Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Babymatdietten

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-11, 22:16   #76
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

Den svenske bloggeren? De mener du? Det er mange av dem som holder på med den tåpelige dietten.

Jeg ser ikke at du har svart på det jeg spurte om, men det er greit. Du får ha lykke til

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:17   #77
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/...e-3467073.html

Er dette idealene da eller? BABYMAT? Huff... nei da hadde jeg heller vært feit enn å spise mat for bebiser... :>

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:17   #78
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Dog er vi på et lavkarboforum så når noen sier de skal gå på en babymatdiett så kræsjer det fullstendig med både vårt mål om god helse og det å spise lite karbohydrater og mer fett. Du må regne med at sånn ca 99,99 % av brukerne her inne er uenig med deg når du går i motsatt vei enn lavkarbo.

Kanskje det finnes det spisebabymatforum?

Og det beklager jeg igjen.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:18   #79
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Babymatdietten

Hun spurte jo om det var et annet forum hun kunne sjekke opp.Slapp av da folkens

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:18   #80
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/...e-3467073.html

Er dette idealene da eller? BABYMAT? Huff... nei da hadde jeg heller vært feit enn å spise mat for bebiser... :>

Har du lest tråden eller innleggene mine?

Slutt og overdramatiser.

Lars petter fra gullungene er helt skrudd og trenger hjelp. Samme gjør alle fjortisene som lever på babymat og får i seg under 500 kalorier daglig.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:20   #81
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Har du lest tråden eller innleggene mine?

Slutt og overdramatiser.

Lars petter fra gullungene er helt skrudd og trenger hjelp. Samme gjør alle fjortisene som lever på babymat og får i seg under 500 kalorier daglig.


Men det er det som er babymatdietten Den varianten du skal hoppe på er en slags snodig lightvariant. Heldigvis litt sunnere, men jeg skjønner fortsatt ikke poenget.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:20   #82
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Den svenske bloggeren? De mener du? Det er mange av dem som holder på med den tåpelige dietten.

Jeg ser ikke at du har svart på det jeg spurte om, men det er greit. Du får ha lykke til

Hva spurte du om som jeg ikke har svart på?spør gjerne igjen.

Ja, er sikkert MANGE somh older på med denne dietten som jeg også synes er tåpelig. De spiser BARE babymat og i SMÅ MENGDER noe man blir syk av, det er ikke noe som reflekterer det jeg har lyst til å prøve.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:20   #83
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Dette tyder jeg som mangel på kunnskap og utvitenhet. Du burde lese litt om mat og kosthold du også før du dømmer andre basert på det du kan, vet og tror på. Finnes andre alternativer enn lavkarbo i verden, er ikke sikkert det funker for alle. Å spise knekkebrød til lunsj eller kvelds er ikke usunt.

Lille venn, jeg har brukt mange år av livet på å finne ut av dette, blandt annet pga stressrelaterte symptomer og en reaksjon på brødprodukter ala det du beskrev tidligere. Noe jeg tyder av dine svar du ikke har da de høres ut som oppgulp fra KK. Vi kan snakkes om 10 å rnår du sitter med de samme problemene som mange av oss her inne fordi vi trodde blindt på at vi visste best, eller du kan sette deg litt mer inn i FAKTA og sammenhenger FØR du faktisk blir syk. Det er ditt valg, men jeg forsøker å gi deg noen redskaper for å vite mer om hva du holder på med.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 06-06-11 kl 00:16.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:21   #84
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Men det er det som er babymatdietten Den varianten du skal hoppe på er en slags snodig lightvariant. Heldigvis litt sunnere, men jeg skjønner fortsatt ikke poenget.

Ja, men måtte ha en overskrift, og den måtte inneholde babymat, ikke drep meg for det er du snill

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:21   #85
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

DA kan du jo ikke si du spiser "babymatdietten". da spiser du normalt med babymat i tillegg da?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:22   #86
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Å spise knekkebrød til lunsj eller kvelds er ikke usunt.

Om jeg får flisespikke litt, for meg -og flere med meg- kommer det desverre ann på hva knekkebrødene er laget av

Utover det, så lenge du har tenkt gjennom dette, er du igrunn gammel nok til å avgjøre selv hva du vil spise og ikke spise

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:22   #87
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Hva spurte du om som jeg ikke har svart på?spør gjerne igjen.

Ja, er sikkert MANGE somh older på med denne dietten som jeg også synes er tåpelig. De spiser BARE babymat og i SMÅ MENGDER noe man blir syk av, det er ikke noe som reflekterer det jeg har lyst til å prøve.


Ok

Altså, den orginale babymatdietten er jo å spise kun babymat, gå i kaloriunderskudd og da bli tynn. Du velger en annen variant. Du skal spise normal sunn kost pluss babymat. Da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare spiser normal sunn kost?

Du skriver jo at du skal droppe sjokolade og andre ulumskheter, men "erstatte" det med babymat, det jeg ikke forstår er hvorfor du ikke bare dropper snopet OG babymaten og spiser normal sunn kost?

Det var bare det

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:22   #88
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Babymatdietten

Er det babymat på glass det er snakk om?

For det første så er slik mat elendig ernæringsmessig i forhold til vanlig hjemmelaget mat tilpasset babyer....
For det andre syns jeg det er dumt å støtte en slik unødvendig industri.
For det tredje: babymat på glass er ikke godt, det er smakløst og da jeg fikk noen glass til snuppa da hun var baby, ville hun IKKE ha den maten nei....hun foretrakk den hjemmelagede maten vår...

