Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-07, 21:32   #1
Petrine
Nytt Medlem
 
Petrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Hovedstaden
Alder: 52
Innlegg: 2
Petrine er på en erverdig vei

Vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar

Jeg har nettop startet opp med south beach dietten. Jeg startet opp for 2 dager siden og synes diette virker lett og jeg føler meg overhodet ikke sulten. Jeg har nesten problemer m å få spist alt.

Saken er at jeg føler meg litt rar i kroppen. Har vondt øverst i ryggen og kjenner meg varm og sitrende i kroppen. Er dette normalt?

Jeg har fjernet galleblæren for noen mndr siden og lurer litt på om dette er en kur som er bra for meg i så måte.

Blir uendelig glad for svar!
PETRINE

Petrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 09:35   #2
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar

Opprinnelig lagt inn av Petrine, her.

Jeg har nettop startet opp med south beach dietten. Jeg startet opp for 2 dager siden og synes diette virker lett og jeg føler meg overhodet ikke sulten. Jeg har nesten problemer m å få spist alt.

Saken er at jeg føler meg litt rar i kroppen. Har vondt øverst i ryggen og kjenner meg varm og sitrende i kroppen. Er dette normalt?

Jeg har fjernet galleblæren for noen mndr siden og lurer litt på om dette er en kur som er bra for meg i så måte.

Blir uendelig glad for svar!
PETRINE

Hei,
jeg er ikke noen ekspert på SB, men det lille jeg har sett om den virker den å ha mye bra.
http://www.kk.no/php/art.php?id=304324

Ved å plutselig snu om kan man føle seg "rar". Særlig om man har spist mye karbohydrater.

Hvis det ikke går fort over, så ville jeg kontakte legen ettersom du har noen for deg litt ukjente ryggsmerter. Så vil du føle deg tryggere etterpå.

  Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 09:38   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar

http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=gallebl%E6re

Her finner du mer informasjon om dette

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:33   #4
Petrine
Nytt Medlem
 
Petrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Hovedstaden
Alder: 52
Innlegg: 2
Petrine er på en erverdig vei

Sv: vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar

Tusen takk for svar!!!!!!
Dette ubehaget gikk over etter 3 dager. Føler meg i helt fin form nå . Sikkert bare en reaksjon på det nye kostholdet. Vekta går ned og jeg er i fin form nå!

Petrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:23   #5
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar

Opprinnelig lagt inn av Petrine, her.

Tusen takk for svar!!!!!!
Dette ubehaget gikk over etter 3 dager. Føler meg i helt fin form nå . Sikkert bare en reaksjon på det nye kostholdet. Vekta går ned og jeg er i fin form nå!

Ditt rop om "hjelp" var rørende husker jeg --- koselig å høre at det ordnet seg så fint!
Kroppen protesterer jo alltid litt på noe nytt, og da kan det være ekkelt og man blir litt redd. Tror jeg skjønner følelsen "rar" ja.

Stå på videre!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no