Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vi som starter i mai -14!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-14, 10:49   #151
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

Nei, disse går i matavfallet.... de ble alt for bløte og bare klin når jeg skulle ha på sjokolade. Ganske ok på smak, men ikke nok til at jeg gleder meg til å ta en bit..
Men når jeg først hadde smeltet sjokolade, så fikk noen jordbær dyppet seg litt. Og DET var nammis!

Elggryte og grønnsaker ble middag i går og lunsj i dag.

Var nettopp borti en oppskrift på bounty (ikke lavkarbo) og der ble kokosbitene frosset før man dyppet dem i sjokolade, da ble det ikke klin og søl og de satt fint sammen til sjokoladen var på plass.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 14:07   #152
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

Nei, disse går i matavfallet.... de ble alt for bløte og bare klin når jeg skulle ha på sjokolade. Ganske ok på smak, men ikke nok til at jeg gleder meg til å ta en bit..
Men når jeg først hadde smeltet sjokolade, så fikk noen jordbær dyppet seg litt. Og DET var nammis!

Hehe morsomt, du inspirerte meg til å lage det samme, brukte denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49191 bare at jeg byttet ut delfia med cocosa. Funket fint, måtte bare ikke bli for tykke og bli lenge nok i frysen før sjokolade ble tatt på. Med sjokolade på, så stivnet de. Har laget sånne før, og meget fornøyd med at de her ble litt fuktige, ellers så har alle blitt så tørre. Men smak og behag

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 14:16   #153
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Fikk heldigvis (forhåpentligvis) spist bort noe av sjokoladebehovet mitt med de overnevnte bountysjokoladene. Tror ikke jeg bør lage de for ofte, ble veldig lett å gå å hente i kjøleskapet når mini skulle ha mat på natten.. Sikkert aldri fornuftig å hive i seg mat/snop på natten når du ikke er rundt 2 mnd gammel..

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 14:38   #154
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

Hehe morsomt, du inspirerte meg til å lage det samme, brukte denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49191 bare at jeg byttet ut delfia med cocosa. Funket fint, måtte bare ikke bli for tykke og bli lenge nok i frysen før sjokolade ble tatt på. Med sjokolade på, så stivnet de. Har laget sånne før, og meget fornøyd med at de her ble litt fuktige, ellers så har alle blitt så tørre. Men smak og behag

Det ble nok bedre med eggehvite i, vil jeg tro OG at du fryser dem. Mine ble for fuktige i og med at jeg ikke fikk av alt vannet av kokosmelken. Den hadde ikke delt seg skikkelig i kjøleskapet.
Sjokoladen var egentlig bare kvalmende for min del, så her går de i bosset.
Gjør ikke noe, det.

Nå stekes det høykarbovafler i heimen, men jeg har ingen behov for å smake. Spiste meg mett på lavkarbo-elggryte før selskapet kom. Men jeg tar meg ett glass vann, for jeg kjenner at jeg er tørst.
Så skal middag for i dag og i morgen planlegges. Har noe kyllingkjøttdeig som må brukes.
Lag en fin dag.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 17:22   #155
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Har vært ute og nytt solen i dag. Sett på alle som spiste softis . Og det såg godt ut. Men skal jeg nå målet mitt til sommeren så må jeg la være. Var kjempesulten når jeg kom hjem og har maulet en liten kotelett så får jeg heller lage middag om en liten stund. Det skal bli stekt kyllingfile i fløtesaus og blomkål til.

Og all snakk om Bonty har fått meg til å få lyst på en atkinson med bonty smak. Har i skoffen. Kjøper de fra iherb. Mye billigere enn å kjøpe i butikk.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:22   #156
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Så flink du var som motsto fritelsen, Hubba Bubba.

I går var vi på besøk hos venner som hadde gode kaker og snacks, men jeg takket høflig nei, forklarte at jeg prøver å holde meg unna sukker og mel og ba om et glass vann. Gikk helt fint, det.

Søndag er veiedag hos meg, nesten 4,5 kg vekk på fire uker og det er jeg utrolig godt fornøyd med!

I dag blir det boknafisk med bacon og fett, samt kokt brokkoli til middag. De andre får potet og erterstuing også.

