Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-06, 16:54   #26
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt
Red face

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

sånne ting pleie å vare ett år, men det finnes helt sikkert untak også.

men til munnsår bruker eg 8 hour cream -elizabeth arden..

og den funke alltid.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 16:56   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

ETT år? herregud, stakkars deg? Mine varer rundt 2 uker, før de er helt borte.

Forresten fikk jeg ikke utbrudd etter forrige innlegg i denne tråden - gikk helt tilbake!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 16:57   #28
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Eeeeh.. glem det Trodde du mente munnsåret jeg..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 16:58   #29
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

*hahahahahahahahah*

mente varigheten på¨salvene..

nå fnise eg hvertfall...

thihii

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 23:31   #30
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Jeg bruker også zovirax, men vær litt oppmerksom påat det er et av de få midlene vi har som faktisk tar knekken på virus, så det er ikke lurt å bruke den for ofte.
Jeg har også brukt vectavir som også er reseptbelagt, og koster noe sinsykt (350 for en bitteliten tube)

Elizabeth arden eight hour cream er jo et vidundermiddel jeg bruker den hele tiden. Som lipgloss, på tørre hender, på eksem, som øyeskygge, i hårtupper.. finnes ikke noe bedre

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 19:57   #31
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Mange får herpesutbrudd i påsken;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165916

__________________
.

Sist redigert av mofe : 15-04-06 kl 23:46.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 20:04   #32
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Zavex leppepomade er helt super mot forebygging.. Anti fra Sverige er glimrende når man først har utbrudd

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-04-06, 21:34   #33
Mirre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 1
Mirre er på en erverdig vei

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Hei - ny her. Jeg bruker tea-tree-olje blandet med aloe-vera-gel. Virker svært bra.

Mirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, Sears, Atkins, sunt kosthold Svar med sitat
Gammel 15-04-06, 23:37   #34
frkbortevekk
Juniormedlem
 
frkbortevekk sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 37
Innlegg: 28
frkbortevekk er ny på veien

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Utløpsdato finner du som oftest på enden av tuben, der "bretten" er. Ellers er det jo ikke så rart at xyloproct gjør at stikkingen forsvinner, den virker jo lokalbedøvende i hudoverflaten. Jeg ville nok heller brukt xylocain, som inneholder mer eller mindre det samme, men som er laget for resten av kroppen.
Ellers har de er krem på apoteket som heter Prolip, som ligner litt på den svenske Anti. Den er ganske dyr, rundt 100 kr for en liten tube, men er veldig drøy, og vistnok effektiv. Men, selvfølgelig, zovirax er det beste. Veldig greit å få en resept, hente ut en tube å ha liggende i skapet, de bruker å være holdbare i 2-3 år.
Og konentrert tea tree olje i litt større kvantum er faktisk reseptbelagt!
(Jeg jobber på apotek )

frkbortevekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins fase 2 Svar med sitat
Gammel 15-04-06, 23:45   #35
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Tusen takk for tips! Zovirax skal kjøpes inn

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-05-06, 14:17   #36
kate
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

et tips mot herpes munnsår: homeopatmiddelet Condurango D6 (ca 5 piller suges pr dag over lengre periode)

ei venninne ble kvitt det for godt ved hjelp av denne

  Svar med sitat
Gammel 14-05-06, 14:56   #37
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Hei
Litt doktorlig råd.
Zovirkrem eller vectavir virker best på leppene og skal smøres på så snart det svir, før blemmene, jo før jo bedre. Krever resept i Norge.
Er billigere og uten resept i Danmark.

På hud virker kremene litt dårligere på grunn av dårligere penetrasjon.

Zovirax - og vectavirtabletter kan benyttes ved utbrudd på hud. De er svinedyre, men det kan være greit i visse tilfeller som Bryllup, jordomseiling, eller TV opptreden etc. Krever resept.
Ved residiverende utbrudd i de intime sfærer kan de fås på blå resept.

For andre blir det tilskud etter § 5.22 der utgiftene til nesten al medisin på vanlig " hvit" resept kan slås sammen. Kommer man over 1500 kr pr kalenderår, betaler trygdekontoret 90% av det overskydende ( gjelder ikke sovemedisin, sterke smertestillende medisiner + enkelte til) men penicillinkurer, betennelsesdempende medisiner mm. ( en lite kjent paragraf)

Etter denne digresjon er det stres som aktiverer herpes som sitter på nerverøttene klare til å krabbe via nerven til samme plass i huden gang etter gang. Stress kan være psykisk ( lær stressmestring) Solstråling ( bruk leppepomade med høy solfaktor og sol deg med måte)
Usunt kosthold ( men det gjelder jo ingen her ;-)) Forkjølelser og andre infeksjoner. ( Spis sundt og variert så immunforsvaret har alle de vitaminer og mineraler som trengs for et godt immunforsvar. Husk omega 3+6).
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-05-06, 15:11   #38
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Åh, supert Torkil - doktorlige råd er alltid velkomne!

