Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei på dere alle sammen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-08, 15:27   #1
Amber
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 291
Amber er ny på veien
Talking

Hei på dere alle sammen

Da har jeg tatt skrittet inn på dette forumet, har lest masse om ketolysekuren den siste uka og har bestilt boka. Men jeg gidder ikke å vente, og jeg har lært masse her allerede.

Jeg er 35 år, har ei jente på 3 år. Jeg har alltid vært overvektig, men etter fødselen så var det verre enn noensinne. Da veide jeg nær 96 kilo, og for snart to år siden så meldte jeg meg inn i vektklubben på VGnett. Tok av 18 kilo på 5 måneder, så brakk jeg beinet...Det tok liksom knekken på meg. Og nå har jeg gått opp igjen, ikke alt, men 10 kilo.

Til sommeren skal jeg være forlover for ei venninne, og selvom jeg har ingen illusjoner om å nå målet mitt før det, så er det noe med at alle monnær drar Føler meg supermotivert og etter to dager på ketolysediett, går det veldig greit. Nå er det bare resten

Er litt rart å skulle stappe i seg så mye fett, og jeg er nesten redd, men villig til å gi det et forsøk...

Skal vel få startet min egen journal også etterhvert, men ville bare si hei til dere alle.

Har lest masse her, og det virker som om det ikke er alle dette funker for? Og at det er mange som har gitt opp etter en måneds tid? Men hvis det først funker, så funker det bigtime? Stemmer det sånn ca?

Nå skal jeg hente barn i barnehagen, før jeg skal lage middag, så en oppskrift på noe kjøttdeig m/litt løk og paprika og litt andre grønnsaker som gratineres i ovnen, så veldig godt ut...

Hvordan er det med krydderbruk? er det helt greit?

Takk for oppmerksomheten, er plutselig tilbake

__________________

Amber
Amber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 20:07   #2
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hei på dere alle sammen

Velkommen så masse hit!

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 20:14   #3
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hei på dere alle sammen

Velkommen hit, og lykke til

Det virker som om jo mere man skal ned, jo fortere går det. Ihvertfall i begynnelsen..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 23:24   #4
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Hei på dere alle sammen

Velkommen hit, Amber!
Tror det er veldig viktig det du skriver om at alle monner drar. Vi som blir igjen herinne vet at all nedgang, uansett hvor liten er ett skritt nærmere målet. Og at man ikke må ha urealistiske forventninger. Jeg tror at mange av de som gir seg etter 3-4 uker har hatt veldig urealistiske forventninger om hvor mye de vil gå ned og på hvor kort tid.
Ønsker deg masse lykke til og håper du vil trives her på forumet! Her kan du få all den hjelp og støtte du måtte ønske deg!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 09:38   #5
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: Hei på dere alle sammen

Det virker som om vi er en liten gjeng her nå som har kommet inn i april...

Krysser fingrene for at dette er det som funker for deg!!

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 09:39   #6
Amber
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 291
Amber er ny på veien

Sv: Hei på dere alle sammen

Det gjør jeg og og det er så inspirerende å lese om dere andre...

__________________

Amber
Amber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 09:02   #7
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Hei på dere alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Amber, her.

Har lest masse her, og det virker som om det ikke er alle dette funker for? Og at det er mange som har gitt opp etter en måneds tid? Men hvis det først funker, så funker det bigtime? Stemmer det sånn ca?

Nei, det stemmer nok ikke.
For noen så funker det bigtime og for noen få, funker det ikke i det hele tatt. Men jeg har inntrykk av at ketolyse i de fleste tilfeller fungerer, men ikke i "superfart".
Jeg er selv en av dem som går på ketolyse, og som sakte men sikkert kryper nedover i vekt. Jeg startet en tråd her på forumet etter 3 uker, da jeg syntes det gikk altfor tregt i forhold til hva jeg hadde forventet. I tillegg begynte jeg å bli lei av ketolysematen, og syntes dietten "kostet mer enn den smakte". Heldigvis klarte jeg meg over den kneiken, og nå går det så mye bedre.

Lykke til med ketolyse.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei alle sammen! Er ny her jeg beate Ketolysekuren 7 27-01-08 00:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no