Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Au au au! Tilbake til lavkarbo lell?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-10, 10:38   #1
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Au au au! Tilbake til lavkarbo lell?

Som nevnt i en annen tråd har jeg hatt en timeout hva kosthold angår siden onsdag (5 dager) og overskuddet kom tilbake i fullt monn! Men... Jeg har tidligere vært plaget med ledd- og muskelsmerter og de har avtatt en del på lavkarbo, men i dag! Å jøjje meg! Jeg har vondt overalt! Beina, armene og hoftene verker!

Ok, jeg trødde jo innpå raske karber som en tulling i disse dagene, skal innrømme det, men at det skulle gi seg så voldsomt utslag hadde jeg ikke trodd! Hm. Skal trappe ned på karber igjen og se hva som skjer, jeg må da klare å finne et punkt der smertene blir mer eller mindre borte og overskuddet kommer litt tilbake igjen!?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 11:09   #2
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Au au au! Tilbake til lavkarbo lell?

Hei
Jeg kan bare fortelle min erfaring med lavkarbo og fibromyalgi

Men når jeg holdt meg på ca 50-150 karbo i døgnet var smertene i leddene redusert,men ikke helt borte. Da hadde jeg "nesten" normal energi (langt fra bra,men helt greit). Så hadde jeg lyst til å prøve meg på ketolyse kuren, dette gikk helt fint de første dagene,men så forsvant energien helt, jeg fikk hodepine og alle de tegnene som visstnok er normalt (har jeg lest nå), da lå jeg på ca 15 karber i døgnet. Dette orket jeg ikke så jeg gikk tilbake på lavkarbo og da er energien sånn akkurat passe ....Hadde en pause i sommer og la på meg 2-3 kg,ble slapp og sliten,så nå er jeg tilbake på lavkarbo, og har samtidig stumpet røyken ...formen er stigende og jeg er mye bedre form enn på lenge...

Kanskje du har havnet "litt" for lavt på karbene eller får i deg for lite fett ? jeg aner egentlig ikke,men oppfordrer til dette kostholdet her,da jeg veit at det hjelper

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 11:20   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Au au au! Tilbake til lavkarbo lell?

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Kanskje du har havnet "litt" for lavt på karbene eller får i deg for lite fett ? jeg aner egentlig ikke,men oppfordrer til dette kostholdet her,da jeg veit at det hjelper

Jeg har jo vært storfornøyd på alle andre måter, men det overskuddet de fleste skryter så veldig av har altså glimret veldig med sitt fravær. Men disse smertene orker jeg jo ikke! Må prøve meg litt mer frem for å finne en balansegang - antagelig litt mer karber, men ikke hodeløst mye.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 11:33   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Au au au! Tilbake til lavkarbo lell?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg har jo vært storfornøyd på alle andre måter, men det overskuddet de fleste skryter så veldig av har altså glimret veldig med sitt fravær. Men disse smertene orker jeg jo ikke! Må prøve meg litt mer frem for å finne en balansegang - antagelig litt mer karber, men ikke hodeløst mye.

Off stakkar deg da ,håper du finner ut av det.Kanskje vist du finner en mellomting med kostholdet da ,ikke for høy karb men heller ikke for lite.
Vil nå bare ønske deg lykke til og god bedring

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbake ... hmmm Ketolysekuren 6 10-08-10 11:32
Tilbake! Trin Ketolysekuren 2 24-05-10 17:33
Ah ... Det er godt å være tilbake på lavkarbo-kosthold Hillelille Lavkarbo generelt 2 20-07-09 12:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no