Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Brød

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-08, 10:26   #1
kimanders
Juniormedlem
 
kimanders sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 17
kimanders er på en erverdig vei

Brød

Heisann.
Jeg er ikke mye til baker, og trenger å kjøpe for å få tak i lavkarbo-brød.
Jeg sendte en mail til Baker Nordby, og fikk denne næringstabellen tilbake for deres lavkarbo-brød:

Her er næringsinnholdet på vårt Bakerns Multifiber. Pr 100 gr.

Energi:
1164 kJ (278 kcal)
Protein:
20 g
Karbohydrat::
23 g
hvorav sukkerarter:
3 g
Fett:
12 g
hvorav mettede fettsyrer:
1,3 g
enumettede fettsyrer:
3,7 g
flerumettede fettsyrer:
5,3 g
Kostfiber¹:
6 g
Natrium:
0,5 g















Bakerns Multifiber brød er bakt av følgende ingredienser:
Vann, byggmel og sammalt rug - 25%, hvetegluten, soyaflak, solsikkekjerner, linfrø, sesamfrø,

maisstivelse, soyamel, rapsolje, fruktose, salt, maltmel, gjær, tørket surdeig av rug, fortykningsmiddel E412.


Betyr dette at jeg fint kan spise dette brødet og beregne utifra 3 gram karbo pr 100 gram brød? Eller ?

Hva med Fedon-brødet?
Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg?

Jeg savner BRØD !!

__________________
kimanders er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver ut Atkins Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 10:35   #2
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av kimanders, her.

Heisann.
Jeg er ikke mye til baker, og trenger å kjøpe for å få tak i lavkarbo-brød.
Jeg sendte en mail til Baker Nordby, og fikk denne næringstabellen tilbake for deres lavkarbo-brød:

Her er næringsinnholdet på vårt Bakerns Multifiber. Pr 100 gr.

Karbohydrat::
23 g


(...)


Betyr dette at jeg fint kan spise dette brødet og beregne utifra 3 gram karbo pr 100 gram brød? Eller ?

Øh, det er jo 23 gram karbo per 100 gram? Hvor fikk du 3 fra?

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 10:46   #3
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Brød

Hei.

Et Fedon-brød skal være "tungt," inneholde hele frø/gryn (f. eks. solsikkefrø, sesamfrø, havregryn), mer grovt mel enn hvitt mel og dessuten være rikt på protein og fattig på karbohydrat (parafrasert fra MHM, som har skrevet bok med Fedon).

Ja, dette er et Fedon-brød. For eksempel har vanlig halvgrov kneip 8 g protein og 43 g karbohydrat, mens dette brødet altså har ca. 12 g mer protein og ca. 20 g mindre karbohydrat.

Slik som jeg har forstått det, trekker norske bedrifter ifra kostfiber før de oppgir antall karbohydrat. Jeg kan ta feil. Isåfall har det litt mer karber.

Dette brødet inneholder veldig mye flerumettet fett og fiber, og svært mye soya og helkorn. Det er ikke særlig sunt, men det er opp til deg. Jeg ville heller tatt meg en øl.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 11:28   #4
kimanders
Juniormedlem
 
kimanders sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 17
kimanders er på en erverdig vei

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av nattfrue, her.

Øh, det er jo 23 gram karbo per 100 gram? Hvor fikk du 3 fra?

Det står at kun 3 av de 23 grammene med karber er sukkerarter... Er det ikke kun dem vi skal telle da? Eller har jeg bomma nå? :-)

__________________
kimanders er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver ut Atkins Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 11:31   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Det brødet inneholder nok 23 karber pr 100g vare

Det eneste som kan trekkes fra karbene er sukkeralkoholer...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 11:41   #6
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av kimanders, her.

Det står at kun 3 av de 23 grammene med karber er sukkerarter... Er det ikke kun dem vi skal telle da? Eller har jeg bomma nå? :-)

Du må telle alle karber, unntatt sukkeralkoholer - og dem er det vel sjelden noe særlig av i brød

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 11:43   #7
kimanders
Juniormedlem
 
kimanders sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 17
kimanders er på en erverdig vei

Sv: Brød

Argh..
Nå som jeg trodde jeg hadde funnet "veien tilbake til brødhimmelen".

