Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva har dere med dere i matpakka på jobb?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 09:17   #26
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har dere med dere i matpakka på jobb?

Hva er matpakke for noe?

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 11:08   #27
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere med dere i matpakka på jobb?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Idag har jeg med middagsrester fra igår, en slags gryterett?
Stekt kjøttdeig og løk, med en saus av hermetiserte tomater og fløte og masse krydder

Er ganske fornøyd, siden jeg de siste ukene har hatt med meg to fedonskiver med ost på. Kanskje jeg faktisk holder meg mett nå, hehe...

Det tror jeg! Bra jobba! Og de har kjempefine, billige plastbokser på Biltema.

Tror det lureste er å omprogrammere hjernen litt. Vi er vant til at frokost/lunsj/kveldsmat = brødmat. Hvorfor ikke heller tenke at mat = næring og brensel, og så bare spise det som holder oss mette og energiske leeeeenge. Ergo = kjøtt/fett/protein.

Brødfella eller eventuelt salatfella er psykologisk, ingenting annet. Jeg kan ikke spise noen slags lavkarbo brøderstatninger, uansett hva de inneholder, for da går jeg ikke ned i vekt. Det er ikke kroppen min som trenger brød til tre av dagens måltider, det er "oppdragelsen" min som tror jeg trenger det. Mammastemmen inni hodet.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:10   #28
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hva har dere med dere i matpakka på jobb?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Det tror jeg! Bra jobba! Og de har kjempefine, billige plastbokser på Biltema.

Tror det lureste er å omprogrammere hjernen litt. Vi er vant til at frokost/lunsj/kveldsmat = brødmat. Hvorfor ikke heller tenke at mat = næring og brensel, og så bare spise det som holder oss mette og energiske leeeeenge. Ergo = kjøtt/fett/protein.

Brødfella eller eventuelt salatfella er psykologisk, ingenting annet. Jeg kan ikke spise noen slags lavkarbo brøderstatninger, uansett hva de inneholder, for da går jeg ikke ned i vekt. Det er ikke kroppen min som trenger brød til tre av dagens måltider, det er "oppdragelsen" min som tror jeg trenger det. Mammastemmen inni hodet.

Ja, er rart hvordan slike ting sitter helt stuck i tankegangen! :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:18   #29
sidn
Juniormedlem
 
sidn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 23
sidn er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere med dere i matpakka på jobb?

Med en fortid i Grete Roede-filosofien tar jeg meg i å ha dårlig samvittighet hver gang jeg må passe på at det er nok fett totalt sett i det jeg spiser til et måltid. Det blir nesten litt småsyndig å hente frem fløten og meierismøret... Regner med jeg vokser det av meg når jeg blir mer vant til dette nye lavkarbo-regimet :-)

__________________


sidn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:45   #30
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har dere med dere i matpakka på jobb?

Jobber i bhg og har fullt utrustet kjøkken til disp. daglig.
har alltid med meg en god salat, gjerne med kylling. En porsjon fløtegrøt, middagsrester, omelett, eggesalat, kyllingvinger, lavkarbobrød osv osv.
Gørrkoser meg med maten og ble sulten av å skrive

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere på jobb om dagen? Lindaplinda Ketolysekuren 37 22-10-10 09:14
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Hva har dere med til lunsj på jobb? Aphrodithe Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 10-01-09 19:38
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no