Jeg laget forresten lunsjkaker i går kveld, det ble lunsj i dag og kvelds i går. Bacon, løk og paprika surret i panne, kyllingkjøttdeig, krydder, parmesanost og en restebit med norvegia, egg og en skvett fløte. Blandet sammen og stekte som kaker på panna. Kjempegodt.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:25   #157
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

Så flink du var som motsto fritelsen, Hubba Bubba.

I går var vi på besøk hos venner som hadde gode kaker og snacks, men jeg takket høflig nei, forklarte at jeg prøver å holde meg unna sukker og mel og ba om et glass vann. Gikk helt fint, det.

Søndag er veiedag hos meg, nesten 4,5 kg vekk på fire uker og det er jeg utrolig godt fornøyd med!

I dag blir det boknafisk med bacon og fett, samt kokt brokkoli til middag. De andre får potet og erterstuing også.

Jeg laget forresten lunsjkaker i går kveld, det ble lunsj i dag og kvelds i går. Bacon, løk og paprika surret i panne, kyllingkjøttdeig, krydder, parmesanost og en restebit med norvegia, egg og en skvett fløte. Blandet sammen og stekte som kaker på panna. Kjempegodt.

4,5kg er kjempe bra! Gratulerer!
De lunsjkakene hørtes gode ut

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:28   #158
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Inspirerende at folk er så flinke til å oppdatere her!!

Selv er jeg fornøyd med lite utskeielser og mye trening i helga! Spent på veiedag i morgen... Har lagt om litt fra ketolyse til generell lavkarbo og mindre Kcal. Har ikke så mye overvekt igjen, så da tror jeg det funker best sånn.

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 18:11   #159
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

I dag ble det tre pizzastykker til middag. Skjerpings i morgen. Samboeren hadde glemt å ta ut fisken fra frysen.... Men Back on track as we speak veiedag på tirsdag.... Får håpe utslaget ikke blir FOR stort. Har vært veldig flink de andre dagene...

Har 4 kg igjen til målet. Har gått ned 6,5 kg på tre uker... Redd det er litt for mye nesten. Klærne er blitt for store - merker det veldig på kroppen!!

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 18:53   #160
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Det høres deilig ut å være så nære målet! Gleder meg til den følelsen

Jeg skal switche veiedag fra tirsdag til mandag nå i morgen, veiedag på tirsdag blir så bakvendt for meg. Satser på jeg har mista litt, vi får se. Men ikke noe stress, ned går det selv om det tar litt tid. Uka framover blir en utfordring; tre bursdagslag og en begravelse. Men tror jeg klarer å styre meg, lavkarboen har tatt tak og jeg er ikke fysen på sukker lenger. Merker også at energinivået er på vei opp, samtidig som sultfølelsen nær sagt uteblir. Jeg er så glad for at jeg oppdaget lavkarbo, er mange år siden nå, men fremdeles en fryd når man kommer skikkelig igang!

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 19:16   #161
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Pizza er godt. Jeg skal tillate meg begrensede mengder i sosiale sammenhenger. Om mulig skal jeg ikke spise skorpen og bunnen. Men kan jeg bestille salat gjør jeg heller det.

Jeg har gått ned 3,1 kg siden 5 mai. 3 uker. Har veiedag i morgen så kanskje det er litt mer. Og jeg er langt unna målet mitt. Jeg har 10 kg som delmål, så jeg kan ikke tillate meg for mye. men viktigst er det å holde fokus så lenge at det blir en vane med lavkarbo.

I kveld blir det torsk med grønnsaker ( poteter til resten av familien). Jeg spiser gulerøtter for å få i meg nok grønnsaker, og så er det så godt til fisken. Savner å spise potet med smør på til fisken.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:56   #162
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Så flinke folk er. Selv føler jeg at jeg har skeiet mye i helga, uten at jeg vet hvorfor. Muligens fordi jeg har vært veldig mett hele tiden og bountyen. Ikke turt å gå på vekta å gruer meg allerede til veiedag på fredag. Ikke rasjonelt og håper jeg kommer over disse ideene snart. Satse på ny og bedre dag i morgen!

