Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nilling, renseuke, induksjon?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-08, 10:45   #76
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Jeg har vært på vekten. Den viser NED 1,3 kilo. Vekten min har stått stille så lenge og nå er det heldigvis blitt bevegelse. Jeg er strålende fornøyd og skal nok fortsette nillingen til jeg reiser til London på onsdag. Der vil jeg prøve å holde meg i ketose, men jeg vil garantert drikke vin på min 50-årsdag.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 12:03   #77
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Jeg har min veiedag i morgen, og snikveide meg i dag, bare for å se hvordan det ligger ann. Og resultatet ble 0,1 ned. Jeg er så lei meg nå. Alle andre går ned etter nillinguke, hvorfor ikke meg. Like før jeg gir opp hele greia..

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 19:24   #78
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Hurra for deg Pearl! Jeg håper jeg kan si hurra i morgen også! Selv om jeg har vært på kurs hele helga og det har vært mer enn nok fristelser så har jeg klart å holde meg til dietten, har ikke en gang tatt meg ett glass rødvin i helga!

;o)

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 19:30   #79
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Jeg har min veiedag i morgen, og snikveide meg i dag, bare for å se hvordan det ligger ann. Og resultatet ble 0,1 ned. Jeg er så lei meg nå. Alle andre går ned etter nillinguke, hvorfor ikke meg. Like før jeg gir opp hele greia..

Hei Supha!
Jeg kjenner meg godt igjen på det du sier, jeg begynte på ketolysekuren 3 uker før jul, gikk ned jevnt og trutt en kg i uken, begynte på igjen over jul, gjorde akkurat som før jul, men neida....vekta ville ikke rikke seg ett hektogram. Dro til Thailand på ferie, kom hjem 11. mars og hadde lagt på meg 5 kg, noe av dette var nok vann. Så kom påsken med litt "tullespising", har ikke turt å gå på vekta siden ferieturen, men i morgen skal jeg!

Sist uke begynte jeg med knallhard diett og jeg tror og håper at det har skjedd noe nå! Buksene sitter ihvertfall løsere. Skal veie meg i morgen og skal gi tilbakemelding.
Jeg tror jeg er en av de som må tenke både karb og kcal, men det vil ting vise seg på vekta etterhvert.

Hilsen Trinelise

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:01   #80
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Jeg har min veiedag i morgen, og snikveide meg i dag, bare for å se hvordan det ligger ann. Og resultatet ble 0,1 ned. Jeg er så lei meg nå. Alle andre går ned etter nillinguke, hvorfor ikke meg. Like før jeg gir opp hele greia..

Ikke gi opp da. Kanskje du trenger en uke til. Jeg har kjørt ganske hardt program med trening ved siden av nillingen. Kanskje var det det som gjorde utslaget for meg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:02   #81
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Hurra for deg Pearl! Jeg håper jeg kan si hurra i morgen også! Selv om jeg har vært på kurs hele helga og det har vært mer enn nok fristelser så har jeg klart å holde meg til dietten, har ikke en gang tatt meg ett glass rødvin i helga!

;o)

Lykke til i morgen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 07:47   #82
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av michij, her.

Etter som jeg har hørt, så skal alt telles 1gpr selv om det ikke er noe karbohydrater. Men er ikke helt sikker.
Pølser står vel ikke, men det gjør ikke kjøttdeig heller, men det kan vi spise. Derfor jeg lurte på om noen visste. Hmmm. Siden disse pølsene er litt spesielle.

Bra du er med! Slik det skal være! Detta går fint. Bare å sette seg litt inn i det. er bare en uke eller to da. Det går så fort atte! Tro meg! Kiloene raser av i tillegg.


God morgen!

Jeg har lest så mange forskjellige ting om telling av karb så nå gjør jeg det sånn at står det noe på pakken så teller jeg det som står der ellers forholder jeg meg slavisk til lista her på lavkarbo.no selv om jeg vet den ikke er helt i samsvar med andre lister!