Er det noen som kan bistå med en løsning/utvei på brødsuget?
Lei Prottisshake, Lei eggemat, lei salat, lei fettmat... men må jo ha mat da...

__________________
kimanders er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver ut Atkins Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 12:03   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Prøv ut et at de lavkarbo brødene her på forumet. Det er ikke brødbaking med elting og heving. Bare en kakerøre, liksom. Blande sammen, helle i form og steike

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 12:05   #9
Lissy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Skedsmo
Alder: 46
Innlegg: 33
Lissy er på en erverdig vei
Smile

Sv: Brød

Hei
Du kan jo prøve nøttebrød:-)
500 gr hasselnøtter/mandler
15 Egg
100 gr speltmel
100 gr kremfløte
250 gr smeltet meierismør
2 ts bakepulver
1/2 ts muskat
1 ss brødsmuler

Smør brødformen godt, stek på ca 200 grader i 40 min (avkjøles i ovnen)

Lissy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 12:09   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Men da bør du bytte ut speltmel med soyaprotein. Da speltmel har for mye karber til å kunne brukes på ketolyse
Og ikke bruke brødsmuler....

Ellers ligger det oppskrifter her på lavkarbo - nøttebrød (som jeg lager mye av):
http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...&pictureid=848

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 13:09   #11
kimanders
Juniormedlem
 
kimanders sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 17
kimanders er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Men da bør du bytte ut speltmel med soyaprotein. Da speltmel har for mye karber til å kunne brukes på ketolyse
Og ikke bruke brødsmuler....

Ellers ligger det oppskrifter her på lavkarbo - nøttebrød (som jeg lager mye av):
http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...&pictureid=848

Dersom jeg skal følge Lissys oppskrift med Gerd korrigeringer:
Er det da bare å blande alt i mikser'n, helle det i brødformen, og steke i vei.. Eller må dette blandes i riktig rekkefølge?

__________________
kimanders er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver ut Atkins Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 13:20   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av kimanders, her.

Dersom jeg skal følge Lissys oppskrift med Gerd korrigeringer:
Er det da bare å blande alt i mikser'n, helle det i brødformen, og steke i vei.. Eller må dette blandes i riktig rekkefølge?


Her er oppskrifta jeg bruker:

Nøttebrød, Lavkarbo

200g mandler
200g paranøtter/valnøtter/hasselnøtter blandet
100g linfrø
100 gr ketolyse bakemiks
2 ts. Bakepulver
1/2-1ts revet muskat ( gir veldig god smak)
12 egg
1,2 dl fløte
175 gram smeltet smør

Kjør nøttene i en food prosessor til det er finmalt. Tilsett 100gram ketolyse bakemiks, bakepulver og muskat. Rør godt. Ha i egg og fløte.Til slutt tilsettes smeltet smør, og alt blandes godt.

Helles i en brødform kledd med bakepapir.

La det være igjen ca 3cm til toppen sånn at brødet kan heve. Stek i ca 40 minutter på ca 200 grader og la brødet avkjøles i ovnen. Dobbel porsjon blir 3 store brød.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 15:11   #13
Ridegirl
Juniormedlem
 
Ridegirl sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Det blå huset på høyre/venstre side i Telemarks hovedstad;)
Alder: 56
Innlegg: 30
Ridegirl er på en erverdig vei

Sv: Brød

Her kan du få kjøpt ferdig-laga brød... http://spisdegslank.no/index.php

Kanskje som å banne i kjerka den linken, men de har faktisk et fullt brukbart brød som smaker som grovt brød! Og kun ca 2 g karbo pr skive

Og lat som jeg er så bestiller jeg brød derfra og KOSER meg med "ånkli" brød til frokost

Er forresten herfra mye av varene til Lavkarbopikene kommer fra

__________________
Inni meg er det en tynn person som skriker etter å komme ut!

Startdato: 16.september 2008.


Ridegirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:00   #14
kimanders
Juniormedlem
 
kimanders sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 17
kimanders er på en erverdig vei

Sv: Brød

Da var NØTTEBRØDET til Gerd utprøvd! JA jeg klarte det faktisk! ..og det var slettes ikke så verst. Burde det kanskje være litt salt i deigen? Jeg synes atbrødet ble litt søtt, men ellers bra!
Eneste forandringen jeg gjorde var å bytte bakemiksen med proteinpulver.