Ellers ble det fisk her også idag. Røkt torsk og soppstuing av sopp, fløte og løk. Samboer fikk den mer tradisjonelle gulrotstuingen med mel og melk

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:58   #163
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Synes forresten at dersom jeg savner å spise noe med pålegg, så fungerer paprika skjært i skiver fint sammen med mye pålegg

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 00:24   #164
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien
Smile

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hei damer Jeg henger meg på her. Startet på ketolysekuren i går etter en pulverkurer i 3 uker. Har gått ned 5 kg og er spent på hvor mye jeg går opp før jeg forhåpentligvis begynner å gå ned igjen nå etter pulverkuren Jeg har hatt boken til Torkill i mange år og prøvde meg en gang tidligere men jeg var nok ikke helt klar for å legge om kosten

Har ikke fått stixene og vitaminer enda men satser på de er rett rundt hjørnet. Jeg har et ønske om å ta av 15/20 kg men jeg vil se litt etterkvart på hvordan kroppen min forandrer seg. Jeg er 43 år og da er det ikke sikkert at for høy vektnedgang vil kle meg i det hele tatt.

Har ikke lest hele denne tråden enda så jeg vet ikke hvor mange vi er som har begynt nå i mai og hvordan det går med dere men synes det var veldig kjekt å finne en tråd for noen som startet ca samtidig som meg så vi kan utveksle erfaring etterhvert. Er vel på tide og si god natt så da snakkes vi igjen i morgen;-)

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 07:31   #165
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Velkommen Hildemor

Jeg sjekket vekten i går og i dag... Opp 200 gram pga pizzastykkene, men fremdeles ned 1,2 kg siden forrige uke. Akseptabelt. Veier nå 66,9 kg.

Rart hvor raskt grammene kommer på. Ikke rart jeg ble større og større før - når slik junkfood ble spist ofte. Det gjelder å passe på - livet ut om man vil holde vekten stabil.

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 07:40   #166
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Da har jeg flytta veiedag, og vekta viste i dag 76.3 kg, ned 2,6 ned fra forrige tirsdag og 4 ned totalt. Tror jeg har fått litt "gratis" denne uka som etterslep fra startuka, og det er heeelt ok. Godt fornøyd, nå begynner jobben.

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 07:54   #167
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Dag 2, og jeg er sååå kvalm. Hadde forventet hodepine, men ikke kvalme. Flere som hadde denne opplevelsen, eller er det tilfeldig? :/

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 08:42   #168
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Så flott Mate

Kiro. Jeg trappet ned på karbo i en uke. Ingen brød, ris og pasta. Kun havreknekkebrød. Jeg har likevel har murring i hode og vært noe uvel, ja kanskje kvalm også. Ikke den siste uken, så jeg tror det går over.

Men jeg blir kvalm/uvel dersom maten svømmer i fett. Men det tror jeg har likemye med en oppdragelse på at magert er sundt og fett er usunnt. Jeg måtte bli voksen før jeg klarte å spise snitter med smør på.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 10:28   #169
Mi9en
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 27
Mi9en er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Vekten viste i dag 62,1 kg. Dvs -2,4 kg første uka, og jeg er svært fornøyd!

Kiro: Jeg var også kvalm og uvel/svimmel i starten, har vært det hver gang på lavkarbo. Pass på å få i deg nok vann og salt. Te med sitron og ingefær kan også hjelpe mot kvalme. Hos meg gikk det over igjen etter en dag eller to.

Siden dere snakker om hva dere spiser. Jeg spiser lav-karbo med moderat fettinnhold (både pga relativt lav startvekt og at jeg blir kvalm av for mye fett).

Min dagsmeny har pga nydelig grillvær stort sett vært som følger:

Frokost:
1 skive med ICA's lavkarbobrød, med spekeskinke, 1 hardkokt egg og majones. 1/4 avokado.

Lunsj: salat med fetaost og røkelaks - olje som dressing. 1 beger youghurt (Yoplait 0% - fordi det er den de har på jobben).

Mellommåltid - 1 atkins bar type "muslibar" (bestiller jevnlig fra iHerb)

Middag: Grillet kjøtt eller kylling med salat og grillede grønnsaker (sjampinjong, paprika, løk, brokkoli++ stekes i aluminimsform sammen med olivenolje og urtesalt.. nam nam..)

Kvelds: En skive lavkarbobrød eller lavkarbo knekkebrød med Brie, Creme Cherie e.l. 1-2 jordbær. 1ss tran.

Tar vitamintilskudd, men sliter denne gang som tidligere litt med kramper i leggene.

Mi9en er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 12:35   #170
Sorgfri
Medlem
 
Sorgfri sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 70
Sorgfri er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Så flinke dere er folkens!

Jeg hadde sånn svie i magen at jeg ble redd for magesår, så jeg har droppet ut igjen dessverre.

