Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 40
![]() |
![]() Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol?Med tanke på det folk sier at alkohol blir brukt før fettet,skal man da spise mindre fett da eller? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol?Jeg spiser akkurat som vanlig. Så lenge man ikke tilfører kroppen mer karbohydrater enn vanlig, så lagrer man ikke fett, men fettforbrenningen stopper opp en liten stund. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 40
![]() |
Sv: Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol?Takk for raskt svar.Jeg testet meg inatt bare for å se,og da var stixen veeldig lys. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol?Om du med veldig lys mener at det var utslag, men svakt utslag, så er du fortsatt i ketose. Det finnes ingen grad av ketose, utslag er utslag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva spiser dere før og etter trening? | Bollemor | Trening | 15 | 28-11-09 16:40 |
Hva spiser dere etter trening? | nordlandsjenta | Trening | 10 | 09-11-08 19:11 |
Hva spiser dere når dere skal kose dere? | Lisekir | Dr Lindbergs | 11 | 24-04-08 09:08 |
Hva spiser dere før og etter trening? | Tidligere bruker | Trening | 1 | 11-12-04 15:00 |