Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hrmph

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-12, 14:07   #1
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Hrmph

Det har blitt dårlig med trening i det siste, mye på grunn av ferie, turer og andre dårlige unnskyldninger. Men i dag er det tilbake på gymmet. Straffeeksersis er planlagt. Kun en måned igjen til tur til mer sørlige breddegrader, og det hadde jo vært deilig med litt bedre form til da.

Oppdatering følger under treningstråden. Måtte bare få dette ut.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:41   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hrmph

Hehe. Treningsiveren min i februar fulgte sin normale rytme: opp som en bjørn og ned som en skinnfell.

Men jeg løfter da litt støpejern innimellom iallfall. (ser på den lyse side)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:49   #3
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Hrmph

Hehe.... flere som grynter med deg i dise dager tipper jeg!
Har vært flink til og bevege meg i påsken både i skog og fjell - men den faste harde treningen har vist fått en pause.. På'n igjen med MANGE strafferunder her også i dag! Lykke til!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 15:12   #4
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hrmph

det ble en del kroppsarbeid i påsken, lemping av bark- og jordsekker som frua så spredde utover (og hun lempet enda flere enn meg), dessuten trefelling, kvisting, kløving (med øks) og trillebårkjøring med en hel del sand. Så slik sett har man ikke liggi på latsida, men det har ikke vært noe trening som sådan.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 16:03   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hrmph

Tyngre haging vil jeg også gjerne skryte på meg. Jeg har både saget, kvistet, slept, spadd og raket... for ikke snakke om at jeg har trenet smidigheten gjennom å luke bringebær i rugosakratt... (På knærne, smyge framover under greinene )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no