Og ja det går fint! Jeg har gått ned 4 kg siden jeg kom hjem fra ferie! Så jeg tar en uke til med akkurat det samme jeg har gjort nå!

Hilsen Trinelise

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 07:50   #83
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Lykke til i morgen.

Takk og takk!

Og det gikk bra, 4 kg ned siden sist jeg var på vekta, vil anta og tro at ett par kg var vann som har forsvunnet, men 2 kg er garantert dietten den uken som er gått! Er til og med 2. dag på den berømte uka og da pleier jeg å stå dønn stille uansett hva jeg gjør!

Jeg gyver på ei uke til, kostmessig så blir nok den veldig lik den uka som har gått!

Hilsen Trinelise.....

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 10:03   #84
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Og ja det går fint! Jeg har gått ned 4 kg siden jeg kom hjem fra ferie! Så jeg tar en uke til med akkurat det samme jeg har gjort nå!

Hilsen Trinelise

WoW. Gratulerer. det er jo kjempebra. Godt jobbet.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 22:05   #85
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

WoW. Gratulerer. det er jo kjempebra. Godt jobbet.

Denne uka har stort sett vært som forrige, slitt litt med dårlig matlyst så har droppa lunsjen to dager og middag en dag, ble litt rødvin og peanøtter lørdagskvelden, men allikevel har jeg gått ned 2 kg denne uka! Så totalt er det 5 kg nå!

Jeg er kjempefornøyd så satser på enda ei uke i samme dur!

Og hvordan går det med deg Pearl?

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 13:57   #86
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Denne uka har stort sett vært som forrige, slitt litt med dårlig matlyst så har droppa lunsjen to dager og middag en dag, ble litt rødvin og peanøtter lørdagskvelden, men allikevel har jeg gått ned 2 kg denne uka! Så totalt er det 5 kg nå!

Jeg er kjempefornøyd så satser på enda ei uke i samme dur!

Og hvordan går det med deg Pearl?

Hadde du hatt lyst til å notere ned hva du spiser på en dag
Det hadde vært morro å prøve dietten din

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 19:08   #87
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Hadde du hatt lyst til å notere ned hva du spiser på en dag
Det hadde vært morro å prøve dietten din

Hei!

Det kan jeg gjøre, har hele ukesopplegget liggendes på Excel. Bare gi meg ett par dager, har det så ille travelt noen dager nå!

Hilsen Trinelise

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 19:25   #88
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Hei!

Det kan jeg gjøre, har hele ukesopplegget liggendes på Excel. Bare gi meg ett par dager, har det så ille travelt noen dager nå!

Hilsen Trinelise


Supert, venter i spenning

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 01:47   #89
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Og hvordan går det med deg Pearl?

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra en ukes tur i London. Skal veie meg i morgen så nå er jeg skikkelig spendt.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:40   #90
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Hei!

Dette var ikke lett, skulle legge inn hele ukesmenyen min her, den ligger på excel ark og når jeg kopierer den inn så blir alt bare ugreit, er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan fikse det?

Hilsen Trinelise

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:01   #91
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Var på vekten i morges. Den var opp en kilo. Jeg er egentlig ganske fornøyd med at det ikke var mer. Jeg har prøvd så godt jeg har kunnet å leve på lavkarbo i London. Har fått utslag på stiks, men svake. Restaurantmat er ikke bare, bare. Det har spesielt vært vanskelig å få nok fett. Alt blir jo servert så magert. Det har blitt en del kriseløsninger med nøtter og Atkinsbars i løpet av uken. Det er godt å komme hjem å få i seg normal mat igjen. Holder meg på "vanlig" lavkarbo frem til mandag. Da begynner jeg på ny med nilling. For meg ser det ut som at jeg må under 15 karber til dagen for å gå ned i vekt. Det er litt strengt, men jeg håper på at jeg må så lavt bare for å komme skikkelig igang med forbrenningen. Kjempekjekt å se at det har gått så fint med deg Trinelise. Jeg er også spent på å se ukesdietten din. Håper du får til å legge den inn, men jeg kan absulutt ikke hjelpe deg. .