TUSEN TAKK GERD !!

Hilsen en som har fått de verste brødabstinensene tilfredstilt.

__________________
kimanders er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver ut Atkins Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:36   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Brød

mulig det er søtstoff i protein pulveret ditt? uansett, litt salt gjør nok susen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:38   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av kimanders, her.

Da var NØTTEBRØDET til Gerd utprøvd! JA jeg klarte det faktisk! ..og det var slettes ikke så verst. Burde det kanskje være litt salt i deigen? Jeg synes atbrødet ble litt søtt, men ellers bra!
Eneste forandringen jeg gjorde var å bytte bakemiksen med proteinpulver.

TUSEN TAKK GERD !!

Hilsen en som har fått de verste brødabstinensene tilfredstilt.

Der ser du, alle kan bake brød på lavkarbo

Du kan sikkert bruke litt salt i brødet

Og del det opp i skiver og frys det, syns nesten det er bedre etter frysing jeg, da har det "satt" seg litt mer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 09:24   #17
kimanders
Juniormedlem
 
kimanders sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 17
kimanders er på en erverdig vei

Sv: Brød

Søtstoff ?
Jeg bruker dette proteinpulveret:

__________________
kimanders er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver ut Atkins Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 09:42   #18
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Vet du sånn cirka karbohydratinnholdet i brødet ditt, Gerd?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 10:01   #19
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Brød

Nå har jeg begynt å ligge på under 40 karber om dagen og jeg spiser 2-4 skiver fedon-brød om dagen (kommer helt an på om jeg er på skolen eller ikke) og jeg har ikke gått noe opp i vekt Og det brødet er jo himmelskt. Men hvis man liker hjemmelaget lavkarbobrød er nok det å fortrekke, men jeg personlig synes ikke det kan sammenliknes med vanlig brød (jeg har prøvd de fleste lavkarbobrødene her inne)
Men det er jo en smakssak, elsk\hat kanskje

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 10:35   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Vet du sånn cirka karbohydratinnholdet i brødet ditt, Gerd?


nei, det kommer an på hvilke nøtter man bruker og hvor mye... Skal se om jeg har det på dataen når jeg kommer hjem... Det er nok noe karber i det men det er et veldig mettende brød Gubbelille spiser 2 tynne skiver til frokost ( før 4-5 av vanlig brød) Og han er mett frem til lunch og gjerne lenger
Jeg personlig er ikke glad i brød, har aldri vært det, så jeg spiser det veeeeldig sjelden... Og da holder det i massevis med ei tynn flis...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 19:25   #21
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Opprinnelig lagt inn av kimanders, her.

Søtstoff ?
Jeg bruker dette proteinpulveret:

hvis du ser bak: søtstoff: aspartam
hvertfall står det det på min, jeg har samme men 90+10 formula

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 12:28   #22
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Brød

Kan vi bruke den glutenfrie brødet fra Baker Hansen?
De opplyser at det kun inneholder 1,3 karbo pr. 100 g.

http://www.bakerhansen.no/b-brod.html

Hold "curseren" over Glutenfritt brød - så ser dere innhold til høyre.
Er dette ok?

Koster litt, men i tynne skiver varer det veldig lenge....

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 13:39   #23
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Jeg reagerer veldig på at det er så lite karber oppgitt når det er både hvetestivelse og dekstrose i.
Det virker nesten for godt til å være sant/riktig....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 16:36   #24
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Brød

Spesielt når hveten og druesukker er de to største ingrediensene etter vann.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 17:04   #25
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Brød

Tolker jeg dere riktig, Gerd og Stine, når dere er ikke helt tror på dette - og at vi antaglig bør holde oss unna brødet?

Er det noen måte vi kan kvalitetssikre dette på da?
Hadde som sagt vært veldig bra om kunne bruket dette

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 17:33
Brød, brød og atter brød! Valeriana Lavkarbo generelt 23 27-08-07 10:21
Brød... Tidligere bruker Lavkarbo generelt 25 27-11-06 08:45
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25
Brød kals Spørsmål og svar 1 05-09-06 12:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no