Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Etter 4 dager...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-08, 20:02   #1
snuskebolla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Moss
Innlegg: 7
snuskebolla er på en erverdig vei

Etter 4 dager...

Etter 4 dager på ketolyse, må jeg si jeg savner aller mest frukt, ta seg et glass melk og pepsi max!! Hadde ikke trodd at jeg kom til å savne frukten, men trodd det skulle være det søte.... Det går foreløpig bra.
Kommer jeg meg over helga, skal vel det meste av savnet gå over? Hvor lang tid tok det for dere andre, før savnet av diverse matvarer gikk over??

__________________




snuskebolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:11   #2
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 4 dager...

Det er helt sikkert IKKE dette du har lyst til å høre.. Men det er nok oppskrytt at savnet går over. For meg gjør det ikke det. Alltid lyst på alt mulig jeg. Har gått 6 mnd på ketolyse tidligere, uten sprekker annet enn et par planlagte. Men jeg hadde hver eneste dag lyst på ett eller annet jeg ikke kunne spise. Det kan være forskjellige ting fra dag til dag, og det er ikke så overveldende at jeg blir deprimert av det liksom.. Men savnet er der! Man må jo bare overbevise seg selv om at det er verd det...

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:34   #3
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Etter 4 dager...

Det er nok litt forskjellig fra person til person om den verste lysten går over. Frukt var det jeg savnet aller mest og. Har tatt noen smugbiter av frukten til vesla mi Jeg drikker også LITT pepsi maxx innimellom og masse, masse vann. Det har funket fint allikevel. Om savnet blir for stort kan du jo .f.eks ta noen bringebær? Ikke så mye karber i det, men alt med måte

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:33   #4
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Etter 4 dager...

Jeg drikker Pepsi Max, og det går helt fint! krem med fun-light og hakkede nøtter er godt også, men jeg må være forsiktig med fløte og rømme...

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Etter 3 dager er jeg i ketose :) Hønemor Ketolysekuren 2 14-02-08 10:57
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 12:01
Vondt mange dager etter trening Tingeling Trening 3 30-08-05 03:40
Noen her som er glad i cola? Ikke etter å ha lest dette Kristian Generell ernæringsdebatt 3 14-03-05 05:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no