Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor lenge varte din stagnasjon?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-09, 21:38   #1
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Hvor lenge varte din stagnasjon?

Bare lurer litt - ikke noe pes eller stress eller noe....bare nysgjerrig...

Dere som har holdt på en stund og som har opplevd en periode med stagnasjon - etter hvor lang tid opplevde dere stagnasjon og hvor lenge varte den før dere begynte å gå ned igjen? Gjorde dere noe spesielt for å "komme igang igjen"?

Jeg har holdt på i 10-11 mnd nå og har tatt av 25 kilo! Kjempebra!
I de siste 6 ukene har jeg gått opp og ned ca et halvt kilo pr uke - altså ingen flere tapte kilo på en stund. Merker ingenting på klærne heller.
Jeg holder ut stagnasjonen altså - men det hadde vært gøy å sett et lys i tunnelen liksom.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>


Sist redigert av Jabba : 02-10-09 kl 17:52.
Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:11   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Hei,
Den varer ennå. Startet på ketolyse i mai 08 og vekta stoppet opp men har vært rimelig stabil siden august 08, opp og ned et par kilo. Har stort sett spist ketogent, kun et par korte pauser. Har prøvd å finne ut av partystoppere uten hell. Har fortsatt minst 12 kg som må av.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:22   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Hehe, dette er vel ikke så motiverende, men mer eller mindre i to år ...
Jeg har fortsatt ca 10-15 kg jeg skulle ha gått ned.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:44   #4
martineeee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 8
martineeee er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Min stagnasjon har var litt over en uke, og den har ikke stagnert jeg har bare gått opp! vet ikke hva som skjer, men håper det løsner seg av seg selv etterhvert, og håper det kanskje har noe med mensensyklusen og gjøre!

Gratulerer med 25 kilo bort! det står det virkelig respekt av har du et lite supertips som har hjulpet deg gjennom trege faser?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wX3B1kX/]
martineeee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 10:13   #5
Skinnogbein
Juniormedlem
 
Skinnogbein sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trøndelag
Alder: 58
Innlegg: 24
Skinnogbein er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Startet i desember 2008. Gikk ned 17 kilo frem til begynnelsen av juni i år. Har deretter gått opp og ned ca ett kilo i fire måneder. Har prøvd det meste - fettfestival, ingen søststoff, ingen erstatningsprodukt, redusert matmengde... De siste par ukene har jeg gitt litt mer f.... Har spist en og annen stor bit sukkerfri sjokolade (ca 50 gram), laget meg masse is av fløte og frosne bringebær, og drukket både vin og litt øl. Og, i dag..! I dag veide jeg 300 gram mindre enn tidligere minstenotering i juni! Jippi!! Jeg tør ennå ikke håpe at det har løsnet igjen, men.... *krysser fingre og tær*

__________________


Skinnogbein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- egendefinert Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:25   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

[/quote]Gratulerer med 25 kilo bort! det står det virkelig respekt av har du et lite supertips som har hjulpet deg gjennom trege faser?[/quote]

Vel- det er kanskje her mitt problem ligger - jeg har vært heldig og hatt svært lite av såkalte "trege faser". Det har gått jevnt og trutt nedover hele tiden, såklart med et par uker innimellom der vekta ikke har beveget seg nedover. Så kanskje jeg er bortskjemt!
Jeg har 15-20 kilo til som skal bort så jeg håper ikke kroppen er av den oppfatning at dette er bra nok.....

Men nok fett og vann er viktig, aldri gå sulten, ikke spis etter du er mett selv om det er mer mat på tallerkenen, ha alltid med deg "krisemat" når du går ut og blir borte fra hjemmet en stund, ikke vei deg mer enn en gang i uka hvis du blir stressa av vekta.

Lykke til videre!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:28   #7
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Hvor lenge tester dere ut en partystopper før dere bestemmer dere for at "det var ikke den" ? Altså hvor lenge går dere uten f. eks meieriprodukter før dere konkluderer?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:55   #8
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Gikk ned 20 kilo fra september 2007 - sept 2008. Etter det har det bare gått oppover, på tross av lite slinger i valsen, og det siste året har jeg lagt på meg 15 av kiloene igjen. Har stått stille de siste 3-4 månedene da, så det har da sluttet å gå oppover om ikke annet . Hører med til historien at jeg er insulinresistent og på nuværende tidspunkt blir sjekket for lavt stoffskifte.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 17:54   #9
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvor lenge tester dere ut en partystopper før dere bestemmer dere for at "det var ikke den" ? Altså hvor lenge går dere uten f. eks meieriprodukter før dere konkluderer?


Spør forsiktig igjen jeg......

Tilleggsspørsmål - hva kutter dere ut først? Melkeprodukter?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 19:30   #10
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge varte din stagnasjon?

Min stagnasjon varte over ett år... Nå er jeg på vei ned igjen, da Jeg prøvde ut mange partystoppere på det året. Meieriprodukter holdt jeg opp med i ca 3 uker. Kanskje ikke lenge nok, men vekta gikk ikke ned og maten begynte å bli vanskelig og kjedelig uten fløte, rømme og ost.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lenge? Tonemi Mer enn 30 kg overvekt 8 12-08-09 19:25
Hvor lenge kan man stagnere? fagremøy79 Mer enn 30 kg overvekt 11 12-06-09 15:04
Hvor lenge i fase 1? Robyn Eurodiett 4 29-01-08 22:36
Hvor lenge? stinasol Spørsmål og svar 20 25-02-07 00:47
Hvor lenge med intro? cathrine Induksjonen 2 29-02-04 16:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no