Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Seven wonders of the world

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-05, 15:55   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Seven wonders of the world

http://bewebbed.biz/sevenwonders.htm

Synes den var litt søt

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-06-05, 15:58   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Kjempesøt

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-06-05, 16:30   #3
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

åå..

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 17-06-05, 19:03   #4
Matilde
Medlem
 
Matilde sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Åmot i Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 217
Matilde har en fantastisk aura rundt segMatilde har en fantastisk aura rundt seg
Smile

nydelig var denne...åh..

__________________




og "kappløpet" med Thula og Studentberta:








Jeg vil heller angre på ting jeg gjør enn å angre på ting jeg aldri fikk gjort! (som å nyte livet som slank, hihi...*knis* )


MOM- maker of miracle
Matilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren! Svar med sitat
Gammel 17-06-05, 19:29   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

...og nå begynner jeg nesten å gråte...

  Svar med sitat
Gammel 17-06-05, 20:23   #6
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

*sende rundt til mine venner* Takk lise

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 17-06-05, 23:09   #7
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

hmm...

nå burde jeg sikkert ikke si noe i det hele tatt.. men denne "skjønte" jeg liksom med en gang.. at det antagelig var en eller annen som hadde skrevet noe helt annet og veldig fint.
jeg er tydeligvis blitt for blasert, synes jeg har sett slike 100 ganger før, og da blir det bare klisjeer, selv om jeg jo selvfølgelig er enig. nå har jeg egentlig kjempedårlig samvittighet for å si dette, men så må jeg bare si det likevel. nå får jeg sikkert alle her på nakken, men dette gav meg ingenting, det virker ikke ekte. jeg er nok ikke blandt de mest følsomme, men jeg er opptatt av å vise de jeg bryr meg om at jeg er glad i de. det vil si at jeg sier til folk at jeg bryr meg om dem, og at de betyr noe for meg. jeg kjøper ofte, eller lager små gaver til mine venner. jeg sender kort og sms. og på arbeidsplassene på skolen henger jeg ofte opp hyggelige lapper til vennene mine som de ser når de kommer om morningen.

hehe.. nå skulle jeg egentlig skrive videre om at jeg ikke likte sånne søte ting skrevet med rosa skrift. men nå ble jeg i litt godt humør for faren min ringte. og jeg fortalte han at jeg hadde hatt kjæreste i over et år(selv om det har vært litt til og fra), og at vi kanskje kom utom i sommer. jeg har ikke vært der på tre år! så da ble jeg egentlig for blid til å kritisere mer
den beste kjedemailen jeg har fått er denne:

Sitat:

Noen påminnelser fra Dalai Lama:

1
Husk at stor kjærlighet og store bedrifter krever
store risikoer

2
Når du taper, glem ikke å lære av det

3
Husk følgende: Respekt for deg selv - Respekt for andre- Ansvar for dine handlinger

4
Husk at det kan være en stor lykke ikke å få dine ønsker oppfylt

5
Kjenn reglene, så du vet hvordan du bryter dem skikkelig

6
La ikke en liten diskusjon ødelegge et godt vennskap

7
Når du oppdager at du har gjort en feil; gå straks i gang med å rette den

8
Tilbring litt tid alene hver dag

9
Vær åpen for forandringer, men gå ikke på kompromiss med dine innerste verdier

10
Husk at taushet noen ganger er det beste svar

11
Lev et godt, verdig liv. Når du blir eldre og tenker tilbake kan du nyte det en gang til

12
En kjærlig atmosfære i ditt hjem er fundamentet for ditt liv

13
Ved krangel med din elskede, hold deg til den øyeblikkelige situasjonen; bring ikke fortiden inn i bildet

14
Del ut din visdom. Det er en måte å oppnå udødelighet på

15
Vær skånsom overfor jorden

16
Reis en gang i året til et sted hvor du aldri før har vært

17
Husk at det beste forholdet er det hvor kjærligheten til hverandre overskygger behovet for hverandre

18
Vurder din suksess utifra hva du måtte oppgi for å få den

19
Grip kjærlighet og matlaging med hensynsløs løssluppenhet


Ha en god natt allesammen

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 11:34   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hm... så streng Silje var i dag da ! Men du har et godt poeng !!

Selv om vi er blaserte så syns jeg det siste svaret gjør at man tenker litt etter på hva som er virkelig her i verden. Hva som betyr noe. Det er ikke alle som er så oppmerksomme mot andre dessverre. Og for disse.....hvis en slik mail kan få folk til å tenke litt etter - så er det kjempeflott - og da betyr det ikke noe om den i utgangspunktet er "ekte" eller "falsk" - syns jeg !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Beat for Beat Summer Generell diskusjon 433 24-01-06 21:27
Vi trenger ikke folk som kan spytte ut fakta. Vi har Google! HP Generell diskusjon 1 13-10-04 12:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no