Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ferietid , hva er lurest?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-07, 20:18   #1
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Ferietid , hva er lurest?

skal snart på ferie , 2 uker og kommer til å gå ut av ketolysen .I den forbindelse lurer jeg på om noen har erfaringer å dele om hva som er lurest å gjøre ang kosten.

Har lyst til å fortsette vektnedgangen selv om jeg går ut av ketolysen .

Tenker meg et kosthold ala south beach dvs proteiner , karbohydrater fra grønnsaker og lav fett produkter.
har noen evnt andre forslag?
har noen erfaringer å dele med meg?

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 09:40   #2
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ferietid , hva er lurest?

Vet du, det syns jeg høres lurt ut! Jeg ville ha gjort det samme, eller tenkt mere Fedon. Når en ikke er så nøye på karboene, må en spise mindre fett. Både Fedon og South Beach er sikkert bra.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 19:09   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ferietid , hva er lurest?

Hei
Skei ut, men ikke for mye! Nyt maten men la stadig poteter, lyst brød etc ligge igjenn. South Beach eller Fedon kan være OK. Og prøv å få til daglig mosjon. Kanskje du bare går opp 2-3 kg på 2 uker svt. det som må forventes når man fyller glykogenlagrene. Går du videre med diett hjemme vil disse kiloene forsvinne ganske fort.
Skeier du totalt ut med iskrem, sukkerbrus, desserter, chips, pasta en mass etc kan du gå opp 4-7 kilo, og de tar det lenger tid å bli kvitt.

God ferie.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er din drøm/motivasjon? Monen Lavkarbo generelt 19 22-11-06 20:39
Hva er min stil? Dante Generell diskusjon 5 08-08-06 11:22
Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo? Borealis Lavkarbo generelt 27 17-07-06 17:01
hva gjør jeg? dingpot Generell diskusjon 24 10-06-06 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no