Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kan vi ???

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-04, 22:06   #1
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt
Question

Kan vi ???

Kan vi ikke prate litt om noe annet enn mat også.
Er ganske lei grønnsaker nå, og klarer over hodet ikke å få imeg nok mat.
men vekta synker.
Der glemte jeg meg!!!

Er helt gal etter Idol! har sett allt, både i fjor og i år.
Noen andre?

Hvem tror du vinner av de 4 som er igjen.
Stemte på Kurt i fjor, og nå er han der.

Stemmer Kjartan hver gang nå. (synes han er litt pen oxo )


Hvem tror du vinner............
Mulig denne skulle vært på utenfor tema, så får dere heller bare flytte den.

__________________

Sist redigert av malin : 27-04-04 kl 22:25.
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 23:29   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Du har skrevet rett plass

Og ja her kan vi prate om allt mellom himmel og jord... og bortenfor...

Angående idol... hva er det egentlig? Har ikke tv...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 00:05   #3
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Alle har...

TV.

Kanskje ikke du, men du vet da vel hva Idol er?
Nok om det.
Hilse fruen...
Setter pris på de små, godbitene fra henne.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 07:50   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er flott å ikke ha TV - men HP, - om du ikke vet hva Idol er må du jo leve helt uten nyheter og aviser. Man kan jo snaut se en avis uten at det er Idol stoff !! Og da mener jeg ikke at du må LESE avisa heller ! Forsia sier sitt den ! Tror du tuller med oss jeg !

Uansett, - jeg må nok inrrømme at jeg følger litt med på Idol. Min mening ? Syns Sandra burde vært ute for lengst..... av de andre er det okke som hvem som vinner....de best har gått ut allerede !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 12:06   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har fått med meg Idol... men hva er det egentlig?

Jeg leser aviser men hopper glatt over sladder...

Er det intrige, såpe, realityshow? Eller er det virkelig en talentkonkurranse? Talentjakt?

hva er det egentlig?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 19:39   #6
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

De beste har gått ut så det er nesten det samme hvem som vinner. MEN og jeg må virkelig si MEN: Jeg blir dritsur dersom Kjartan vinner - ikke fordi jeg har noe i mot ham personlig - men i år er det jo jentene som har vært best. Det har vært så utrolig mange flinke jenter (i motsetning til i fjor), derfor vil jeg synes det er blodig urettferdig hvis en gutt vinner.

Maria var definitivt den beste, med Anh på en rågod andreplass!

Forøvrig må jeg bare si en ting om Sandra: Hun er faktisk en av de som har mest Idolpersonlighet. Dessuten så tror jeg hun er mye flinkere til å synge enn hun har maktet å vise oss i de fleste av programmene. Hun er veeeeldig ung og har nok vært veldig nervøs.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 21:01   #7
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av HP



Angående idol... hva er det egentlig? Har ikke tv...

HP nå oppfører du deg slik jeg pleier før fotballkamper og spesielt cupfinaler.

Hva fotballkamp? Hvem spiller? Å Rosenborg--Virkelig?

Dette er jo et semibevisst spill. Liker ikke fotball og blir påtvunget det (slik du blir med idol) fre alle kanter og later som " I know nothing"

Alle andre bortforklaringer avskriver jeg som ren løgn.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 21:51   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

HP nå oppfører du deg slik jeg pleier før fotballkamper og spesielt cupfinaler.

Hva fotballkamp? Hvem spiller? Å Rosenborg--Virkelig?

Dette er jo et semibevisst spill. Liker ikke fotball og blir påtvunget det (slik du blir med idol) fre alle kanter og later som " I know nothing"

Alle andre bortforklaringer avskriver jeg som ren løgn.

YES - YES - YES!!!

- SHE'S BACK!!!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 22:13   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

HP nå oppfører du deg slik jeg pleier før fotballkamper og spesielt cupfinaler.

Hva fotballkamp? Hvem spiller? Å Rosenborg--Virkelig?

Dette er jo et semibevisst spill. Liker ikke fotball og blir påtvunget det (slik du blir med idol) fre alle kanter og later som " I know nothing"

Alle andre bortforklaringer avskriver jeg som ren løgn.



10 poeng til Maz, men spm er fortsatt reelt...

Er det en talentkonkurranse eller er det såpe/realityshow?

