Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Endelig noe som virker med garanti

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-05, 18:42   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Endelig noe som virker - med garanti

Hei
Sjekk dette. 5 års garanti og alle vinner en DVD ( de som får reklame i mail)
Produktene selges av en Dr O.Lund som er lege. Det finnes bare 3-4 O.lund i Norge som er leger så vi klarer vel å finne ham. I følge billedet kunne han selv trenge 10 tabletter. Jeg har sjekket med Bind III Norges leger og finner ikke noen O. Lund som passer med billede eller alder.
Huff, kanskje dette ikke er løsningen lel.

http://www.prolarin.com

Med 10 tabletter går man ned 30 kilo.

Anmeld useriøs e-post, på sikt tjener vi alle på det.

God Kveld
Torkil


Sist redigert av Torkil : 29-08-05 kl 21:04.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 19:08   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ja verden vil bedras ! Det verste er at mange tror på dette og kjøper pillene.....

Hvis det fantes en slankepille som virket ville den iallefall være en verdens sensasjon, - opfinneren ville bli verdens rikeste mann og alle i hele verden ville vært tynne for lenge siden !! Ikke ville det være nødvendig å markedsføre den på denne måten heller. Tipper vi hører om denne i "TV2 Hjelper deg" snart !

Om noe høres for godt ut til å være sant, - ja så er det som regel det !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 19:25   #3
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk



Wanted! Dead or alive!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 19:33   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

*fniiiiiis*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 20:08   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

*fniiiiiis*

Hei
Firmaet prolarin finnes ikke i Brønnøysundregisteret.
Jeg glemte å anføre, at ut over et vekttap på 33 kilo får man også en østtelemarksbunad og man slipper å bruke briller.
Firmaet bryter markedsføringsloven, når de mailer til personer som ikke har bedt om det, og nårt de garanterer vekttap uten å kunne dokumentere effekter.
Loven om legemidler når de markedsfører koffeinholdige tabletter med diverse ukjente stoffer.
Loven om beskyttede titler ( man kan bare kalle seg lege når man faktisk er det)

Det blir nok ikke bare på TV 2 hjelper deg vi hører om disse typer, som henter kjappe penger og forsvinner med garanti, bunad og briller.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen


Sist redigert av Torkil : 29-08-05 kl 21:22.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 20:28   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Torkil


ut over et vekttap på 33 kilo får man også en østtelemarksbunad og man slipper å bruke briller.


nesten så jeg føler for å hive meg på... bare bunaden er verdt det ...
går ikke dette under kvakksalverloven eller hva den heter???

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 20:30   #7
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Oi...jeg skal ihvertfall kjøpe, hvis jeg får en Østerdalsbunad for det 10 piller koster. Kanskje det ikke er pillene han selger, men bunader....


Om noen her inne prøver så fortell hvordan det virker da...
Så ille er det for mange av oss, at vi faktisk er villig til å tro på hva som helst. Og kjeltringene utnytter det

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 21:03   #8
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Nå vet jeg hvordan den hvirker ..

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 21:06   #9
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Eller så er det et slikt produkt ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 21:06   #10
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Mannen min fikk mail fra dette firmaet i dag han. Ble så irritert at vi slettet hele greia. Har ikke bedt om slikt vi! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Synes det er frekt jeg.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 21:20   #11
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Mannen min fikk mail fra dette firmaet i dag han. Ble så irritert at vi slettet hele greia. Har ikke bedt om slikt vi! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Synes det er frekt jeg.

Hei
Det er sansynlig, at firmaet "hacker" epostadresser. F.eks. ved å sjekke forskjellige fora for slanking/kosthold etc. Send evt en svarmail vedlagt en masse fotografier eller annen tung last, så de får deres server blokert. Eller anmeld dem til forbrukerombudet.
Noen som har ennå kvassere forslag?
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 22:15   #12
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Til norskspråklig spam sender jeg alltid et svar der jeg ber dem fjerne meg fra deres lister. Har hatt noen artige mail-krangler der firma som har kjøpt tjenester fra andre firma som SPAMMER deres reklame til meg. Har faktisk fungert til en viss grad.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 23:58   #13
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Fascinerende at den samme bikinien sitter like støpt etter 19 kg.. tror jeg ville ønsket en ny en by then .... Og at ingen har bare LITT mer mystiske navn enn hanne andersen, larsen eller olsen..

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 10:16   #14
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Nå har jeg sendt mail til kundeservice og bedt de fjerne meg fra deres lister. Er spent på om det virker.

