Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-09, 11:05   #1
Fishi2009
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Innlegg: 107
Fishi2009 er på en erverdig vei

Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Jeg sliter med å finne en julegave til min mann! Han fylte nettopp 30, og da er "alle" gavene mine brukt opp...

Til bursdagen fikk han Iphone og konsertbilletter.

Noen som har noen gode forslag?



På forhånd, tusen takk!

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 11:12   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp... Angående julegave til min mann...

Hvis han er glad i å gå på ski; Hodelykt som lyser godt og kaster lyset 70 m fremover. Spesiallykt for skigåere....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 15:39   #3
Fishi2009
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Innlegg: 107
Fishi2009 er på en erverdig vei

Sv: Trenger hjelp... Angående julegave til min mann...

Tusen takk Anne

Nå har det seg sånn at min mann ikke går på ski i det hele tatt, dessverre...

Men kanskje han kan begynne med det? Da er vel kanskje ski og skisko og sånn et naturlig sted å starte?

Tusen takk for forslaget!

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 15:46   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp... Angående julegave til min mann...

Prøver igjen jeg siden jeg er en lidenskapelig leser selv.... BØKER


Mini-pc til å ha med på ferier....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 15:55   #5
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Trenger hjelp... Angående julegave til min mann...

Eg har tenkt å kjøpe nytt armbåndsur til min. Har og vurdert Xbox, øyretelefonar, ny jakke, tastatur og mus (han er ein lidenskapelig dataspiller.) Men endar nok sannsynligvis på klokke.

Ellers finnast det jo mykje "dill" til iPhone, nytt deksel, kvalitets øyretelefonar, etui osv. Deksel med det fotballlaget han heier på f.eks?

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:59   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Min gubbe skal få tatovering av meg - ikke til jul men til bursdsgen i april....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:20   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Jeg ser jeg får veldig dårlig samvittighet av hvor lite penger jeg tydeligvis bruker på gave til sambo!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:23   #8
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Vi bruker heller ikke mye penger på gaver til hverandre.....vi kjøper heller litt større ting sammen som vi trenger til huset.
Men akkurat tatovering har gubben min snakket om i mange år - og siden det vil komme som en total overraskelse så gleder jeg meg til å gi ham den gaven.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:22   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Gubben min får sitt høyeste ønske oppfylt: Han får motorsag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:48   #10
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Kommer ann på hvor mye penger du vil bruke på ham det da, men jeg har i år valgt å kjøpe mobil til ham. Den er jo ikke aktuell nå siden du gav han Iphone til bursdagen, men hva med noe annet elektronisk? liker han spilling? xbox, playstation, wii?? ny dvd spiller?, mini pc? eller du kan gi ham penger eller lage et "gavekort" på tjenester du kan gjøre for han Bare fantasien setter grenser her hehe

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 09:28   #11
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Drill? Håndoverfres? Gavekort på Biltema?

Min mann ønsker seg en liter grønn Volvo Penta maling (til båtmotor) og det skal han jaggu få også... Pluss noen andre småting da

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 10:06   #12
Fishi2009
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Innlegg: 107
Fishi2009 er på en erverdig vei

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Tuuuuusen takk for alle gode svar Kanskje noen av dere andre også har fått noen gode tips her!

Hannehk: Det blir mini PC! Det er et kjemegodt forslag! Tusen takk. Han har faktisk nevnt dette ved flere anledninger tidligere også.

Carisma: Hehe, ja, det kan nok høres ut som om jeg bruker vel mye penger på gaver til min mann... Og det stemmer nok! Vi har ikke barn, er ufrivillig barnløse, og jeg elsker å skjemme han bort (i mangel på å skjemme ut barn...) Han skulle egentlig få Iphonen til jul, men han trengte så sårt en telefon, så da fikk han den i førjulsgave. Mannen min er også sjømann, og i år skal han være ute i jula. Dermed blir det litt ekstra...

Jeg vil ønske dere en fin jul sammen med deres kjente og kjære. For det er jo det jula egentlig handler om, ikke sant? Ingen pakker i hele verden kan erstatte det!

Kos dere!

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 10:08   #13
Fishi2009
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Innlegg: 107
Fishi2009 er på en erverdig vei

Sv: Trenger hjelp... Angående julegave til min mann...

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Prøver igjen jeg siden jeg er en lidenskapelig leser selv.... BØKER


Mini-pc til å ha med på ferier....

Du hadde jo også foreslått det! Tusen takk, kjempegod ide!

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 10:11   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Opprinnelig lagt inn av Fishi2009, her.

Carisma: Hehe, ja, det kan nok høres ut som om jeg bruker vel mye penger på gaver til min mann... Og det stemmer nok! Vi har ikke barn

Ikke bare du, men stort sett alle forslagene som kom inn. Vi har heller ikke barn, men jeg har sjelden råd til mer enn noe til en tusenlapp i gave. Og vi har middels inntekt begge to. Nå lever jeg på NAV om dagen, så i år blir det bare halvparten....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 19:04   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ...

Min sambomann får gavekort til kjøp av ølbryggerutstyr.. meeed en liten påskrift om at han er forplikta til å lage lavkarboøl til meg. Men det eneste stedet de selger ølbrygerutstyr er på kondomeriet.. håper han ikke kommer hjem med noe heelt annet enn det gavekortet var tiltenkt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min mann skal ut i skauen og leke med Softgun en hel helg - trenger desperat mattips! Iset Ketolysekuren 0 06-08-09 19:12
Julegave Kanutten Generell diskusjon 0 07-12-07 20:56
Litt start hjelp angående oppskrifter? Anitave Lavkarbo generelt 4 25-06-04 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no