Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Til dere ferdigslankede!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-08, 22:26   #1
Liiiz
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 66
Liiiz er på en erverdig vei

Til dere ferdigslankede!

Hei!
Så før og etter bildene dine, MorStine og må si at du ser kjempe flott ut! For en figur! Lurte på hva du (og dere andre som er har nådd målet sitt) gjør nå som du er ferdig? Hadde vært fint om noen ville dele sin erfaringer og tanker rundt dette.

__________________
My time to shine!
Liiiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:45   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Til dere ferdigslankede!

Oj, så rørende da Jeg tok Atkins-"trappa" da jeg var ferdig, innfører litt og litt karber og matvarer igjen, etter en bestemt rekkefølge, 5 karber mer hver uke. Nille har lagt inn denne trappa i mange innlegg Etterhvert er planen å gå over til Fedon, men etter jul tok jeg to mnd til med ketolyse, i håp om å kvitte meg med de tre kg jeg ikke fikk av sist. Målet var 24 kg og det klarte jeg, men for moroskyld ville jeg prøve med på de tre kg, men det ser ikk eut til å lykkes, kroppen min vil være her den er nå. Skal gi det ut februar, så skal jeg ta trappa igjen for så å komme meg over på fedon. Må lese ut boka først.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 09:05   #3
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Til dere ferdigslankede!

Teller du karber enda MS? Jeg er i ketose,menteller ikke karber..VET jo at jeg får i meg lite nok Men når man skal øke på så må man kanskje regne på det en periode igjen? Hvor mye veier du nå?

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 09:27   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Til dere ferdigslankede!

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Teller du karber enda MS? Jeg er i ketose,menteller ikke karber..VET jo at jeg får i meg lite nok Men når man skal øke på så må man kanskje regne på det en periode igjen? Hvor mye veier du nå?

Nei, gjør ikke det, men holder meg i ketose, enn så lenge. Det sitter jo i fingrene, så jeg VET jo hva jeg får i meg hver dag, og spiser ikke slik at jeg kan risikere å få i meg 30 karber liksom. Men det hender av og til at jeg er oppunder 20.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 14:40   #5
Liiiz
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 66
Liiiz er på en erverdig vei

Sv: Til dere ferdigslankede!

Takk for svar! Jeg har bestilt Atkins og Fedon boka, for å sette meg ordentlig inn i det før jeg gjør en forandring. Kjenner at jeg er litt redd, siden jeg synes ketolyse er veldig greit og føler meg trygg på at jeg gjør det riktig. Men jeg krysser fingrene for at det skal gå bra! Har også 3 kg jeg vil skal bort, men de sitter som støpt på meg.

Tok du fortsatt ketolyse tablettene når du skiftet over til Atkins?

__________________
My time to shine!
Liiiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 14:54   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Til dere ferdigslankede!

Opprinnelig lagt inn av Liiiz, her.

Takk for svar! Jeg har bestilt Atkins og Fedon boka, for å sette meg ordentlig inn i det før jeg gjør en forandring. Kjenner at jeg er litt redd, siden jeg synes ketolyse er veldig greit og føler meg trygg på at jeg gjør det riktig. Men jeg krysser fingrene for at det skal gå bra! Har også 3 kg jeg vil skal bort, men de sitter som støpt på meg.

Tok du fortsatt ketolyse tablettene når du skiftet over til Atkins?

Jeg har tatt ketolysetablettene hele tiden, ja...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no