Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

En edderkopp som slurper

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-07, 21:54   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

En edderkopp som slurper

Mye rart man kan henge seg opp i gitt..

Når jeg har surfet innom lista som viser hvem som er aktive, så er det alltid en hel gjeng med oss der, pluss en gjeng med !Yahoo! Slurp Spider" Jeg har lurt litt på hva dette egentlig er, for det er jo ikke noe nick, liksom... og så er det så mange av dem. De er ofte innom gamle tråder også.

Men så fant jeg det ut tror jeg..
Slik jeg har forstått det, så er en google spider (eller yahoo eller hva det måtte være som stikker innom) en bot som samler informasjon..slik at folk senere kan søke på google og finne feks info på lavkarbo.no. Så egentlig er det en nyttig ting. Jeg måtte bare prøve å finne en forklaring.

Så var det ikke så ille som det så ut til da. Er det noen som har noen bedre forklaring på dette?

Edderkopper er noen ekle kryp.. jeg fant en diger en i kjellertrappa i dag, lurte den oppi et glass og bar den ut.. snill?
Det var kanskje Ernst? Eller Harald? Kjenner dere dem? He he se her
http://srm.net/edderkopp/ernst/

Hvis de ikke beveger seg og lager snakkebobler på selve nettsiden, så lagre bildet som... og da kommer det frem.

Vedlagte bilder
Filtype: gif ernst_og_harald.gif (59,2 KB, 11 visninger)
__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 08:19   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: En edderkopp som slurper

Det stemmer det du sier, er søkemotorroboter som indekserer lavkarbo.no.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:19   #3
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En edderkopp som slurper

Den animasjonen var rimelig kul, da...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no