Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-11, 17:29   #5326
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

http://www.beautybridge.com/priori.html de har det her også.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 20-01-11, 19:09   #5327
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Men kosta gjorde det! Då må det jo nesten funke også!


Haha, ja så prisen på spa-et i dag. 679 for den lille flaska jeg har. Jeg kjøpte TO for 200 på tilbud så jeg visste ikke hva de kosta. Ble nesten småsjokkert

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 21-01-11, 14:29   #5328
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kva kan eg bruke i staden for brødkrydder?
(som eg innbiller meg er berre ein krydderblanding?)

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 21-01-11, 18:51   #5329
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De av dere som har vært langtidssykemeldt, pleide dere dra innom jobb av og til??

Mine kollegaer har ofte bedt meg ned på lunsj eller bare komme innom, men jeg føler ikke for det.. Tvert imot så vil jeg heller ned, helt alene en ettermiddag, slå på alle maskinene og bare sjekke at jeg fremdeles behersker dem.. Savner maskinene mine.

Er det feil av meg å ikke dra innom på en kopp te?? Jeg føler jeg blir stresset bare ved tanken..For jeg vil ikke ha spørsmål om hvordan det går.. Og ala "Du ser jo så frisk ut!!" Hvis jeg drar ned må det jo seff være en gang jeg føler meg i form og derav SER frisk ut.. Savner jobben...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-01-11, 19:13   #5330
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

De av dere som har vært langtidssykemeldt, pleide dere dra innom jobb av og til??

Mine kollegaer har ofte bedt meg ned på lunsj eller bare komme innom, men jeg føler ikke for det.. Tvert imot så vil jeg heller ned, helt alene en ettermiddag, slå på alle maskinene og bare sjekke at jeg fremdeles behersker dem.. Savner maskinene mine.

Er det feil av meg å ikke dra innom på en kopp te?? Jeg føler jeg blir stresset bare ved tanken..For jeg vil ikke ha spørsmål om hvordan det går.. Og ala "Du ser jo så frisk ut!!" Hvis jeg drar ned må det jo seff være en gang jeg føler meg i form og derav SER frisk ut.. Savner jobben...

IKKE gjør noe som stresser deg! Jeg har slitt mye med lignende problemstilling opp igjennom, eller, ikke helt det samme - jeg har vært veldig mye syk, usynlig syk, og hatt dårlig samvittighet for det - og helst trukket meg helt vekk fra studie/arbeidsmiljø. Det er så vondt å tenke at noen kan tro at man er lat / har andre karakterbrister bare fordi de ikke kan se hvor mye det koster å være noenlunde oppegående i en times tid. Men, også erfaringsmessig, de aller fleste vil bare synes det er stas å se deg! Fungerende mennesker har som regel andre ting å tenke på enn å analysere ihjel hvordan andre er syke, og de som har tid å bruke på sånt, tror jeg ikke man skal bry seg om uansett.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 21-01-11, 19:23   #5331
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

IKKE gjør noe som stresser deg! Jeg har slitt mye med lignende problemstilling opp igjennom, eller, ikke helt det samme - jeg har vært veldig mye syk, usynlig syk, og hatt dårlig samvittighet for det - og helst trukket meg helt vekk fra studie/arbeidsmiljø. Det er så vondt å tenke at noen kan tro at man er lat / har andre karakterbrister bare fordi de ikke kan se hvor mye det koster å være noenlunde oppegående i en times tid. Men, også erfaringsmessig, de aller fleste vil bare synes det er stas å se deg! Fungerende mennesker har som regel andre ting å tenke på enn å analysere ihjel hvordan andre er syke, og de som har tid å bruke på sånt, tror jeg ikke man skal bry seg om uansett.

Du?? Jeg jobber sammen med flere leger og sykepleiere... Jeg blir sikkert overanalysert..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-01-11, 19:26   #5332
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om mna kan laste ned android apps til WebOS2?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-01-11, 19:38   #5333
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

De av dere som har vært langtidssykemeldt, pleide dere dra innom jobb av og til??

Mine kollegaer har ofte bedt meg ned på lunsj eller bare komme innom, men jeg føler ikke for det.. Tvert imot så vil jeg heller ned, helt alene en ettermiddag, slå på alle maskinene og bare sjekke at jeg fremdeles behersker dem.. Savner maskinene mine.

Er det feil av meg å ikke dra innom på en kopp te?? Jeg føler jeg blir stresset bare ved tanken..For jeg vil ikke ha spørsmål om hvordan det går.. Og ala "Du ser jo så frisk ut!!" Hvis jeg drar ned må det jo seff være en gang jeg føler meg i form og derav SER frisk ut.. Savner jobben...

Skjønner deg godt eg! Hadde det slik når eg var sjukemeldt.
Så viss du ikkje føler for å stikke innom, skal du la være.
Klart man ser frisk ut av og til. Dessverre står det ikkje skrevet i panna vår at me fortsatt er sjuke/har vondt for det om me ser friske, raske og blide ut.
Snakker av erfaring....

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening
Gammel 21-01-11, 23:17   #5334
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor har jeg Bergrosa med Sven Nyhus på hjernen? Jeg hører da aldri på gammeldans.
Og, hvordan i all verden kjenner jeg den???

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 21-01-11, 23:22   #5335
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den er ein fleire tiårs klassikar på radioen, du har sikkert høyrd han i forbifarta ein eller annan stad nyleg. Den er spilt så mykje, at det skulle ikkje meire til for meg no enn å lese det du skreiv, så surrar og går han inni hovudet mitt også.

