Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva savner du i kostholdet ditt?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-02-09, 17:54   #26
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg savner kringle - eller noe gjærbakst. Spiste ikke mye av det før, men nå i det siste har jeg fyset noe skikkelig på det. Og frukt. Fruktsalat er jo bare så godt. Med fiken, nøtter oppi - og krem.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 18:23   #27
journey
Medlem
 
journey sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 56
journey er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg savner den daglige bananen til morgenkaffen på jobben, sjokolade og gjærbakst. Ris, poteter og pasta tenker jeg aldri på.

Men siden jeg kan spise masse deilig mat, spise meg mett og kose meg med mange andre ting, så er ikke savnet så stort at jeg vurderer å kutte ut dette på en stund.

__________________


journey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 18:32   #28
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Hmmm... Litt ondskapsfull tråd dette her... Men ok, det bor i en djevel i meg også , så bidrar gjerne

- frukt (her finnes ingen erstatninger)
- is (alle varianter, erstatningene blir ikke like bra nei)
- ostepop & cola! (stort sett bare dagen derpå)
- vafler med geitost (jaja, vet det finnes erstatninger, men det blir ikke helt det samme)
- Takeaway asiatisk mat (vietnamesisk, thai el.l. m risnudler)
- Kaffe mocca/latte/cappuccino

Hmmm... that's it egentlig. Trodde lista skulle bli mye lenger.... Det hender seff at jeg får lyst på risengrynsgrøt, risotto, fersk brød, bulgur, smågodt, sjokolade osv. Men det er så sjelden at det ikke telles.

Ellers har jeg jo forsøkt å kutte ut meieriprodukter. Og DET er vanskelig det. Holdt en uke og tenkte ikke på noe annet enn ost og rømme hele uka

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 18:57   #29
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Ris. Kun fordi det er lettvint og billig Savner litt hvetebakst og smågodt også noen ganger.
Banan sto på lista før, men det var helt til jeg fant ut at mørk sjokolade + gul ekstra (den derre fruktsmaktyggisen) smaker det samme som skumbananer

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:05   #30
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Det eneste jeg egentlig savner er Pizza.

Men så spiser jeg ikke ketogen kost heller. Den tiden jeg levde nær ketosegrensen savnet jeg frukt, men nå kan jeg spise litt frukt, og savner det ikke. Jeg har lært meg til å spise små porsjoner frukt, i motsetning til et kilo druer og mandariner ol når jeg først er i gang slik jeg gjorde før.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 20:24   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av balloon, her.

Skjønner ikke dere som sier dere ikke savner noe særlig, og at det finns erstatninger for alt!!

Fins det erstatninger for APPELSINER når du er på skitur? RISGRØT på lørdager? BIOLA og MÜSLI til frokost?

Nei, jeg holder ut de ukene jeg klarer, så er det tilbake til virkeligheten!

Hvis man kun ser på dette som en quick fix, og går tilbake til å leve som man gjorde før kuren så snart man er ferdig, så bør man nok ikke kaste bort mer tid og penger på det. Det var jo den såkalte virkelige verden som bragte en dithen at en kur var nødvendig... Hvertfall for min del... Jeg kommer aldri til å gå tilbake til et såkallt "vanlig" kosthold. Dette er min virkelighet, i større og mindre grad.

Appelsiner spiser jeg veldig lite av, men fyser jeg på det, så hiver jeg noen skiver i en mugge vann og lar det stå en times tid. Risgrøt tåler jeg ikke, fordi det har for mye karbohydrater, dermed er det helt uaktuellt å tenke tanken engang. På samme måte som de laktoseintollerante må unngå sånt, må jeg også det, og det må man bare leve med. Og biola og musli... Jeg lager "youghurt" av rømme, litt fløte, litt søtning, vaniljedråper og bringebær. Oppi den putter jeg hakkede nøtter og soyaflokker. Smaker musli det hvertfall. Rømmen kan sikkert byttes med biola naturell, så blir det bringebærbiola
Jeg bare tar disse eksemplene for å vise at man trenger ikke se svart hvitt på ting. Det handler om å endre tankesett, og det handler om å ville og ikke minst tørre å tenke, være og handle annerledes enn man har gjort så langt.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 26-02-09 kl 20:29.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 20:56   #32
Maimor
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 108
Maimor er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg har vært i ketose siden tirsdag forrige uke, altså i 10 dager. Og hittil har jeg ikke savnet en ting! Eneste var lomper, men det har jeg løst ved å lage eggelompe ut fra frokostpannekake-oppskriften.

