Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Magetrøbbel av Purley Greens?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-11, 21:08   #1
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Magetrøbbel av Purley Greens?

Jeg har søkt, altså. Finner ingen tidligere tråder om akkurat dette. Det virker derimot som om "alle" blir bedre av å bruke det, synes jeg.

Jeg begynte altså på ketolyse for ca. 6 uker siden. Har alltid vært plaget av mye luft i magen, men dette bedret seg allerede etter to-tre dager på ketolyse. For en uke siden begynte jeg å føle meg så slapp, og leste at Purley Greens var verdt å prøve. Har nå tatt dette hver morgen den siste uken, og merker ikke så mye forskjell på formen egentlig, men huden er mye glattere og penere. Det jeg dog merker godt er at jeg har blitt utrolig oppblåst og urolig i magen. For å forklare hvor ille det er, jeg har 3 cm. mer rundt midjen om kvelden enn på morgenen.

Kan ikke skjønne at det har noe med maten å gjøre, for der har jeg ikke gjort noen vesentlige endringer. Litt mer løk enn vanlig i dag, men disse plagene har vart i 3-4 dager.

Noen som vet? Jeg kan jo bare kutte det ut for å se, men det var dette med å få i seg litt sunne greier, da.

Kom til å tenke på en ting på tampen her. Jeg har spist mye mindre av Karins beste brød de siste dagene, for jeg har sett noen får stans i vektnedgang av det. Kan det rett og slett være at magen min savner de gode frøene?

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:53   #2
Moonshade
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 3
Moonshade er på en erverdig vei

Sv: Magetrøbbel av Purley Greens?

Jeg har brukt det noen uker, men sluttet med det nå nylig siden jeg ble så treg i magen av det. Ikke oppblåst, bare treg.

__________________



Moonshade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 00:49   #3
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Magetrøbbel av Purley Greens?

Ok, så da er det ikke bare positivt for alle andre da. Får prøve uten noen dager jeg også. Takk for svar!

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 06:48   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel av Purley Greens?

Tror det er vanlig med magetrøbbel under utrenskingen Hadde gitt det litt mer tid..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 07:33   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel av Purley Greens?

Jeg tipper det er chlorella i purely green-en din? Det er et detox, og jeg selv fikk hodepine og magetrøbbel, men det gikk over. Så Nellie er inne på noe!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 07:47   #6
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Magetrøbbel av Purley Greens?

Ok, jeg får gi det noen dager til, da. Tusen takk for svar, dere.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Super Greens angeltiril Generell ernæringsdebatt 7 13-07-11 11:06
Best of greens MinMort Spørsmål og svar 32 01-06-11 20:06
Purely Greens? mam Kosttilskudd 2 05-11-10 09:25
Super greens angeltiril Lavkarbo generelt 0 13-06-09 15:10
Magetrøbbel Jojodama Ketolysekuren 8 14-12-07 14:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no