Påsken (dvs. soling) er en veldig trigger for meg, om jeg har dårlig immunforsvar fra før av (og immunforsvar er jo et resultat av tusen faktorer, stress, psyke, kosthold osv osv) - så jeg kjøpte meg piz buin leppepomade med faktor 30 - og ikke noe utbrudd kom.

Den paragrafen du nevnte - så bra! Enda en grunn til å spare på apotekkvitteringer med andre ord.

Opprinnelig lagt inn av Torkil

På hud virker kremene litt dårligere på grunn av dårligere penetrasjon.

Mener du da hud som ikke i "leppehud"? Feks huden under leppene er der jeg oftest får utbrudd (evt. en blanding - overgang) - så ergo vil ikke Zovirax/Zovirkrem hjelpe så godt der, men bare på leppene (inkludert de intime?).

Ble litt forvirret jeg nå. Men det du sier er at Zovirax er et ok alternativ hvis det er fullstendig krise?

Og.. er det forskjell på Zovirax og Zovirkrem? Eller er det samme virkestoff, men bare forskjellig navn?

*hundre spørsmål*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 19:16   #39
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

gammel tråd, men aktuelt problem...

det eneste som funker på meg (og jeg har prøvd "alt") er vectavir salve. funker kjempebra!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 22:36   #40
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Nå er en salve med samme virkestoff som zovirax, i salg, reseptfritt. Den heter Antix, selges altså i apotek. Og er DYR!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 22:51   #41
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

vectavir har vel litt andre virkestoffer enn antix så vidt jeg vet...

zovirax og antix er det samme.

I tilegg får du kjøpt noe som heter prolip som er et propolispreparat som lindrer disse sårene godt, siden man ikke skal bruke disse to andre mer enn et vist antall ganger pr døgn

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 23:04   #42
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Jeg har brukt basemycin salve jeg...Aner ikke hvordan det skrives , men..Hjelper noe, men ikke så mye at såret forsvinner..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 16:24   #43
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Here we go again...

Jeef: man skal ikke bruke antix mere enn et par ganger pr. døgn? Hvorfor ikke?

Og, tror dere at det blir bedre/verre om jeg stikker hull?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 16:26   #44
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Og, tror dere at det blir bedre/verre om jeg stikker hull?

Jeg tror ikke det blir verre, jeg VET det blir det!!! Ikke gjør det!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 16:35   #45
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Hehe, okai Jeg har igjen endel xyloproct-salve også, så satset på at en kombo av det og antix gjør susen..

Fikk sår midt på underleppa, og i munnviken.. auuu. Pleier å få det under leppene, men ikke denne gangen nei.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 16:43   #46
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Jeg kjenner når munnsåra kommer, ei god stud før det blir ei blemme. Da er jeg snar å smøre på med prolip eller zovirax. Da stopper utbruddet og det blir ikke ei blemme engang.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 18:23   #47
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Here we go again...

Jeef: man skal ikke bruke antix mere enn et par ganger pr. døgn? Hvorfor ikke?

Aciclovir (som er virkestoffet i antix) er et av de få antivirale medikamentene som finnes (antiviral = medisin mot virus) så for å hindre ressitens er det viktig å ikke bruke salven mer enn 4 ganger pr dag..

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 18:24   #48
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Ah, skjønner.. Takk!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:42   #49
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Alt for mange gode råd i en tråd, er forvirret jeg.
Det bobler hos meg nå, og jeg må være rask hvis det ikke skal være for sent. Hva kjøper jeg da, når jeg ikke har tid til resept og ikke vil betale skjorta. Så plagsomt er det bare ikke, og så er jeg sykemeldt og bare hjemme denne uka uansett, så forfengeligheten er det så som så med.
Blir glad for rasskt svar og løper på badet og tar på vademecum mens jeg venter.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:49   #50
67kilo
Medlem
 
67kilo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 56
Innlegg: 178
67kilo er på en erverdig vei

Sv: Herpesutbrudd - hvordan behandle?

Løp og kløp Antix 5% på apoteket.
Om man klarer å smøre seg med den så fort man merker litt kløing og bobler så er den helt suveren. Har nesten hatt skikkelig utbrudd etter at jeg begynte med den. Den tar kverken på viruset før det får bryti skikkelig ut. Og den er reseptfri.

__________________
: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16264

Uke 1:-0,6kg, Uke 2:-0,2kg, Uke 3:-2.3kg Uke 4: +1,1
67kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 15-05-12 13:56
Hvordan sette sammen måltider Mokia Induksjonen 4 08-04-09 01:13
Hvordan frelse sin mor? Ulex Lavkarbo generelt 17 13-02-06 15:00
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no