Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Spikermatte

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-12, 18:05   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Jeg tror jeg begynner bli sær når en runde med spikermatta er blant dagens høydepunkt. Har alle yoga/mediteringsfolk det på samme vis?
Nå skal jeg i allefall ta en middagshvil på 12000 pigger.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:24   #27
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg tror jeg begynner bli sær når en runde med spikermatta er blant dagens høydepunkt. Har alle yoga/mediteringsfolk det på samme vis?
Nå skal jeg i allefall ta en middagshvil på 12000 pigger.

Jupp!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:29   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har alle yoga/mediteringsfolk det på samme vis?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 00:12   #29
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Må kjøpe meg spikermatte skjhønner jeg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 01:13   #30
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Må kjøpe meg spikermatte skjhønner jeg

Meg også kjøpe

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 09:53   #31
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg tror jeg begynner bli sær når en runde med spikermatta er blant dagens høydepunkt. Har alle yoga/mediteringsfolk det på samme vis?
Nå skal jeg i allefall ta en middagshvil på 12000 pigger.

Middagshvilen varte fra da innlegget over ble lagt inn, klokken 18.05, til sambo vekket meg klokken 21.30 I litt over tre timer! Og jeg lå på spikermatta hele tiden. Den gjør virkelig noe med avslapning og søvn.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 09:54   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Må kjøpe meg spikermatte skjhønner jeg

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Meg også kjøpe

Anbefales!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 10:08   #33
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Hjelper spikermatta på sikt, dvs avtar andre smerter på sikt eller hjelper det bare der og da?

Vurderer å kjøpe

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 10:34   #34
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Hjelper spikermatta på sikt, dvs avtar andre smerter på sikt eller hjelper det bare der og da?

Vurderer å kjøpe

Manuellputten min mener at ryggen min ikke stivner så fort og så mye nå som det den gjorde tidligere. Han setter jo nåler på ryggen min to ganger hver uke og jeg har god lindring av det. Det dumme er at musklene rekker stivne mellom hver behandling, men etter at jeg begynte med matta stivner de som sagt ikke så så fort og så mye, så ja, det hjelper på sikt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:33   #35
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Manuellputten min mener at ryggen min ikke stivner så fort og så mye nå som det den gjorde tidligere. Han setter jo nåler på ryggen min to ganger hver uke og jeg har god lindring av det. Det dumme er at musklene rekker stivne mellom hver behandling, men etter at jeg begynte med matta stivner de som sagt ikke så så fort og så mye, så ja, det hjelper på sikt!

Takk

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:36   #36
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Hjelper spikermatta på sikt, dvs avtar andre smerter på sikt eller hjelper det bare der og da?

Vurderer å kjøpe


Det som fysiologisk skjer i kroppen når du bruker spikermatta vil være med på å gi deg noe lindring mtp smerter også når du ikke bruker matta. Det betinger selvsagt at du bruker den jevnlig og jeg vil faktisk anbefale daglig bruk.

I de områdene du har smerter har du også nedsatt blodsirkulasjon. Dette fordi det er nedsatt sirkulasjon i områder hvor musklene er forknytte og spente. Det blir på en måte en evig vond sirkel. Ved å bruke matten får du mer blod til område fordi musklene slapper av og tillater en bedre blodgjennomstrømning. Dette vil i sin tur lindre smerter/plager.

Det fine er at muskler kan "lære" å slappe av hvis de får denne lærdommen presentert gjentatte ganger som ved bruk av spikermatten. Det betyr at de ikke så lett knyter seg igjen og lar område være "mykere" og mer mottakelig for god sirkulasjon osv. Dette er, slik jeg ser det, en forklaring på hvorfor hyppig bruk av spikermatten også kan gi en mer langvarig effekt og være et godt bidrag til andre metoder som også lindrer smerter.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:18   #37
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Takk for svar, Lindemor

Ja, det blir en evig runddans dette.
For tiden er det høyre skulder, høyre hofte, begge håndledd, begge ankler og føtter som er problemet...

Jeg har det best når jeg er i litt bevegelse. Og det er en dårlig kombinasjon med pc jobb hele dager. Veldig statisk. Så er 50% ufør og nå i tillegg delvis sykemeldt på resten. Prøvde å trappe opp jobbing etter en lang fin periode, men den har jeg fått i fjeset igjen, dessverre. Så nå er jeg verre enn jeg har vært igjen.

Har bestilt magnet håndbånd, men tenkte litt på denne matta også.

Jeg kan ikke trene for hardt, da blir jeg bare verre, men litt er fint. Veldig vanskelig å finne rett skjæringspunkt, dessverre.

Nå skal jeg ta frem sykkelen i stua Ble litt motivert for den nå som påsken og dens aktiviteter er over...

Takker og bukker

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 13:17   #38
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Takk for svar, Lindemor

Ja, det blir en evig runddans dette.
For tiden er det høyre skulder, høyre hofte, begge håndledd, begge ankler og føtter som er problemet...

