Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juniskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-11, 21:34   #101
Mamseen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Skien
Innlegg: 68
Mamseen er på en erverdig vei

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg gikk og handlet litt urter og sånt i dag til min meieriproduktfrie uke, og så fant jeg sukkerfri sweet chilisaus! HURRA! Uken som kommer er reddet

Ååå- hvor fant du det?

__________________

Mamseen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 23:07   #102
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Håhå. Det skal jeg også gjøre! I tillegg skal jeg gå til innvandrerbutikkene i byen her og kjøpe masse herlig krydder Men dette blir først etter jeg har flytta i sommer. Blir teit å kjøpe mer greier som må med på flyttelasset. Jeg har jo allerede aaaaaaalt for mye..... Sukk.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 16:05   #103
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg fant den på butikken som ligger på vektertorget. Skal tro gleden var stor! Smaker fantastisk gjør den også! Har handlet inn salater og grønnsaker til denne uka. Kyllingkjøttdeig, svinestrimler og kylling. Så tror jeg skal klare meg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 17:33   #104
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Juniskravletråden 30+

De har sukkerfri chillisaus hos den lokale innvandrersjappa her, har også sett den i andre "sånne" butikker. Det er nok et godt sted å lete

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 19:58   #105
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Etter dagens middag med isbergsalat, squash, scampi og sweet chili saus så er jeg nå sterk i troen på at min kutting av meieriprodukter i en uke vil gå fint

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 20:39   #106
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Eneste problemet med sweet chili sausen er maltitolen, som jeg tydeligvis reagerer lett på...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:04   #107
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Eneste problemet med sweet chili sausen er maltitolen, som jeg tydeligvis reagerer lett på...

aiaiaiaiai. stakkar!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:19   #108
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

aiaiaiaiai. stakkar!

Er dagen-derpå så kan jeg hende jeg er ekstra ømfintlig. Men jeg spiste jo en del da :P Det hjalp å sove litt, så nå er jeg frisk som en fisk igjen

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 08:16   #109
ani-dalh
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 10
ani-dalh er på en erverdig vei

Sv: Juniskravletråden 30+

Så utrolig flink du har vært. Lurer på om jeg gjør noe feil når det gjelder å miste vekt. Har nå stått stand-by på vekta i 3 uker - kjempefrustrert. Følger med, bruker oppskriftene (takk til de som setter på antall carbis). Nå for tiden fyser jeg på alt som har maaaange carbis, slik som is. Har du prøvd å lage is...

ani-dalh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:27   #110
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ani-dalh, her.

Så utrolig flink du har vært. Lurer på om jeg gjør noe feil når det gjelder å miste vekt. Har nå stått stand-by på vekta i 3 uker - kjempefrustrert. Følger med, bruker oppskriftene (takk til de som setter på antall carbis). Nå for tiden fyser jeg på alt som har maaaange carbis, slik som is. Har du prøvd å lage is...

Jeg har ikke laget is enda, men planlegger å gjøre det i sommer
Om du har gått lavkarbo siden mai, så er du akkurat nå i en periode der veldig mange står stille. Det vil være slik av og til Men fortvil ikke, det vil gå rette veien igjen Kroppen må bare omstille seg skikkelig.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:59   #111
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har ikke laget is enda, men planlegger å gjøre det i sommer
Om du har gått lavkarbo siden mai, så er du akkurat nå i en periode der veldig mange står stille. Det vil være slik av og til Men fortvil ikke, det vil gå rette veien igjen Kroppen må bare omstille seg skikkelig.

