Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Lavkarbo og kreft

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-06, 01:05   #26
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av mofe

Så du mener altså at "fremtredende" personer, om de er leger eller what not - ikke skal si sin mening om alternativ medisin?

Hva om at slike folk faktisk gjør det - skaper mere oppmerksomhet rundt temaet? Hadde ikke det vært flott?

Joda, er ikke for sensur av noe slag, men jeg må få lov å være uenig ikke sant? Men dette dreier seg ikke om alternativ medisin, det dreier seg om å forkaste tradisjonell livgivende medisin til fordel for alternativ medisin. Det er mange nok som har dødd her i landet fordi de har kuttet ut kreftbehandling og heller satset på ulike former for alternativ medisin.

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:06   #27
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo og kreft

Som administrator på dette forum vil jeg henstille brukerne i denne tråden om å vise vanlig folkeskikk, og ikke bruke nedsettende uttrykk om andre personer.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:07   #28
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Kristian



Nå ville jeg heller snu dette på hodet, tenk om kreftpasienten dør på grunn av at jeg ikke fortalte ham at det hjelper å unngå karbohydrater....

Den siste setningen din kunne jeg ha vært foruten.

Greit, kunne sløyfet den. Men du har ikke oppfattet meg riktig. Synes det hadde vært en god ide å prøve lavkarbo hos kreftpasienter, men dette må skje i TILLEGG til tradisjonell behandling. Er du ikke enig i det?

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:10   #29
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av flap

Joda, er ikke for sensur av noe slag, men jeg må få lov å være uenig ikke sant? Men dette dreier seg ikke om alternativ medisin, det dreier seg om å forkaste tradisjonell livgivende medisin til fordel for alternativ medisin.

Du skal såklart få lov til å være uenig. Det er mulig jeg ikke har fått med meg alt skaldeman/andre har sagt om dette temaet, mulig det finnes andre tråder - men jeg har ikke sett noe "statement" hvor tradisjonell medisin forkastes?



Opprinnelig lagt inn av flap

Det er mange nok som har dødd her i landet fordi de har kuttet ut kreftbehandling og heller satset på ulike former for alternativ medisin.

Ergo mener du at om de hadde fortsatt tradisjonell medisin, var de garantert til å overleve? Og om folk velger å avslutte tradisjonell medisin, er det jo fullt og helt deres valg. Du får det til å høres ut som om disse menneskene har blitt lurt.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:10   #30
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og kreft

For de som interesserer seg for temaet kan jeg anbefale følgende artikkel:

http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/P...SEKS_ID=758799

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:13   #31
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og kreft

Her er en annen innfallsvinkel:

http://www.else-egeland.org/caibref.htm

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:16   #32
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av mofe

Ergo mener du at om de hadde fortsatt tradisjonell medisin, var de garantert til å overleve? Og om folk velger å avslutte tradisjonell medisin, er det jo fullt og helt deres valg. Du får det til å høres ut som om disse menneskene har blitt lurt.

Nei det sier jeg ikke, men det er i alle fall en mulighet for helbredelse som er forkastet. Og ja, mennesker i en fortvilt situasjon blir så desperate at de kan bli "lurt" til å nekte videre medisinsk behandling og heller satse på healing, homeopati eller andre former for alternativ medisin.

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:18   #33
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Som administrator på dette forum vil jeg henstille brukerne i denne tråden om å vise vanlig folkeskikk, og ikke bruke nedsettende uttrykk om andre personer.

Flott Albertine, det går for langt når folk blir kalt for idioter eller for sniller og betegnet som, ja jeg vet ikke hva det var, jo å si eller betegne at andre ikke er meddebbatanter bare fordi man bare er uenig om et tema som diskuteres... ja det blir bare for dumt!

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:20   #34
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av flap

Greit, kunne sløyfet den. Men du har ikke oppfattet meg riktig. Synes det hadde vært en god ide å prøve lavkarbo hos kreftpasienter, men dette må skje i TILLEGG til tradisjonell behandling. Er du ikke enig i det?