Dumt jeg slettet mailen, slik at jeg ikke kunne sende den til forbrukerombud, tv 2 hjeloer deg mm. Men men.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 17:00   #15
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Nå har jeg sendt mail til kundeservice og bedt de fjerne meg fra deres lister. Er spent på om det virker.

Dumt jeg slettet mailen, slik at jeg ikke kunne sende den til forbrukerombud, tv 2 hjeloer deg mm. Men men.

Hei
Sjekk slettede elementer i din e-post, kanskje du finner den der ?
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 17:02   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Det er helt utrolig... Tenk at folk bruker over 1000 kr på å kjøpe disse humbugpillene!! Jeg blir så sint!!

Hadde virkelig slike piller fungert så bra, hadde de garantert kommet på Dagsrevyen, og de hadde IKKE blitt solgt på postordre, snarere på apoteket - sikkert på resept.

Nei, jeg syns det er tragisk at folk faller for dette, men det er jo ikke alltid like lett å tenke logisk når man sliter med overvekt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 21:46   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sånn hvis noen lurte, så beholder man alt fettet som er på brystene også. Man går bare ned alle andre steder.

(henviser til det ene bildet til venstresom viser krympingen)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...


Sist redigert av Summer : 30-08-05 kl 22:13. Årsak: forvekslet høyre og venster...
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 21:56   #18
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Sånn hvis noen lurte, så beholder man alt fettet som er på brystene også. Man går bare ned alle andre steder.

(henviser til det ene bildet til høyre som viser krympingen)

Au da
Det var ikke godt nytt for oss mannfolk ! ; Men jeg skjønner hvorfor Lise smiler så blygt på sitt fotografi

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 22:14   #19
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Au da
Det var ikke godt nytt for oss mannfolk ! ; Men jeg skjønner hvorfor Lise smiler så blygt på sitt fotografi

Vennlig Hilsen
Torkil

Tøysekoppen, jeg har ikke tatt disse tablettene. Men lavkarbo er ikke så verst det heller da..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 21:06   #20
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Tøysekoppen, jeg har ikke tatt disse tablettene. Men lavkarbo er ikke så verst det heller da..

Hei
Fra spøk til alvor. Webcat som steller med data for Ketolyse AS undersøker om vi er blitt hacket for e-postadresser. Det er svært
lite sannsynlig, men dog, Pentagon er jo tidligere blitt hacket.
Har noen av dere eller deres bekjente fått mail med beskjed om at de har vunnet en DVD uten de har vært i nærheten av www.ketolyse.no eller www.Lavkarbo.no
for den del. altså noen som ikke surfer på slike sider. Det kan være mannen eller naboen som ikke ser på slikt og likevel har fått e-post?
Vi er interessert i å finne ut hvordan de har fått e-postadressene, og kan vi bevise de er blitt hacket, vil de prompte bli anmeldt.


Firmaet finnes ikke I Brønnøysund, jeg gjetter på at siden er stengt om 4-6 uker, når folk ikke har fått varene og ikke har fått det annonserte vekttap og sikkert ikke DVD heller.
DVDèn har man krav på selv om man ikke ønsker de fantastiske piller, men en porto på 243 dekker både den simpleste DVD, porto, ekspedisjon og et overskudd. Kjøp heller en DVD på COOP eller Elkjøp for 199 kr.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 21:29   #21
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Sjekk slettede elementer i din e-post, kanskje du finner den der ?
Vennlig Hilsen
Torkil

Hei Torkil. Det hjelper nok ikke. Jeg har stillt inn epostprogrammet til å fjerne slettede elementer for godt når jeg lukker programmet. Så den er nok borte vekke.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-05, 15:34   #22
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Titt her:

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/09/01/442095.html


Sitat:

«Hvis du vil gå ned 30 kilo, er ti tabletter nok».

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-09-05, 16:20   #23
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Der var det nådd avisene ja.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 09:55   #24
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Endelig noe som virker med garanti

Mulig jeg har blitt oppspora enten fra LK, SN eller Ketolyse.no.. For i det siste har jeg fått en hel haug junkmail om slankeprodukter og treningsapparater og piller og dill.. Jeg har AD-stopp og pop-up-stopp på min maskin men enda skjer altså dette. I tillegg har maskinen brannmur..
Tenkte jeg bare skulle si i fra sånn at disse forumene evt kan sjekke ut om de har blitt hacka..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 15:48   #25
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Endelig noe som virker med garanti

Jeg er med her og på Ketolyse men har ikke fått spam om slankemidler.
Sannsynlig at det er en av de andre da ?

Flott at du gir beskjed !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no