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:23   #89
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Lille venn, jeg har brukt mange år av livet på å finne ut av dette, blandt annet pga stressrelaterte symptomer og en reaksjon på brødprodukter ala det du beskrev tidligere. Noe jeg tyder av dine svar du ikke har da de høres ut som oppgult fra KK. Vi kan snakkes om 10 å rnår du sitter med de samme problemene som mange av oss her inne fordi vi trodde blindt på at vi visste best, eller du kan sette deg litt mer inn i FAKTA og sammenhenger FØR du faktisk blir syk. Det er ditt valg, men jeg forsøker å gi deg noen redskaper for å vite mer om hva du holder på med.

"LILLEVENN" kan du være selv kjære lille deg . Du dømmer andre, og har en holdning som er arrogant. Du tror du vet best og at det du sier er det eneste rette. FEIL. Det stemmer ikke Så, kjære deg..synes du skal lese litt mer og du har mye å lære, ja, selv du som har levd så lenge har mye å lære Viser igjen til det siterte innlegget du skrev tidligere i tråden, bare det viser mangel på kunnskap.

Jeg dømmer ikke deg, og du bør være forsiktig med å dømme andre utifra dine egne erfaringer, sykdommer eller hva det nå enn er.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:23   #90
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymatdietten

Det som er så fantastisk for meg iallefall med lavkarbo er at jeg ikke tenker over mengdene jeg spiser, for det er fraværet av karbohydrater som gjør at jeg går ned i vekt... Og jeg spiser fra 1200-2000 kalorier til dagen og har gått ned over 8 kg på 6 uker

Jeg lever helt normalt og sunt, aldri oppblåst og går ned og ned i vekt

Siden du først er inne på dette forumet hadde jeg lest litt om det også!!!

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:24   #91
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Ok

Altså, den orginale babymatdietten er jo å spise kun babymat, gå i kaloriunderskudd og da bli tynn. Du velger en annen variant. Du skal spise normal sunn kost pluss babymat. Da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare spiser normal sunn kost?

Du skriver jo at du skal droppe sjokolade og andre ulumskheter, men "erstatte" det med babymat, det jeg ikke forstår er hvorfor du ikke bare dropper snopet OG babymaten og spiser normal sunn kost?

Det var bare det

Trodde jeg hadde svart på det, svarte hvertfall en annen bruker når det gjelder akkurat dette

Jeg synes det er lettere å bytte bort snopet med babymat da jeg nesten spiser det som snacks og det blir ikke så tungt .

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:25   #92
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Babymatdietten er ikke lavkarbo.

På lavkarbo fremmer vi sunt LAVKARBO-kosthold.

Viss dere begynner med personangrep og blir mer ufine, så stenges tråden.

Gerd
Moderator

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:25   #93
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Om jeg får flisespikke litt, for meg -og flere med meg- kommer det desverre ann på hva knekkebrødene er laget av

Utover det, så lenge du har tenkt gjennom dette, er du igrunn gammel nok til å avgjøre selv hva du vil spise og ikke spise

stemmer veldig. Nå spiser jeg bare knekkebrød jeg baker selv, eller som mor baker når hun er her og de er veldig sunne.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:26   #94
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Trodde jeg hadde svart på det, svarte hvertfall en annen bruker når det gjelder akkurat dette

Jeg synes det er lettere å bytte bort snopet med babymat da jeg nesten spiser det som snacks og det blir ikke så tungt .


Men hvorfor ikke bare bytte ut snacksen med et knekkebrød? Hvorfor akkurat babymat?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:26   #95
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

stemmer veldig. Nå spiser jeg bare knekkebrød jeg baker selv, eller som mor baker når hun er her og de er veldig sunne.

Hva er de laget av?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:26   #96
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Det som er så fantastisk for meg iallefall med lavkarbo er at jeg ikke tenker over mengdene jeg spiser, for det er fraværet av karbohydrater som gjør at jeg går ned i vekt... Og jeg spiser fra 1200-2000 kalorier til dagen og har gått ned over 8 kg på 6 uker

Jeg lever helt normalt og sunt, aldri oppblåst og går ned og ned i vekt

Siden du først er inne på dette forumet hadde jeg lest litt om det også!!!

Ja, en interessant livsstil. Kan som sagt svært lite om den, men er veldig åpen for å lære mer. Ikke nødvendigvis for å leve sånn selv, men er interessant.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:27   #97
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Men hvorfor ikke bare bytte ut snacksen med et knekkebrød? Hvorfor akkurat babymat?

fordi det er mitt personlige valg vel? Om jeg har lyst på knekkebrød så spiser jeg jo selvfølgelig det. Synes babymat er bedre og koser meg med det, så er lettere å velge det når jeg først skal bytte det ut med et usunt alternativ.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:31   #98
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Hva er de laget av?

grovt rugmel og havregryn

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:34   #99
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

grovt rugmel og havregryn

Det inneholder masse stivelse, noe jeg ikke anser som sunt og som min kropp ikke har særlig godt av
Det viser bare at vi fungerer ulikt og tåler ulike ting.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:34   #100
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

fordi det er mitt personlige valg vel? Om jeg har lyst på knekkebrød så spiser jeg jo selvfølgelig det. Synes babymat er bedre og koser meg med det, så er lettere å velge det når jeg først skal bytte det ut med et usunt alternativ.

Klart det er ditt personlige valg, men ofte er valg av slankemetode ganske gjennomtenkt. Du skal spise normal kost pluss babymat, det virker bare lite gjennomtenkt og jeg prøver faktisk bare å forstå tanken bak.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no