Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-10, 11:27   #26
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Sv: Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn?

Før tenkte jeg at livet hadde blitt perfekt om jeg bare ble tynn, men nå, når jeg er blitt litt eldre har jeg funne ut at livet mitt er perfekt, jeg trengte bare se på ting på en annen måte!
Joda, ting blir enklere å gjøre når jeg blir tynnere, kanskje jeg vil føle meg bedre, men jeg er begynt å bli glad i meg selv, den jeg er inni, jeg er en fin person, jeg vil heller være en fin person inni med en stygg innpakning enn en ufyselig person i en pen innpakning!

__________________



Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:31   #27
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn?

En gang tidligere gikk jeg ned 34 kg (Grethe Rodhe). Før jeg begynte hadde jeg et bilde inne i hodet mitt om hvilken størrelse jeg da skulle bruke i klær og hvordan jeg skulle se ut. Da målet var nådd og ingenting stemte med det jeg hadde trodd, rakna det helt for meg. Isteden for å være glad for det jeg hadde oppnådd, brukte jeg ca et år på å legge på meg ca 38 kg. Syns jeg hadde "ofra" så mye, men uten å få "betalt" for det. Endel år eldre ser jeg heldigvis anneledes på dette. Nå veit jeg at lykka ikke er i en tynn kropp - men en kropp som jeg fungere til det jeg vil. Og da sammen med familien og venner.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:46   #28
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sv: Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn?

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Syns jeg hadde "ofra" så mye, men uten å få "betalt" for det. Endel år eldre ser jeg heldigvis anneledes på dette. Nå veit jeg at lykka ikke er i en tynn kropp - men en kropp som jeg fungere til det jeg vil. Og da sammen med familien og venner.

Innmari godt sagt - du får kred fra meg på den, om det fins no kredordning her enda...

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:23   #29
keefee
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 47
keefee er på en erverdig vei

Sv: Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn?

Ah... I am not alone in this. Jeg tror at jeg jobber fremdeles med min selvbilder og jeg har spiste 2/3 poser av den 750 g Quality Street candy/sjokolade. Jeg følel dårlig og kommer å straffe meg i kveld og i morgen.

keefee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 4.okt 2010: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no