Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen som kan hjelpe?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-10, 18:51   #1
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Noen som kan hjelpe?

Hei. Jeg gikk på ketolysekuren for litt over et år siden og alt funket fint. Men så ble jeg gravid og sluttet. Nå har jeg begynt igjen, men føler meg mye dårligere enn sist.
Har mye vondt i magen (fra bunnen av ribbeina og opp)og er kvalm. Er bare på fjerde dagen. Noen som har opplevd lignende? Redd for at det er noe galt. Fikk hellp svangerskapsforgiftning for to mnd siden og har fortsatt høyt blodtrykk og skiller ut noe proteiner i urinen, derfor jeg er litt engstling for om dette skal ha noe å si? Det står jo bare at det er ved lever og nyresvikt at kuren ikke skal benyttes og det har jeg jo ikke. (Det er jo mer enn lever- og nyresvikt, men det er det eneste som er i nærheten av min "tilstand")
Jeg spiser også blodtrykksmedisin og har lest at noen betablokkere kan stagnere vekta? Noen som vet om Centyl med kaliumklorid er en betablokker?
Og til slutt, kan jeg ikke bare ta nycoplus gravid som kosttilskudd? Det inneholder jo alt som ketolyse tablettene?
Takk for svar

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 17:50   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Hei. Jeg gikk på ketolysekuren for litt over et år siden og alt funket fint. Men så ble jeg gravid og sluttet. Nå har jeg begynt igjen, men føler meg mye dårligere enn sist.
Har mye vondt i magen (fra bunnen av ribbeina og opp)og er kvalm. Er bare på fjerde dagen. Noen som har opplevd lignende? Redd for at det er noe galt. Fikk hellp svangerskapsforgiftning for to mnd siden og har fortsatt høyt blodtrykk og skiller ut noe proteiner i urinen, derfor jeg er litt engstling for om dette skal ha noe å si? Det står jo bare at det er ved lever og nyresvikt at kuren ikke skal benyttes og det har jeg jo ikke. (Det er jo mer enn lever- og nyresvikt, men det er det eneste som er i nærheten av min "tilstand")
Jeg spiser også blodtrykksmedisin og har lest at noen betablokkere kan stagnere vekta? Noen som vet om Centyl med kaliumklorid er en betablokker?
Og til slutt, kan jeg ikke bare ta nycoplus gravid som kosttilskudd? Det inneholder jo alt som ketolyse tablettene?
Takk for svar

Jeg går på centyl og vekta går nedover.. ganske så kjapt.. Men jeg er blitt fortalt at gravide med høyt trykk IKKE skal bruk centyl. Dette pga at centyl kan øke blodsukkeret samt trigge/utløse diabetes.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 00:46   #3
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som kan hjelpe?

Jeg bare kom til å tenke på om du skulle sjekke evt gallestein? Jeg fikk det, og det var så utrolig vont

Lykke til!!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg? chantala Spørsmål og svar 1 16-01-10 19:39
Kan noen hjelpe meg? Lovely Spørsmål og svar 8 12-11-09 21:31
Noen som kan hjelpe? kamara Ketolysekuren 4 19-05-09 19:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no