Hadde jeg fått kreft hadde jeg ikke avslått timen, men hadde vært nøye med kostholdet og hadde kreften vært borte innen jeg kom på sykehuset så hadde jeg avslått behandling ja og fortsatt det gode kostholdet.

Den behandlingen kreftpasienter får på radiumhospitalet er ikke for pyser akkurat.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:23   #35
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av flap

Nei det sier jeg ikke, men det er i alle fall en mulighet for helbredelse som er forkastet. Og ja, mennesker i en fortvilt situasjon blir så desperate at de kan bli "lurt" til å nekte videre medisinsk behandling og heller satse på healing, homeopati eller andre former for alternativ medisin.

Mulig jeg kverrulerer nå - men skal man da slutte å gi info om alternativ behandling, fordi det "kan hende" at noen blir lurt?

Personlig tror jeg at statistikken viser at alternativ behandling redder flere liv, enn den mister, når regnestykket er ferdig.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:24   #36
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo og kreft

Diskuter sak og ikke person. Idiot og dum (eller andre nedsettende uttrykk) hører ikke hjemme her på forumet.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:27   #37
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Diskuter sak og ikke person. Idiot og dum (eller andre nedsettende uttrykk) hører ikke hjemme her på forumet.




Hear, hear...

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:28   #38
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Jeg syns Kristian og Mofe sier veldig mye bra her!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:32   #39
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg syns Kristian og Mofe sier veldig mye bra her!

Er ikke uenig i det, men man må da tolerere at andre har et annet syn heller enn å utbasunere slike verbale kraftuttrykk om andre som det har blitt her, eller hva, Iset?

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:36   #40
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo og kreft

Hva handlet egentlig denne tråden om? Er det om å gjøre å krangle mest mulig eller? Får jeg være med?

Vet ikke helt om jeg synes det er så dumt å avslutte "tradisjonell behandling" til fordel for noe alternativt. Det er ikke til å stikke under en stol at av de som gjennomfører cellegiftbehandling som dør, så er det 40% som dør av selve behandlingen og ikke av kreften.

Folk må få velge det de vil. La alternativ behandling være et alternativ, og ikke snakk nedsettende om de som velger dette fremfor cellegift.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:47   #41
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av themonk

Hva handlet egentlig denne tråden om? Er det om å gjøre å krangle mest mulig eller? Får jeg være med?

Vet ikke helt om jeg synes det er så dumt å avslutte "tradisjonell behandling" til fordel for noe alternativt. Det er ikke til å stikke under en stol at av de som gjennomfører cellegiftbehandling som dør, så er det 40% som dør av selve behandlingen og ikke av kreften.

Folk må få velge det de vil. La alternativ behandling være et alternativ, og ikke snakk nedsettende om de som velger dette fremfor cellegift.

Nå tror jeg nok dette gjelder begge sidene i diskujonen, Themonk, men når man begynner med diverse kraftuttrykk, ja så er det jo ingen debatt lengre, spør du meg.

Selv fulgte jeg debatten med stor interesse, for dette er noe som virkelig opptar meg, og det å få del i andres synspunkter og evt. erfaringer om dette setter jeg stor pris på, men så begynte det virkelig å utarte seg da... og da var det ikke lenger fult så morsomt å følge med i debatten lengre. Desverre.

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:55   #42
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Malin

Er ikke uenig i det, men man må da tolerere at andre har et annet syn heller enn å utbasunere slike verbale kraftuttrykk om andre som det har blitt her, eller hva, Iset?

Jo? Hvorfor går du ut fra at jeg ikke er enig i det? Var det ikke Skaldeman som var ute med kraftuttrykk? (Og jeg skjønner ham ganske godt og).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 29-01-06 kl 02:33.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:58   #43
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jo? Hvorfor går du ut fra at jeg ikke er enig i det? Var det ikke Skaldeman som var ute med kraftuttrykk?

