Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Gula Java

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-11, 02:02   #1
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Gula Java

Leser en brosjyre her, om koksblomstsukker kalt Gula Java. Det har visst en Orac-verdi på 2200, og inneholder derfor masse antioksidanter, og i tillegg ligger det nede på 35 på GI-skalaen.

Hva er dette for noe egentlig? Er dette noe vi lavkarbere kan spise? Ser veldig fancy ut iallefall!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:14   #2
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Gula Java

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Leser en brosjyre her, om koksblomstsukker kalt Gula Java. Det har visst en Orac-verdi på 2200, og inneholder derfor masse antioksidanter, og i tillegg ligger det nede på 35 på GI-skalaen.

Hva er dette for noe egentlig? Er dette noe vi lavkarbere kan spise? Ser veldig fancy ut iallefall!

Det er sukkererstatning, som har blitt populær blant de som lever på mye raw food, eller vil spise mere naturlig, Det er mere næringsrikt enn sukker, og jeg syns det er veldig godt på smak. Om du kan spise det kommer vel ann på hvilken kostholdfilosifi du følger, jeg bruker det selv innimellom i bakst, men det er ikke noe jeg ville spist mye av.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no