Isteden er jeg igang med Paul McKenna's "Jeg kan gjøre deg tynn", har både bok, CD og nå en app som følgere deg opp. Denne heter 7 days, og inneholder også program for de som sover dårlig, og et for de som trenger bedre selvfølelse.

Han er kalt verdens beste hypnoterapeut, og tar for seg underbevisstheten i tillegg til oppfølging. Han har hatt stor suksess med dette, så jeg er veldig spent! Kort sagt skal du spise akkurat det du har lyst på, når du har lyst på det. Du skal bare bruke tid på å kjenne på smaken, spise sakte og stoppe når du er mett.

For en gang for alle å forandre måten man tenker på mat på, og slippe flere dietter.


Lykke til videre her inne! :-)

__________________




I ferd med å bli lettere!
Sorgfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolysekur :-) Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 19:52   #171
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

merkelig at de som har "lite" å ta av går fortere ned i vekt en for eksempel meg som har myyye. Men det er klart at min kropp som er vant til å ha mer enn nok næring stritter nok litt i mot å måtte ta av disse fettreservene som har bygget seg opp over år....

Om det å ta se kroppen an, hvordan man blir etter mye vektnedgang, det tror jeg er lurt. Mange som går mye ned i vekt og får mye overflødig hud på hals og fjes, blir plutselig gamle av utseende. Jeg satser ikke på å bli kjempetynn (akkurat nå virker det uoverkommelig), men hadde jeg kommet ned på rundt 75 eller 80 kg, så tror jeg det er nok for min del. Er jo noen kilo ned dit... Jeg synes personlig at damer bør ha former, og være gode rollemodeller for dagens unge jenter som tror at det å ha "thigh gap" er idealet. Jeg vet at jeg er alt for overvektig, er ikke fornøyd med kroppen, men når jeg tenker meg om, så var jeg heller ikke fornøyd med den når jeg var 65 kg i min ungdom.

Vær litt snille med dere selv, ha fokus på indre verdier og vit at vi faktisk er bra nok, selv om vi kjemper en med kostomlegging og håper på noen kilo i minus som en positiv bivirkning.

Jeg liker kjempegodt at det er så god aktivitet her. Fortsett med det.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 19:58   #172
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

I dag surret jeg biter av svinefilet sammen med masse løk, sopp og purreløk, hadde over en boks rømme samt blomkål og litt gulrotrester fra i går, krydret med hvitløkspulver, salt og pepper. Slo over i ei ildfast form og lot det godgjøre seg litt i ovnen før jeg spiste. Mmmmmm.

Jeg kjøper ofte kjøtt på halvpris på butikken. Mange ganger er det det dyreste kjøttet som ligger til redusert pris pga dato. Noen ganger passer det inn i menyen, andre ganger fryser jeg ned til senere bruk. Hvordan tenker dere i forhold til spesielt kjøtt-handel. Det kan jo bli dyrt i lengden.

Løk er min "synder", jeg vet det er noe karborikt i forhold til andre grønnsaker, men den gjør lavkarbolivet mitt lettere å leve.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 22:53   #173
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg spiser også en del løk. Det kan brukes til det meste. Jeg er ikke flink på salater så jeg spiser det jeg liker av grønnsaker over og under jorden.

Jeg kjøper også kjøtt på tilbud når jeg kommer over det på tilbud. Også om det er kort holdbarhet. Det blir dyrt om en alltid skal velge de fineste og dyreste kjøttvarene i butikken. Jeg prøver også å ha fisk til middag 3 dager i uken. I tillegg blir det mere grønnsaker. Ris, pasta, brød og poteter er jo ofte den billigste delen av middagen. Jeg har ikke regnet på hvor mye mer maten koster når jeg spiser lavkarbo. Er det noen som har det?

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 23:22   #174
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg orker ikke regne på det, men nå handles ikke godis eller mye annet på impuls. Tror det går litt opp i opp. Ferdigmat koster også en del.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 23:59   #175
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Veiedag...

Ned 700g denne uka.. 69,4kg nå, og da er det bare 7,4kg igjen til målet!

Har hatt mer fokus på trening enn kosten, så skal skjerpe meg litt på det heretter

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter nå! Bli med? Karikatur Lavkarbo generelt 18 24-07-14 10:46
I dag starter jeg Tiilda 24 Ketolysekuren 10 11-02-10 13:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no