Tusen takk, altså!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 21-01-11, 23:25   #5336
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når man deler problemene så krymper de

Denne hjelper litt for å få noe annet i hodet....
http://wimp.no/track/417949

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 22-01-11, 12:05   #5337
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet tyggis fra et bilsete???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-01-11, 12:11   #5338
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Isspray spray på skrap av

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-01-11, 12:50   #5339
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Isspray - er det sånn som du bruker for å fjerne tyggi fra gulvet også? Hvor får en tak i det?

eller mener du sånn som idrettsutøvere bruker?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-01-11, 12:51   #5340
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Isspray - er det sånn som du bruker for å fjerne tyggi fra gulvet også? Hvor får en tak i det?

eller mener du sånn som idrettsutøvere bruker?

šPå sportsbutikker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-01-11, 13:47   #5341
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok - da skal jeg prøve det. Takk for svar!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-01-11, 14:13   #5342
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du?? Jeg jobber sammen med flere leger og sykepleiere... Jeg blir sikkert overanalysert..

Men da burde jo de vite godt at det ikke er all sykdom man kan se hele tiden.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 22-01-11, 15:42   #5343
Baugen89
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Ås
Alder: 35
Innlegg: 7
Baugen89 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg møter min første store utfordring til neste helg, hvor jeg skal på jentetur til Tallin. Det jeg lurer på er om noen vet hva det kan være lurt å velge å spise når man er ute på restaurant? tips tas i mot med stoooor takk! Har ikke lyst til å gå i en felle hvor jeg tror middagen inneholder lite karbo, mens den egentlig gjør det :-S

__________________
Baugen89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr.hexeberg
Gammel 22-01-11, 15:49   #5344
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Men da burde jo de vite godt at det ikke er all sykdom man kan se hele tiden.

Jeg dro på privatbesøk til den ene legen i dag siden jeg kjenner kona hans veldig godt. Det var litt godt å høre dem begge si at jeg måtte bare holde meg hjemme til jeg var helt frisk igjen. De mente altså at jeg ikke skulle begynne jobbe igjen før alt er ok. Men han sa også at han skulle se om ikke han kunne arrangere en bedre lunsj en dag og gi meg et hint slik at jeg ble med.

Legefruen sa deretter at hun og jeg skulle reise en tur til syden i høst engang etter at jeg er blitt frisk! Og legen svarte at det kunne jeg ha godt av samt at jeg kom jo til å ha ferie tilgode etter at jeg begynner jobbe igjen siden jeg sannsynligvis blir sykemeldt i ferieprioden.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-01-11, 16:18   #5345
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så godt å høre, Kanutten!

Jeg lurer på en ting - dere som trener / har god effekt av yoga, har dere tatt et kurs eller fått en slags innføring først? Jeg er litt interessert, men jeg klarer ikke å lære meg å stå på ett bein i artistiske positurer bare fordi wii fit-treneren sier at jeg skal det, liksom.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 22-01-11, 17:07   #5346
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg lurer på en ting - dere som trener / har god effekt av yoga, har dere tatt et kurs eller fått en slags innføring først? Jeg er litt interessert, men jeg klarer ikke å lære meg å stå på ett bein i artistiske positurer bare fordi wii fit-treneren sier at jeg skal det, liksom.

Jeg var veldig skeptisk til yoga, men jeg hadde bestemt meg for å prøve en ny treningsform hver uke på Elixia. Men jeg likte det veldig godt, mye bedre enn pilates. Jeg gikk først på Easy energy yoga noen ganger, som er en slags inføring, og bare 40 min. Men nå går jeg mest på vanlig energy yoga. Da jeg startet klarte jeg ikke bøye meg i 90 grader engang, nå får jeg hodet nesten rett ned mellom bena! (Litt mage i veien, men det er nære ) Hvis du vil gå et mer intenst, kontrollert kurs vet jeg det er et på sagene samfunnshus som veninna mi var veldig fornøyd med.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-01-11, 16:13   #5347
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har noen her prøvd vidunder maskinen Abdoer Twist, som trener hele overkroppen? Ligner på en kontorstol med bøyler til armene. Selges på Twins på TV

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-01-11, 16:34   #5348
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

har noen her prøvd vidunder maskinen Abdoer Twist, som trener hele overkroppen? Ligner på en kontorstol med bøyler til armene. Selges på Twins på TV


Jeg har ikke prøvd den du nevner, men sambo har nettopp kjøpt denne Ab Circle Pro.



Den trener også overkroppen, samt disse musklene på kryss og tvers..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-01-11, 22:36   #5349
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som veit om det er mulig å dele oppspart forsikringsbonus på bil? Altså om den er på 70% og noen går fra hverandre, er det da mulig å dele denne slik at ingen behøver å starte helt fra begynnelsen igjen?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-01-11, 08:21   #5350
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

har noen her prøvd vidunder maskinen Abdoer Twist, som trener hele overkroppen? Ligner på en kontorstol med bøyler til armene. Selges på Twins på TV

Jeg prøvde den første versjonen av denne for noen år tilbake og jeg synes ikke det hadde noe for seg i det hele tatt, men det kan være for at jeg ikke trente noe særlig annet utenom. Tror at alle sånne "apparater" må brukes i kombinasjon med bl.a. forbrenningstrening for å få noe særlig effekt.

Her kan du finne en enkel gjennomgang av produktet. Finnes sikkert flere dersom du søker litt.

Og for all del ikke tro på alt de sier om disse treningsproduktene, her finner du en gjennomgang av slike tvshop produkter (litt gammel ,men mye av det gjelder ennå). Det finnes ingen vidunderapparater og snarveier, det krever innsats og allsidig trening for å komme i form Uansett, lykke til.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no