Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: I Nord-Norge
Alder: 49
![]() |
![]() Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyseHar de siste ukene fått vondt øverst i magen, i tillegg er jeg ofte(stort sett hver dag) uvel og småkvalm.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
![]() ![]() |
Sv: Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyseHvor i magen har du vondt? Oppe til høyre? Kan vara gallan... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyseHar ondt øverst i magen midt på, like under der ribbeina møtes, innimellom over hele magen på en måte, men ikke så langt ned som eggstokker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyseForstoppelse?!! (Slett ikke et uvanlig fenomen på ketolyse ettersom jeg har skjønt...) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: finnmark
![]() |
Sv: Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyse
jeg var sånn de tre første ukene på ketolyse |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nær Bergen
Alder: 46
![]() |
Sv: Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyseNår jeg får galle-smerter, er det i øverste del av magen, rett under ribbeina og litt til høyre. Kan ofte være en slags murrende følelse, som går over etter en stund. Eller blir veldig, uutholdelig vondt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyseopplever dette i perioder, nesten som at det vanskelig å si om jeg er mett eller sulten, men egentlig kanskje uvel...det går gjerne over igjen da...ha gått på kur i ett år nå...føler det kan ha sammenheng med at jeg ikke har fått i meg nok grønnsaker, og dermed er litt hard i magen...
![]() |
![]() |
#8 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyseTusen takk for kjappe svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har så vondt øverst i magen ... | *ellabellami* | Ketolysekuren | 16 | 21-05-08 12:03 |
OE etter ketolyse? | Linn H | Optimal Ernæring | 5 | 01-10-07 10:33 |
Magen etter vektnedgang m/keisersnitt.... | nita58 | Ketolysekuren | 3 | 01-06-07 12:17 |
Ketolyse - når etter fødsel? | timich | Ketolysekuren | 1 | 20-05-07 20:29 |