være enormt bra for en slik betaling..

rst024 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:31   #5
sirib
Medlem
 
sirib sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 172
sirib er ny på veien

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Det var dyrt. Jeg synes at det å lage lavkarbo-mat er det letteste i verden! :-) Har lest meg litt opp, kikket i forumet her og er bevisst på råvarer og leser på etiketten. Helt gratis.

__________________


sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:37   #6
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Uff . . . Nå ble jeg nesten litt skuffet. Over Dr. Hexeberg, mener jeg. DEN prisen kan ikke være annet enn for å tjene gooooode penger ! Jeg ville IKKE dradd, - nesten av prinsipielle grunner. Kjøp boka i stedet, du

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:51   #7
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Jeg synes prisen er litt avhengig av hvor mange det er plass til på kurset og hvilket innhold det har. Hun skal ha dekket reise, eventuelt opphold, leie av lokalet - og tjene noe penger.
Det er egntlig, inntil et visst punkt i alle fall, sunt å sette pris på egen tid
Men man bruker heller ikke 2000 kr på noe frivillig om man ikke har lyst, og det kan jo også være en faktor - som gjør at alle er mer motivert for å få mye ut av kurset. Samtidig som det dessverre utelukker en del som ikke har mulighet til å disponere pengene sine slik.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:59   #8
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Opprinnelig lagt inn av rst024, her.

Er det noen som har erfaring med tidligere matkurs arrangert av Dr. Hexeberg? Det skal holdes et slikt matkurs i Bergen i mai, og jeg lurer derfor på hva som tas opp på dette matkurset og om det da er verdt å betale for. Nærmere 2000,- er jo litt i drøyeste laget dersom foredraget ikke er noe tenker jeg.


Det er jo ikke et foredrag, det er et kurs. Jeg aner ikke noe om opplegget i Bergen, men det er blitt arrangert matkurs på Stabekk, og det har gått over 4 kvelder. Kokeboken hennes og råvarene man bruker til matlagingen er inkludert. Litt annerledes enn et foredrag!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 10:03   #9
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

DA stiller saken seg ganske anderledes, ja, Kula !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 10:18   #10
rst024
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 19
rst024 er på en erverdig vei

Sv: Matkurs av Dr. Hexeberg

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er jo ikke et foredrag, det er et kurs. Jeg aner ikke noe om opplegget i Bergen, men det er blitt arrangert matkurs på Stabekk, og det har gått over 4 kvelder. Kokeboken hennes og råvarene man bruker til matlagingen er inkludert. Litt annerledes enn et foredrag!


-

Ja det er sant. Jeg har visst ordlagt meg litt feil. Beklager feilen

rst024 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen med erfaring på 'metoden' til dr. Hexeberg? diamanten Lavkarbo generelt 7 03-10-11 10:07
Dr. Hexeberg Tidl. medlem LCHF 40 29-09-11 18:25
Matkurs og inspirasjo​nskveld – KOS Hordaland grotingeling Spørsmål og svar 0 13-02-11 21:27
Nettmøte med Hexeberg! Akeleie Nyheter / media 0 12-07-10 13:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no