Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Egg på Rema

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-07, 14:35   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Egg på Rema

Er det bare meg som irriterer meg grønn over de nye eggekartongene på Rema1000?
Altså, kjekt å kunne se eggene, men det er da virkelig å skyte seg sjøl i beinet miljømessig? Jeg trodde gjenvinnbart materiale som tok minst mulig plass var det man higet etter jeg, men med de nye plast kartongene er jo et skritt tilbake mot 70-tallet miljømessig!
Nå er ikke jeg sykelig opptatt av naturvern og sånn, men til og med jeg syns de er nioe forbanna tull! Ikke er de særlig stabile heller.
Jeg kommer heretter til å boikotte de, selv om eggene er helt OK....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:52   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Egg på Rema

Det har jeg ikke sett, men det hørtes helt idiotisk ut ...!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:02   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Egg på Rema

Jepp, 6 pack og 12 pack i tynn gjennomsiktig plast, litt ala sånne du kjøper kakestykker i... Mulig det er bare i oslo, men like fullt...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:03   #4
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Egg på Rema

Er her i Vestfold også. Dessuten er de de veldig upraktiske når du kaste dem, går jo ikke an å tråkke dem sammen slik at de tar mindre plass.

Mulig plasten er gjenvinnbar...?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:19   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Egg på Rema

De boksene er nok over hele landet... Vi har de her på bøgda også... Forbaska tull... HMRF.... Kjøper på kiwi i stedet. Så det så!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:25   #6
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Egg på Rema

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

De boksene er nok over hele landet... Vi har de her på bøgda også... Forbaska tull... HMRF.... Kjøper på kiwi i stedet. Så det så!!

Jeg kjøper IKKE egg på Rema lenger pga den dumme boksen! Bæreposen blir jo skåret istykker, såå irriterende!
Kjøper stor forpakning på Kiwi istedet, dessuten er det billigere.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:27   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Egg på Rema

Godt å høre at vi er flere! Og de tjener jo tydeligvis ikke kunder på det stuntet akkurat!

Dere som ert flinke til å gi tilbakemelding til produsentene, kanskje noe å fortelle rema-ledelsen? (I tillegg til at de som hadde så billig kjøtt plutselig har omtrent det dyreste! )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:13   #8
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Egg på Rema

De har hatt disse pakkene på Meny i blant, også. Kjøpte en sånn. Aldri mer. En helt tullete oppfinnelse. Enig i alt som skrives over.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:22   #9
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Egg på Rema

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Jeg kjøper IKKE egg på Rema lenger pga den dumme boksen! Bæreposen blir jo skåret istykker, såå irriterende!
Kjøper stor forpakning på Kiwi istedet, dessuten er det billigere.


Signerer!

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:20   #10
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Egg på Rema

Jeg kjøper solegg jeg og det har de ikke på rema.
Dyrere ja....bedre JA!

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
CD om egg - tjohei guro Generell ernæringsdebatt 13 18-11-06 21:31
Hvor mange egg i uka? chili Lavkarbo generelt 4 06-10-06 19:45
Raw Eggs for Your Health JEDI Lavkarbo generelt 6 02-06-06 23:55
Lei av egg! Danioh Lavkarbo generelt 6 20-01-06 13:53
Det er skadelig å spise mer enn 1-2 egg daglig! Iset Lavkarbo generelt 6 29-12-05 20:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no