Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Batteriskifte på en Kettler ergometersykkel

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-08, 08:04   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Batteriskifte på en Kettler ergometersykkel

Hei! Jeg har arvet en forholdsvis ny ergometersykkel av merket Kettler. Eneste problemet er at den er tom for batteri eller noe, for displayet er helt blankt, og han jeg fikk den av aner ikke hvordan man gjør det (noe av grunnen til at han ga den bort, muligens?)
Den funker altså, men hadde jo vært litt stas å få sjekka kilomterstand, puls og sånne greier.

Sånn ser den ut:

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 10:17   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Batteriskifte på en Kettler ergometersykkel

Du kan sikkert løsne displayet fra sykkelen. Sitter på en brakett. På baksiden er batteria

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 11:53   #3
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Batteriskifte på en Kettler ergometersykkel

Bare vær obs på at de displayene alltid gir feilaktige opplysninger, det eneste du kanskje kan stole på er kilometerstand og antall minutter du har trent. Men pulsmåler etc er det bare å gi faen i, selv ikke de proffe apparatene på treningssentrene måler riktig. Hvis du er seriøst interessert i å måle puls, må du nok kjøpe en pulsklokke.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 17:02   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Batteriskifte på en Kettler ergometersykkel

Visste ikke at det gikk an det der med puls, og for å være ærlig så blåser jeg i det, det er jo i tillfelle bare å sette noen fingre på halsen og ta fram stoppeklokka. Jeg har jo vært i speideren skal vite

Men km-stand er vel egentlig det eneste virkelig interessante.

Gerd: Har prøvd, men klarer ikke helt å se hvor jeg skal gjøre det, er redd for å bryte hele skiten i stykker...
Hvordan mener du man skal ta den av? Brankett???

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 17:10   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Batteriskifte på en Kettler ergometersykkel

Hos meg har boksen under "spor". Og på sykkelen sitter det et feste(brakett) som jeg trær boksen på... Men det skal gå lett av Lirke litt, men ikke bryte på....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 17:17   #6
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Batteriskifte på en Kettler ergometersykkel

Hvis du ikke får det til kan du jo spørre på butikken. Jeg kjøpte en Kettlers Elipsesykkel på XXL. Kanskje de har din også der. Jeg har fått god service der når jeg har hatt problemer.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ergometersykkel -bra trening? blomkarse Trening 6 06-03-05 20:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no