Jeg sier ikke at du var uenig med meg, Iset, for all del!!! Og jo, det var Skaldeman.

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 01:59   #44
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Malin

Nå tror jeg nok dette gjelder begge sidene i diskujonen, Themonk, men når man begynner med diverse kraftuttrykk, ja så er det jo ingen debatt lengre, spør du meg.

Øøh... hallo? "Diverse kraftuttrykk"? Jeg ser ikke helt på "idiot" som et kraftuttrykk. Flap fikk sitt pass påskrevet, som fortjent. Er det noe å dvele ved? Når noen er ute etter å krangle, så går enten debatten over i tåpelige argumenter som aldri tar slutt, eller så kan man avslutte den elegant som Skaldeman gjør her. Case closed, for min del.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 02:02   #45
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Malin

Jeg sier ikke at du var uenig med meg, Iset, for all del!!! Og jo, det var Skaldeman.

Nei men når du skrev innlegget over, så virket det som om du mente at Kristian og Mofe også hadde skrevet saftige verbale ting, og det syns jeg jo ikke de har. Du quotet jo meg når du skrev det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 02:02   #46
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kreft

Nå har jeg lest begge linkene og den siste var jo informativt om alternativ behandling.
Den første linken var mye tall og viste at de som brukte alternativ behandling hadde litt høyere dødelighet enn de uten. Årsaken til dette må jo være på grunn av at mange tyr til alternativ behandling etter at legene har gitt de opp eller at pasientene ikke vil gjennom den tøffe behandlingen.
40% omkom av selve behandlingen den gangen. Nå er vel tallene litt lavere tror jeg. De sender heller hjem pasientene enn å gi dem en behandling de ikke tåler nå. Og da kommer alternativ behandling inn. Jeg vet om folk som har holdt kreften i sjakk med alternativ medisin og jeg vet om folk som ikke har gjort det.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 02:04   #47
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av themonk

Øøh... hallo? "Diverse kraftuttrykk"? Jeg ser ikke helt på "idiot" som et kraftuttrykk. Flap fikk sitt pass påskrevet, som fortjent. Er det noe å dvele ved? Når noen er ute etter å krangle, så går enten debatten over i tåpelige argumenter som aldri tar slutt, eller så kan man avslutte den elegant som Skaldeman gjør her. Case closed, for min del.

Nei, så voksen vi er her da... jaja... kanskje du er vant til å kalle andre vere ting her på forumet, i og med at du ikke mener dette er et "kraftuttrykk" å bruke om andre i en såpass alvorlig diskusjon som dette tross alt var, men, vil du absolutt leke bajass, så velbekomme!!!

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 02:06   #48
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nei men når du skrev innlegget over, så virket det som om du mente at Kristian og Mofe også hadde skrevet saftige verbale ting, og det syns jeg jo ikke de har. Du quotet jo meg når du skrev det.

Sorry... my bad!

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 02:10   #49
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Tack. Kristian!


PS
Det krävs inget strykjärn som något annat snille antog. Det handlar om ca 41 grader celcius om jag förstått det hela rätt.

Høy feber og så er kreften borte

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 02:17   #50
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Malin

Nei, så voksen vi er her da... jaja... kanskje du er vant til å kalle andre vere ting her på forumet, i og med at du ikke mener dette er et "kraftuttrykk" å bruke om andre i en såpass alvorlig diskusjon som dette tross alt var, men, vil du absolutt leke bajass, så velbekomme!!!

Hmm... jeg synes du skal lese tråden fra begynnelsen av. Den produktive (og veldig interessante) diskusjonen sluttet idet flap begynte å "angripe" Skaldeman. Nå er tråden ødelagt. Om ikke det fortjener et lite kraftuttrykk, så vet ikke jeg.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30
Aspartam i lettbrus kan gi deg kreft mofe Fysisk og mental helse 22 07-08-05 20:05
Slik kan du forebygge kreft mofe Generell diskusjon 2 24-01-05 19:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no