Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Når du veier deg

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-11, 13:19   #1
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Når du veier deg

Når jeg veier meg, så veier jeg flere ganger, og får ganske ulik vekt. Det kan faktisk variere et par kg. Avhenger vel av hvor jeg plasserer føttene på vekta.

Men hvilke kg regner du som det rette?
Jeg har brukt det tyngste, men det er jo myyye mer fristende å bruke det laveste...

Hva gjør du?

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 13:21   #2
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Når du veier deg

Min vekt viser alltid den tyngste vekten først, dersom jeg går på den med korte mellomrom. Jeg tar den tyngste vekten med i ticker-oppdateringen - så blir det ikke så nedtur neste gang jeg går på

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 13:53   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Når du veier deg

Hvis vekta di er så ustabil bør du sjekke at den står i vater. Den bør heller ikke stå på badet da lufta der blir for fuktig for elektronikken inni vekta.

Jeg ville kjøpt en ny vekt dersom den fremdeles er ustabil etter å ha blitt vatret opp og stilt på et tørt sted.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 18:52   #4
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Når du veier deg

Håper alle som veier seg her husker at hvis vekta står på skjevt golv kan vekta slå ut feil. og sist men ikke minst vei dere om morgenen! du har masse vann i kroppen om kvelden, det er morgenvekta some er den optimale vekta di.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:36   #5
sidn
Juniormedlem
 
sidn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 23
sidn er på en erverdig vei

Sv: Når du veier deg

Når jeg kjøpte badevekt på Jernia tidligere i år, fikk jeg beskjed om at den kunne være følsom for gulv med varmekabler, og at den således burde stå på et rom uten varmekabler.

__________________


sidn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For oss som veier oss hver dag MichelinMann Ketolysekuren 47 24-11-09 17:59
Hvis du veier: Veier du før eller etter steking? Impulsiw Spørsmål og svar 6 18-09-08 17:32
Hvor ofte veier du deg? synne Generell diskusjon 14 01-01-05 04:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no