Jeg har det best når jeg er i litt bevegelse. Og det er en dårlig kombinasjon med pc jobb hele dager. Veldig statisk. Så er 50% ufør og nå i tillegg delvis sykemeldt på resten. Prøvde å trappe opp jobbing etter en lang fin periode, men den har jeg fått i fjeset igjen, dessverre. Så nå er jeg verre enn jeg har vært igjen.

Har bestilt magnet håndbånd, men tenkte litt på denne matta også.

Jeg kan ikke trene for hardt, da blir jeg bare verre, men litt er fint. Veldig vanskelig å finne rett skjæringspunkt, dessverre.

Nå skal jeg ta frem sykkelen i stua Ble litt motivert for den nå som påsken og dens aktiviteter er over...

Takker og bukker

Håper matta kan hjelpe deg med vondtene dine. Og så flink du er som sykler! Jeg skal finne solsenga igjen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 14:13   #39
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Solseng er også godt...

Skal sjekke ut spikermatte

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 10:57   #40
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Jeg er virkelig blitt MYE bedre etter at jeg begynte med spikermatte!

Jeg har ikke så mye vondter i ryggen lengere og blir ikke sliten så fort. Jeg ligger på matta i allefall en time hver dag, men det er verdt det. Formen begynner bedre seg og jeg håper det vedvarer og ikke er et blaff. Selv om det bare skulle være et blaff så er det godt å ha kjent på at jeg KAN ha virkelige gode dager også og da er det så mye lettere å etterstrebe dem!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 11:02   #41
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg er virkelig blitt MYE bedre etter at jeg begynte med spikermatte!

Jeg har ikke så mye vondter i ryggen lengere og blir ikke sliten så fort. Jeg ligger på matta i allefall en time hver dag, men det er verdt det. Formen begynner bedre seg og jeg håper det vedvarer og ikke er et blaff. Selv om det bare skulle være et blaff så er det godt å ha kjent på at jeg KAN ha virkelige gode dager også og da er det så mye lettere å etterstrebe dem!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 11:05   #42
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg er virkelig blitt MYE bedre etter at jeg begynte med spikermatte!

Jeg har ikke så mye vondter i ryggen lengere og blir ikke sliten så fort. Jeg ligger på matta i allefall en time hver dag, men det er verdt det. Formen begynner bedre seg og jeg håper det vedvarer og ikke er et blaff. Selv om det bare skulle være et blaff så er det godt å ha kjent på at jeg KAN ha virkelige gode dager også og da er det så mye lettere å etterstrebe dem!

Så flott Kanutten - det var gode nyheter på en søndags formiddag

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 11:22   #43
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Meg også kjøpe

Æ Å!!! Driver jo litt med Iyengar Yoga så dette må prøves! Er det ulike matter der ute? Hvilken er best og hvor kan de kjøpes?

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 11:35   #44
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Spikermatte

Har også en matte Første gangen jeg la meg nedpå den tenkte jeg at der kom jeg aaaldri til å klare å ligge og spratt raskt av igjen... Så la xen min seg nedpå og ble liggende, og da kunne jo ikke jeg være noe dårligere.. Andre gangen sovnet jeg av på den.. Utrolig herlig Må lete frem igjen den tror jeg.. usikker på hvor den har havnet i flyttingen gitt :O

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 12:43   #45
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Æ Å!!! Driver jo litt med Iyengar Yoga så dette må prøves! Er det ulike matter der ute? Hvilken er best og hvor kan de kjøpes?

Mauellputten min anbefalte meg denne. Den selges på helsekost eller kan bestilles på nettsiden.
Putten frarådet matter som de selger på europris og rema ++ da de er kopier og ikke ekte. Det hadde visstnok noe å gjøre med vinklene på piggene samt lengde og avstand..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 12:50   #46
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Æ Å!!! Driver jo litt med Iyengar Yoga så dette må prøves! Er det ulike matter der ute? Hvilken er best og hvor kan de kjøpes?

Jeg har shakti matten, den kan kjøpes i helsekostbutikker, jeg ville ungått de billigere utgavene.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 13:37   #47
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Husker vi hadde slik på yogaen som jeg ikke har vært på på en god stund. Så nå kjøpte jeg en, takk for lenke!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 14:02   #48
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Spikermatte

Takk for svar! googlet shakti matten og fant den hos Oslo Yogasenter til kr 200,- ikke verst pris det. Den lå på kr 449,- andre steder.

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 19:32   #49
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Manuellputten har omtrent friskmeldt meg etter at jeg begynte med spikermatten!

Tror jeg må kutte den ut.... Ikke det at jeg ikke vil bli frisk, men det er jo såååå mye deiligere å bli knødd på ryggen med varme hender fra en flott fyr enn å ligge på ei grønn trasig spiss spikermatte!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 19:37   #50
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Manuellputten har omtrent friskmeldt meg etter at jeg begynte med spikermatten!

Tror jeg må kutte den ut.... Ikke det at jeg ikke vil bli frisk, men det er jo såååå mye deiligere å bli knødd på ryggen med varme hender fra en flott fyr enn å ligge på ei grønn trasig spiss spikermatte!

Kanutten er forelska i putten

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spikermatte - noen med gode erfaringer? Victory Generell diskusjon 1 25-06-11 14:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no