Og dette altså fra en overspiser med sykelig hang til sjokolade og chips!

I dag var jeg på McDonalds og kjøpte mat til hele familien før jeg selv dro hjem og spiste min hjemelagde blomkålsuppe. Jeg hadde ikke lyst på noe faktisk, selv om jeg godt kunne kjøpt salat eller bare spist kjøttet uten brødet!

Maimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:18   #33
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg savner havregrøt med banan. Og noen ganger yoghurt. Og en sjelden gang Freia Melkesjokolade... Den tør jeg vel aldri smake på igjen

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:59   #34
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Og en sjelden gang Freia Melkesjokolade... Den tør jeg vel aldri smake på igjen

Du kommer i såfall til å bli negativt overrasket Den er FRYKTELIG søt når man er avvent fra sukker!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:17   #35
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Føler egentlig ikke jeg savner noe i større grad, har hatt skikkelig sug et par ganger og samlet opp de tingene jeg har savnet til mine planlagte sprekker.
Men til min store overraskelse så har ingen av de tingene smakt så godt som jeg hadde sett for meg at de skulle gjøre, og så har konklusjonen vært at det tross alt ikke var verdt det.

Men det jeg savner på generell basis er:
Wienerbrød, spesielt wienerpekan. Men det hadde jeg nesten aldri samvittighet til å spise før lavkarbo heller.
Donuts
Pizza (først og fremst á la Peppes og Yonas' Manzanillo (lokal tromsøpizza som er kanongod) men suget etter dette har gått gradvis over og er egentlig kurert nå).
Kaffe Latte/Mocha (men har espressomaskin hjemme så har ingen unnskyldning/forklaring på hvorfor jeg ikke lager selv med fløte).
Ostepop (begynner å bli lovlig lei bacongull nå)
Likører som Baileys og Dooleys
Sambuca
Risengrøt
Brødskive med banan og majones (!)

Egentlig så er de verste sugene kurert etterhvert som jeg ser hvilke enorme helsemessige gevinster det har gitt meg å legge om kostholdet, og ettehvert som jeg har funnet gode alternativer, og jeg innser at de gjør at jeg kan spise med god samvittighet istedet for å skjemmes over hver bit som finner veien inn i munnen.

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:19   #36
Wilma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 25
Wilma er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

SUSHI- det må liksom være ris under for at det sakl være godt!!!!

Wilma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:59   #37
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

fersk grovbrød med gjeitost , uansett hva slags erstating en lager av brød ,kommer en ikke i nærheten av fersk grovbrød ,,, sukk

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 15:09   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

uansett hva slags erstating en lager av brød ,kommer en ikke i nærheten av fersk grovbrød

Nei, takk og lov! beste kuren mot brød og gjærbakst sug er å jobbe i bakeri/bakeriutsalg. Etter det klarer jeg nesten ikke synet av brød og boller, og hvertfall ikke lukta!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 15:29   #39
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Enig med Wilma: bare sashimi blir litt kjedelig i lengden....
Fant en oppskrift på lavkarbo reke og nori ruller. Kan sikkert variere dette etter hva slags fisk du liker:
170 g små kokte reker
1 ss majones
1 vårløk, finhakket
2 noriark(?heter det det på norsk?)
1/4 agurk uten frø i tynne staver
1 ss ristede sesamfrø
Rekene må være godt avrent, bland dem med majonesen og vårløken i en liten bolle.
Legg ett noriflak flatt, ha på halvparten av rekeblandingen ca 2,5 cm fra kanten nærmest deg.
Legg halvparten av agurken jevnt ved siden av rekene.
Strø over halvparten av sesamfrøene.
Rull sammen ganske stramt for å pakke inn fyllet.
Gjenta med resten av ingrediensene.