Det er ganske vanlig å stå stille på sommern. Det handler om at kroppen egentlig vil legge på seg, fordi det er instinktet. Sånn fra dritlenge siden, da man måtte legge på seg om sommern og høsten for å ha noe å tære på om vintern. I tillegg gjør varmen ofte at man holder på en del vann

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 14:01   #112
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det er ganske vanlig å stå stille på sommern. Det handler om at kroppen egentlig vil legge på seg, fordi det er instinktet. Sånn fra dritlenge siden, da man måtte legge på seg om sommern og høsten for å ha noe å tære på om vintern. I tillegg gjør varmen ofte at man holder på en del vann

Kanskje man må trene litt i tillegg da, eller kanskje være strengere i kosten?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 14:18   #113
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kanskje man må trene litt i tillegg da, eller kanskje være strengere i kosten?

I allefall være forsiktig med salt og huske å drikke mye vann. Det er det som bruker å være viktigst for meg.

Jeg satser på vedlikehold en stund framover i stedet for å kjempe. Men det har litt med at jeg gikk ned alvorlig mye i vinter, fordi jeg var syk og ikke klarte å spise nok. Så kroppen min har havna på et platå, sannsynligvis tviholder den på det den har pga den er redd for å ikke få nok mat igjen. Men jeg skal gå masse turer og spise sunt!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 18:25   #114
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg og typen gikk på fjellet i dag! Det er ikke noe vi vanligvis gjør, så nå er vi både fornøyde og litt stolte

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 00:09   #115
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Huff, merker det er skikkelig vanskelig å holde seg til lavkarbo når man er så nærme målet å vekta ikke rikker seg, hva man enn prøver! (les. Har skeia ut hele helga *skammeseg*) Men, har vært i sverige nå å hamstret lavkarbo pasta og lyst lavkarbobrød, som smakte LOFF!! Og ikke minst, ordentlig lys kebab saus! Mmmmmmmmmmmmmm <3 Så nå blir det lavkarbo fra tirsdag igjen!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 02:41   #116
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Huff, merker det er skikkelig vanskelig å holde seg til lavkarbo når man er så nærme målet å vekta ikke rikker seg, hva man enn prøver! (les. Har skeia ut hele helga *skammeseg*) Men, har vært i sverige nå å hamstret lavkarbo pasta og lyst lavkarbobrød, som smakte LOFF!! Og ikke minst, ordentlig lys kebab saus! Mmmmmmmmmmmmmm <3 Så nå blir det lavkarbo fra tirsdag igjen!

Jeg vil så gjerne ha tak i slik kebabsaus som de har på gatekjøkkenene. Noen som vet hvordan man lager, eventuelt (og kanskje helst) hvor man kjøper?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 11:58   #117
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg vil så gjerne ha tak i slik kebabsaus som de har på gatekjøkkenene. Noen som vet hvordan man lager, eventuelt (og kanskje helst) hvor man kjøper?

Er den jeg fant! Jeg har vært på leit etter den siden jeg begynte i august, fant den i sverige jeg :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 17:54   #118
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Sukk, nå har jeg lurt meg selv lenge nok. Justerte tickeren tilbake til 80.8 kg i stedet for 76,7. Jeg har sagt jeg skal jobbe med vedlikehold, men jeg tror det blir litt fokus på å bli kvitt disse kiloene jeg har lagt på meg de siste månedene. Tusen takk til du som gav meg et spark i ræva (jeg husker ikke nicket akkurat nå), jeg trengte det. Jeg skal slutte å lure meg selv. Det blir ikke fokus på å nå et nytt mål, men å gå ned de kiloene jeg har lagt på meg og så vedlikeholde en stund. Sannsynligvis forsvinner de fire litt lettere enn hva de "gamle" kiloene gjør. Så nå er det slutt på mitt elskede peanøttsmør, andre nøtter og store utskeielser. Vil nok trenge litt støtte framover, håper jeg kan få det av dere... Blir glad om noen orker å spørre strengt om hvordan det går.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 18:07   #119
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg begynner å bli litt lei kjenner jeg.
Hadde veiedag på torsdag og hadde gått opp 0,2 kg da.
Det er greit fordi jeg mistenker eggløsning.
Ble til at jeg slakket litt i helgen og spiste litt kake samt bounty jeg lagde og sukkerfri sjokolade.
Kake var høykarbo, mens bounty lavkarbo.