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 10:29   #92
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Hei. Jeg lurer litt på dette med nillingen. Ifølge plana for tillatte matvarer så kan man spise varer som er søtet med sucralose eller maltitol. Jeg drikker cola light som er søtet med sucralose og spiser en del IFA som er sukret med maltitol. Regner med at dette er greit om man tar en nilleuke eller to da?

Lurer litt på om jeg skal prøve dette. Ser at det er ganske likt det jeg allerede spiser idag, men kanskje verdt å prøve. Jeg gikk opp 1 kg i forrige uke, og det vil så langt ikke slippe taket!

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 13:00   #93
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Var på vekten i morges. Den var opp en kilo. Jeg er egentlig ganske fornøyd med at det ikke var mer. Jeg har prøvd så godt jeg har kunnet å leve på lavkarbo i London. Har fått utslag på stiks, men svake. Restaurantmat er ikke bare, bare. Det har spesielt vært vanskelig å få nok fett. Alt blir jo servert så magert. Det har blitt en del kriseløsninger med nøtter og Atkinsbars i løpet av uken. Det er godt å komme hjem å få i seg normal mat igjen. Holder meg på "vanlig" lavkarbo frem til mandag. Da begynner jeg på ny med nilling. For meg ser det ut som at jeg må under 15 karber til dagen for å gå ned i vekt. Det er litt strengt, men jeg håper på at jeg må så lavt bare for å komme skikkelig igang med forbrenningen. Kjempekjekt å se at det har gått så fint med deg Trinelise. Jeg er også spent på å se ukesdietten din. Håper du får til å legge den inn, men jeg kan absulutt ikke hjelpe deg. .

Hei!

Det er bra med Londontur og bare en kg opp!
Vekta mi sto på det samme som forrige mandag, men uansett så er jeg fornøyd for lørdagen ble absolutt ingen lavkarbo dag og i går avslutta jeg helga med en Kebab......huff og huff... Men, ny uke og bedre mål!
Jeg skal prøve å få skrevet over ukesdietten min på word dokument, er litt travel for tiden, men skal få det til i løpet av uken!

Hilsen Trinelise

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 13:01   #94
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Hei. Jeg lurer litt på dette med nillingen. Ifølge plana for tillatte matvarer så kan man spise varer som er søtet med sucralose eller maltitol. Jeg drikker cola light som er søtet med sucralose og spiser en del IFA som er sukret med maltitol. Regner med at dette er greit om man tar en nilleuke eller to da?

Lurer litt på om jeg skal prøve dette. Ser at det er ganske likt det jeg allerede spiser idag, men kanskje verdt å prøve. Jeg gikk opp 1 kg i forrige uke, og det vil så langt ikke slippe taket!

Hei!

Ifa er ikke lov på induksjonen, så spørs hvor streng du har tenkt å være. Tror nok du skal begrense brusen også.

Hilsen Trinelise

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 12:12   #95
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Da er jeg igang igjen. Ny nilleuke. Hadde tenkt å starte i går, men de gode forsettene forsvant fordi jeg igår hadde igjen ostekake fra søndagen. Søndag hadde jeg noen venner på ostekake og champagne. Resten av ostekaken ble gårsdagens frokost. (Da var det heldigvis tomt). Fantastisk lavkarbokake , men ikke akkurat Atkins introduksjon.

Men idag er optimismen stor. Jeg startet dagen med grillede kyllingvinger og 1/2 liter vann. Videre; nyoppstart på treningsprogrammet mitt som jeg har hatt en pause fra pga. ferieturen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kanskje Nilling kunne vært noe for meg ...? Lindabtn Ketolysekuren 32 30-01-11 20:11
Bli med på Photobscuras renseuke! Photobscura Lavkarbo generelt 521 06-04-08 15:34
Spm ang nilling og tillatte matvarer Lindabtn Ketolysekuren 1 25-09-07 22:32
Atkins Morning Shine og induksjon tech Spørsmål og svar 3 09-01-07 23:12
Induksjon Nanett Induksjonen 11 16-03-05 13:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no