La rullene hvile et minutt for å sette seg, med en skarp kniv kuttes hver rull i seks biter. Pynt gjerne med sesamfrø...

Dette er fra The low-carb gourmet av Karen Barnaby. En bok full av gode ting

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 18:37   #40
Vekt 76
Medlem
 
Vekt 76 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
Innlegg: 74
Vekt 76 er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg savner grovt brød med makrell i tomat og et glass melk til...

__________________



Vekt 76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 18:43   #41
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du kommer i såfall til å bli negativt overrasket Den er FRYKTELIG søt når man er avvent fra sukker!

Ja, jeg kom til å smake en slurk lettmelk her om dagen, usj så søt den er!

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:01   #42
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Noen ganger: Freia melkesjokolade. Men det går over

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:33   #43
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg savner en god pastarett i ny og ne...og av og til en bit pizza
Tenker på dette som noe jeg liker å spise.

I tillegg så kommer alle disse "fyse-på-greiene", men det er bare de gangene jeg har vært ute av ketose....etter bursdager og sånn Ikke så ofte faktisk.

Wienerbrød
Is
eller noe udefinert...bare det er noe søtt
...men tenker ikke på dette som savn på samme måte som feks en pastarett.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:46   #44
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg savner en god pastarett i ny og ne...

Pasta som i spagetti o.l., eller som i pastaplater ( http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...96&postcount=1 )

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:52   #45
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Pasta som i spagetti o.l., eller som i pastaplater ( http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...96&postcount=1 )

Takk for tips, Lokkebiff men det er faktisk pastasom i spagetti Lager av og til divere pastatilbehør og bruker feks blomkål eller squash, men....blir ikke helt det samme.

Skal nok tenke ut noe til jeg er ferdig med ketoseperioden...Da skal jeg kose meg med bare litt pasta

Jeg har også bestilt "Salat Bolognese" på kafe....Det hadde de ikke servert før, men den kom på menyen Byttet pastan med en salat under Bolognesen og masse olje og Parmesan over...Deilig.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:59   #46
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Takk for tips, Lokkebiff men det er faktisk pastasom i spagetti

http://www.dialife.dk/product.asp?product=159

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:14   #47
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Waw...takk. Har du smakt den?
Må den bestilles på nett eller er det noen butikker i Oslo feks som har den? Vet du?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:15   #48
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Waw...takk. Har du smakt den?
Må den bestilles på nett eller er det noen butikker i Oslo feks som har den? Vet du?

Ha`kke peiling og ha`kke smakt...
Jeg bare visste at det fantes og måtte hjelpe Anne litt vettu

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:17   #49
Everio
Seniormedlem
 
Everio sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 46
Innlegg: 949
Everio har en fantastisk aura rundt segEverio har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

http://www.dialife.dk/product.asp?product=159

Ååå, her var det jo utrolig mye som ser godt ut Har du erfaringer med å bestille derfra?

__________________




Oppstart ketolyse 12.01.09 - oppstart Lindberg 11.03.09- Everio`s journal
Everio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:21   #50
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Everio, her.

Ååå, her var det jo utrolig mye som ser godt ut Har du erfaringer med å bestille derfra?

Nei...
Men jeg har hørt at de er veldig kundevennlige der nede,
de skriver f.eks "presang" på leveransen for at du skal slippe unna toll, frakt eller noe i den duren.... (husker ikke helt )

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kostholdet for veldig aktive mennesker med utgangspunkt i optimal ernæring kostholdet dydde Trening 27 24-04-09 14:31
Hvorfor så mye fett i kostholdet? trudern Lavkarbo generelt 2 20-02-09 12:55
For lite D-vitamin i kostholdet? Nena Generell ernæringsdebatt 7 12-11-07 23:23
Kostholdet om 100 år? Dorothy Generell ernæringsdebatt 49 16-06-06 14:54
Kostholdet etter lavkarbo Nette Generell diskusjon 14 16-01-06 20:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no