Lagde hjemmelaget pizza til meg selv, lavkarbo offcourse på lørdagen.
Men bestemte meg for å gå på vekta i dag. Jeg er plutselig 3,1 kg opp. Jeg skjønner det virkelig ikke.
Leser om andre som skeier og går opp maks 1 kg.
Jeg vet det er mest sannsynlig vann, men betyr det at jeg ikke tåler karbo noe særlig da?

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:17   #120
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Denne helgen har jeg vært på campingtur med familien, og uten at var planlagt, så ble det en skikkelig høykarbo tur. Jeg kan ikke si at jeg angrer, da jeg har vært ganske lei i det siste. Nå derimot er jeg klar for å begynne på nytt igjen, det eneste er at jeg reiser på tur igjen om to uker. Og etter å ha sett hvor lett jeg ble vippet av pinnen, så ser jeg at jeg ikke kommer til å klare å holde det helt lavkarbo på den turen heller. (men skal være flinkere). Så da kommer dilemmaet mitt: Skal jeg bruke disse to ukene på en fettfaste, eller skal jeg prøve å ligge litt høyere karbomessig (rundt 30g) enn vanlig(7-12g) for at kroppen min ikke får sjokk når jeg reiser på ferie?

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 17:42   #121
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sukk, nå har jeg lurt meg selv lenge nok. Justerte tickeren tilbake til 80.8 kg i stedet for 76,7. Jeg har sagt jeg skal jobbe med vedlikehold, men jeg tror det blir litt fokus på å bli kvitt disse kiloene jeg har lagt på meg de siste månedene. Tusen takk til du som gav meg et spark i ræva (jeg husker ikke nicket akkurat nå), jeg trengte det. Jeg skal slutte å lure meg selv. Det blir ikke fokus på å nå et nytt mål, men å gå ned de kiloene jeg har lagt på meg og så vedlikeholde en stund. Sannsynligvis forsvinner de fire litt lettere enn hva de "gamle" kiloene gjør. Så nå er det slutt på mitt elskede peanøttsmør, andre nøtter og store utskeielser. Vil nok trenge litt støtte framover, håper jeg kan få det av dere... Blir glad om noen orker å spørre strengt om hvordan det går.

Vi får hjelpe hverandre, jeg vaker rundt 80 - 82 kg og har gjort det i 3 mnd. Bortsett i fra et par gigantiske sprekker, holder jeg meg til det kostholdet jeg skal. Har i to uker vært superflink. Ned den første, opp 1 kg den neste (kan ikke skylde på mensen). Må under 77 og holde det en stund før jeg får alt jeg trenger av operasjoner.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:50   #122
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

hadde faktisk kebab (kjøttdeig med kebabkrydder) å EKTE kebab saus idag! mmmmm

Og forresten.. jeg begynner å lure på om jeg er gravid..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:56   #123
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Og forresten.. jeg begynner å lure på om jeg er gravid..

Er det en god ting? Siden du er så ung mener jeg?....
Finn det ut fortest mulig hvertfall.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:00   #124
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det en god ting? Siden du er så ung mener jeg?....
Finn det ut fortest mulig hvertfall.

Det er VIRKELIG ikke en god ting nei.. Hverken jeg eller eventuell barnefar er klar for noe sånnt nå!
Må vente til neste uke for å ta en test, for jeg har ikke penger akkuratt nå.. Huff, håper virkelig ikke at jeg er gravid, for da aner jeg ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kommer ihvertfall aldri til å ta abort, det er sikkert..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:08   #125
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg kommer ihvertfall aldri til å ta abort, det er sikkert..

Det bør du tenke vel og lenge på... Jeg hadde aldri vært i tvil om jeg var i den situasjonen. Ikke sett i retrospekt hvertfall!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no