Om det er talentet som er fokus, så er det den beste som vinner. Er det et reality show så blir det jo den som er mest populær/den som skaper mest sympati blant seerne som vinner...

Og som dere skriver, de beste er jo ute for lenge siden...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 23:38   #10
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Ingenting?




Det var dere som mente noe, som skulle svare.
Så dere som følger med på IDOL, Welcome.



Dere som ikke har sett på idol, ser ut som det er mange
Kan jo bare skippe denne siden.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 23:43   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Får visst skippe videre jeg da...

Men jeg lurer fortsatt på om det er en talentkonkurranse eller et realityshow... Om noen av dere som ser på kan svare på det...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 23:53   #12
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg får ofre noen minutter søvn, da HP, slik at du får oppklart det store mysteriet som du har spurt om ørten ganger, men som ingen svarer deg på.

Det er en konkurranse i hvem man tror kan bli, eller allerede er, et IDOL. Det vil si at sangkvalitet ikke nødvendigvis teller mest, da dette kan justeres senere. Men man stemmer på de man liker, som man synes egner seg til å være pop-idoler, som har utstråling og personlighet. Så det er en talentkonkurranse i å være et IDOL, ikke et realityshow. Etter min mening...

At de beste har gått ut, skyldes norsk innstilling..... Vi kan godta at en rørlegger med gløppe mellom tenna kommer fra intet og vinner. Men vi har vanskeligere for å svelge at en allerede etablert, pen sanglerke som ikke er amatør (Maria) skal vinne. Det er liksom ikke rettferdig...

Selv ønsker jeg at en av jentene skal vinne. Hadde store motforestillinger mot Sandra, inntil på fredag, da hun viste seg fra en kuul side.
Om jeg er fan? Bittelitt..... Og bittelitt krise at det er fest på jobben på fredag, med høye glass og celebre gjester. Da kan jeg vel kanskje ikke spørre om noen vil være med på å jakte etter en tv...

Men hva har dette med karbohydrater å gjøre, og hvorfor lar jeg meg rive med likevel? Også midt på natta da. Eller kanskje nettopp derfor. Hjernen min sover allerede.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 28-04-04, 23:59   #13
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Det er en sang konkuranse, men du vil vel frem til att det er ett realityshow oxo... Teite meg...
Har du ikke hørt om Kurt Nilsen du, She's so high.


Over og ut... c,")



__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 08:15   #14
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

På meg virker det som Idol er en konkuranse der de synger og nesten alle stemmer på den som kommer fra deres sted. Når deres kandidat er utstemt så endrer de litt instilling. To stykker fra samme fylke er derfor et minus.

Reality er det vel ikke mere en kombinasjon av sankonkuranse og populæritetskonkuranse. Jeg har sett en del på Famefacrory på BBC det er mere reality der deltagerne får masse undervisning osv på veien. Synes det er et mye mere spennende konsept.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 09:36   #15
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Takk for gode svar! Og god oppklaring!

Jeg trodde dem fikk undervisning jeg da...

Så altså; det er en sangkonkurranse med stor vekt på trynefaktor og opphavssted.

MHM: Du svarer i en tråd "utenfor tema" --- ingen karbisser her...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 10:00   #16
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Litt pinlig at jeg ,en voksen mann på 35 er Idol avhengi.

Håper Susanne vinner og at Margareth eller Sandra blir nummer 2.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 11:33   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Har ikke tv...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-05-04, 00:52   #18
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Han vant, og det var det jeg ville. Men ett spm. til deg HP.

Vet du hva Idol er nå?

Svar mottas med en klem.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 15-05-04, 13:11   #19
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ikke helt... Men mye klokere er jeg!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-05-04, 22:47   #20
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Har vært offline denne uka pga- lynnedslag.nettverkskortet gikk føyka.men når dere snakker om idol,ville jeg at Susanne skulle vinne og Kjartan på andre plass så resultatet var ikke så galt. Så ikke på idol i fjor da hobbiten vant.

Men Kjartan var en bra vinner selv om jeg håpa på susanne.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Kan jeg drikke denne teen? fint om noen kan svare. Iset Atkins kosthold 13 23-05-07 10:43
Noen spørsmål - noen som kan svare? Mokia Lavkarbo generelt 3 08-01-05 13:25
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no