Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva er dette for noe rart da? Ang stix

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-10, 00:59   #1
martiana
Juniormedlem
 
martiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: gjøvik
Innlegg: 14
martiana er på en erverdig vei

Hva er dette for noe rart da? Ang stix

har kjøpt en ny type stix nå, accu-check tror jeg.. å hvis det er mange timer siden jeg spiste blir det ikke utslag. Tar jeg meg en mat bit blir den rosa/lilla igjen med engang?!

martiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 01:03   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: hva er dette for noe rart da.. ang stix..

Stiksen gir bare korrekt svar om kvelden, minst to timer etter siste måltid!

Dette fordi fett fra maten kan gi falsk positiv, eller andre ting kan gi falsk negativ. Rett etter trening har mange forbrukt alle ketonene til brennstoff og ingen lekker ut i urinen. Det betyr jo ikke at man ikke er i ketose.
Spiser du fet mat og kroppen bruker disse til å danne noen ketoner betyr ikke det at du er i ketose......

For lite væske kan gi kraftige utslag på konsentrert urin osv osv osv....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 01:15   #3
martiana
Juniormedlem
 
martiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: gjøvik
Innlegg: 14
martiana er på en erverdig vei

Sv: hva er dette for noe rart da.. ang stix..

kan det bety at jeg spiser for lite.. at ingen ting går i urin for det brukes til forbrenning..

martiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 10:34   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: hva er dette for noe rart da.. ang stix..

Opprinnelig lagt inn av martiana, her.

kan det bety at jeg spiser for lite.. at ingen ting går i urin for det brukes til forbrenning..

Vel, jeg såpiser i allefall nok( typ stått stille i flere måneder nå) og riktig, men får ikke utsslag.. Så en dag jeg hadde drukket lite sjekket jeg med stixen og da ble den lilla( sånn midt i mellom)... Jeg får ofte ikke utslag pga jeg drikker mye. Om jeg venter to timer etter maten, så har jeg jo gjerne vært på do både 2 og 3 ganger og tisset en liter...

Det er jo heller ikke om å gjort å få en lilla pinne, men gå ned i vekt. Så om du spiser riktig og går ned i vekt, så har jo ikke fargen på pinnen noe å si, det er jo ikke pinnen som får deg ned i vekt

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 11:03   #5
martiana
Juniormedlem
 
martiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: gjøvik
Innlegg: 14
martiana er på en erverdig vei

Sv: Hva er dette for noe rart da? Ang stix

krabber sakte, men sikkert nedover. var ute av ketose 17 mai, da jeg ved en feil drakk 2 glass pepsi trodde det var pepsi max!! da gikk jeg opp en halv kilo umiddelbart. men de ble borte igjen. er nok litt over gjennomsnittet opphengt i stix. jobber på laboratorium

martiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette var rart (ang trening) Elizabeth Ketolysekuren 9 14-04-10 11:27
Er ikke dette litt rart? Tussi jenta Ketolysekuren 6 14-10-07 08:23
Det er mye rart.. Dorothy Artikler 1 03-07-06 16:37
Så rart! Elisabeth Induksjonen 9 07-01-05 19:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no