Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Erfaringer med "Lavkarboklubben"? Finnes andre Lavkarboklubben-klubber?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-12, 21:34   #1
tonemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 29
tonemor er på en erverdig vei

Erfaringer med "Lavkarboklubben"? Finnes andre Lavkarboklubben-klubber?

Hei, noen her med erfaringer med Lavkarboklubben, og kan fortelle kort hva den går ut på, om det er verdt å bruke penger på år melde seg inn?

__________________


tonemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 19.09.08, restart 08.12.2010 Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 21:39   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med "Lavkarboklubben"?Finnes andre Lavkarboklubben-klubber?

På lavkarboklubben får man tilgang til en kostdagbok som ligner den på diett.no, men har litt mer oppdaterte lister over vanlige matvarer. Det er et lite diskusjonsforum der, og nettbøter omtrent ukentlig, med god anledning til å stille spørsmål direkte til relevante eksperter, om man skulle ønske det. I tillegg finnes det jo en del oppskrifter der, blant annet fra Hexebergs kokebøker.

Om det er verd det å være medlem er nok avhengig av dine behov - om du faktisk trenger den typen veiledning eller ikke. (Har du god kontroll over hva du skal og ikke skal spise, så greier du deg fint uten - og ellers kan du jo fint hente både oppskrifter og informasjon fra biblioteksbøker og nett, men det kan jo være fint med en sånn ryddig og ordnet startløsning.)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:03   #3
tonemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 29
tonemor er på en erverdig vei

Sv: Erfaringer med "Lavkarboklubben"?Finnes andre Lavkarboklubben-klubber?

Tusen takk! Har grei kontroll på hva jeg kan spise og ikke, men greit med en slik dagbok for å motivere seg gjennom egen utvikling. Noen som vet om det finnes andre, tilsvarende vektdagbøker?

__________________


tonemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 19.09.08, restart 08.12.2010 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Finnes Redlight nå? Andre lavkarboøl? Dolly Ketolysekuren 6 27-04-11 09:56
Finnes det grenser? Aishe Ketolysekuren 7 03-10-09 20:03
Finnes det... hippopo Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 03-05-07 20:54
Finnes det? Anitra Induksjonen 18 24-03-04 20:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no