Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Så da er det bare å begynne å gå

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-07-08, 14:28   #1
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Så da er det bare å begynne å gå

http://www.abcnyheter.no/node/71151

En liten strek i regningen for meg dette her.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 16:52   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Så da er det bare å begynne å gå

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

http://www.abcnyheter.no/node/71151

En liten strek i regningen for meg dette her.

det dumme med slike uttalelser... er at sånne lathanser som meg gir opp.
Føles som det lille jeg orker eller gidder ikke er bra nok uansett

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 20:10   #3
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Så da er det bare å begynne å gå

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

det dumme med slike uttalelser... er at sånne lathanser som meg gir opp.
Føles som det lille jeg orker eller gidder ikke er bra nok uansett

Men vi vet bedre

  Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 20:42   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Så da er det bare å begynne å gå

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Men vi vet bedre

ehhh... ja ... og ... og... ja

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 09:22   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Så da er det bare å begynne å gå


Litt pussig ja. Jeg trente mye før og gikk ikke ned i vekt. Styrke 3 ganger i uken + jogging 3 ganger i uken. Etter jeg begynte å gå ned i vekt har jeg nesten ikke trent. Rart? Ikke særlig stolt av det da. Skal straks og med en gang sette meg ned å tenke nøye og grundig gjennom saken. Skal jeg snart ta meg sammen å begynne å trene igjen tro?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 09:32   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Så da er det bare å begynne å gå

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Skal straks og med en gang sette meg ned å tenke nøye og grundig gjennom saken. Skal jeg snart ta meg sammen å begynne å trene igjen tro?

Ta det med ro, Pearl...det går snart over...treningslysten mener jeg
Tullprat...Trening er sunt, men tilpasset den enkelte, tror jeg. Og litt er bedre enn ingenting. Ihvertfall for å holde kroppen litt vedlike. Dog litt over minimum trengs for å øke både styrke og uteholdenhet.

Lykke til med tenkingen og dagen i dag

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 09:49   #7
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Så da er det bare å begynne å gå

Hvis jeg bare kommer igang pleier jeg å være kjempeflink å trene. Men da må jeg trene nesten hver dag. Må ha det inn i den daglige rutinen. Denne våren har jeg hatt for mye fri. Er priviligert og har hatt lønnet permisjon. Trodde jeg skulle trene mer enn vanlig, men hadde så god tid at det falt helt ut. Forstå det den som kan. Nå er jeg tilbake på jobb. Da er det nok lettere. Jo mer jeg har å gjøre jo mer får jeg gjort. Jo mindre jeg har å gjøre, jo latere blir jeg. Men det har vært deilig da å gjøre veldig lite en periode.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 09:54   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Så da er det bare å begynne å gå

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jo mer jeg har å gjøre jo mer får jeg gjort. Jo mindre jeg har å gjøre, jo latere blir jeg.

Kjenner til den....
Det er forberedingen til treningen som stopper oss....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg begynne i dag? Smurfine Lavkarbo generelt 6 24-02-08 11:19
Hvordan begynne? Sanko Ketolysekuren 2 26-01-08 14:24
Hvordan bør jeg begynne å trene? Skrible Trening 9 29-12-07 02:47
Begynne på Ketolysekuren? nita58 Ketolysekuren 4 12-12-06 09:19
Babymat - hva er best å begynne med? Zoë Barns kosthold 7 05-01-06 18:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no