Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-10, 18:02   #1
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei
Unhappy

Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Jeg har fortsatt ikke noe energi tvert om.. holdt på å besvime mangen ganger i dag.. Tilog med mannen min sier jeg er blek. Jeg ringte legevakten og fortalte om situasjonen. At legen min har andbefalt meg spis deg slank dietten, og at jeg slavisk har fulgt den (har ikke tatt noe utenom) untatt ketolyse sink og kalsium. Hun berømmet meg veldig for at jeg hadde klart å kutte alt sukker sånn som jeg gjorde, men ble litt bekymret for at jeg ikke har trappet forsiktig ned (jeg spiste MASSE sukker pr dag) Så nå mente hun at jeg burde gå å ta meg et glass saft "med sukker" Og at jeg må trappe mer forsiktig ned.. Hva gjør jeg ?? Vil ikke dette ødelege alt jeg har jobbet så hardt med i 3 uker nå? På spis deg slank kurset sa de jo at vi kom ut av ketose bare vi tok så mye som et eple utenom menyen.. Hva med ketosen ?? arghh er så forvirra

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:09   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Få i deg mere mat, mere fett. Ta ikke saft, men få i deg noe rent kjøtt, grønnsaker og smør, fløte el.l. Spis deg slank dietten gir det for lite energi høres det ut som!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:11   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Enig med Imse jeg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:11   #4
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Ketose går det på mengde mat eller mengde sukker ? Nei posjonene er veldig små. Tror ikke jeg tuller når jeg sier at sønnen min på 3 nesten spiser mer en meg.

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:13   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Om du spiser ekstra kjøtt og får i deg mer fett øker ikke karbohydratmengden, så finn deg noe rent (kjøtt, fugl, fisk) så du får i deg mer energi Ketose går på mengde karbohydrater forøvrig.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:15   #6
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

ps. Jeg har skrevet email på email til de spis deg slank folka de gidder jo ikke å svare engang. Jeg må igjen bare si hvor glad jeg er for at folk som dere er her ALLE sammen. hadde ikke klart dette uten alle de som har svart på mine teite spørsmål. vet ikke hvor mangen timer jeg har tilbrakt foran skjermen med lav karbo forumene foran meg.

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:22   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Ketose går det på mengde mat eller mengde sukker ? Nei posjonene er veldig små. Tror ikke jeg tuller når jeg sier at sønnen min på 3 nesten spiser mer en meg.

Det går på mengde karber om man er i ketose eller ikke.
Ellers bør man jo ha 1g protein pr kg kroppsvekt og hvordan man får det på den kuren fatter jeg ikke. Synes uansett du kan tilsette mere fett, for når du tar bort karbene MÅ energien komme fra et sted, og å leve på under 1000kcl om dagen er slitsomt og kroppen går fort i sparemodus.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:23   #8
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Hei,
Ketose går på antall kh du spiser hver dag, de fleste ligger på ca 20 kh pr dag mens noen faktisk er i ketose opp til 50 kh hver dag. I og med at du i utgangspunktet fikk i deg mye sukker så er det ikke unormalt at man føler seg uvel i en overgang til lavkarbo, kan sammenlignes med abstinens. For de aller fleste vil dette bare ta noen dager mens noen vil føle et ubehag i opp til 2 uker før ubehaget gir seg.
Spis deg slank dietten inneholder mindre fett enn for eksempel Ketolyse og det kan kanskje være en ide om du prøver å få i deg mer fett i løpet av dagen. I tillegg er det veldig viktig at du drikker nok vann.
På ketolyse, som er en ketogen diett, så skal man spise når man er sulten og spise seg passe mett.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:30   #9
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Jeg har bare 7 dager til jeg er ferdig med spis deg slank menyen som liger i frysen, det blir ikke mer en det. Men det skal definetivt bli nice til å kunne invitere gubben på feles midagg med noe godt kjøtt hehe, spis deg slank menyen er jo nesten bare suppete, så det skal være deilig å kunne "tygge" på noe hva med eks brokoli ved siden av ? eller blir det for mye utenom dietten?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:33   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Da ville jeg ha byttet ut i allefall ett måltid pr dag med et skikkelig lavkarbomåltid Stek deg en biff/kotelett med bearnaise til, eller stekt laks med eggsmør feks. Ganske sikker på at det vil være med på å gi deg en myyye bedre dag Litt brokkoli er bare bra!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 18:40   #11
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

NAM.. Kjenner bare vannet renner i munnen min ,,

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 19:46   #12
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg har bare 7 dager til jeg er ferdig med spis deg slank menyen som liger i frysen, det blir ikke mer en det. Men det skal definetivt bli nice til å kunne invitere gubben på feles midagg med noe godt kjøtt hehe, spis deg slank menyen er jo nesten bare suppete, så det skal være deilig å kunne "tygge" på noe hva med eks brokoli ved siden av ? eller blir det for mye utenom dietten?

Brokkoli går helt fint, lite karbo i det :-)
Lag fløtegratinert brokkoli og litt godt kjøtt til gubben og deg.

Mitt forslag er ellers at du sparer de rettene du har fryseren og heller setter sammen egne måltider. Så kan du bruke frysevarene i "nødsituasjoner".

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 20:56   #13
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Den var ikke dum,. lol Hvorfor tenkte ikke jeg på det ? Tusen takk =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 23:46   #14
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

kotelett med fløtegratinert brokkoli.. det er det mest fantastiske måltidet jeg har hatt i mitt liv! Med en bit av dårlig samvittighet for at jeg ikke lenger fulgte dietten .. tenke seg .. jeg spiste 2 koteletter .. Fantastisk

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 23:52   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

kotelett med fløtegratinert brokkoli.. det er det mest fantastiske måltidet jeg har hatt i mitt liv! Med en bit av dårlig samvittighet for at jeg ikke lenger fulgte dietten .. tenke seg .. jeg spiste 2 koteletter .. Fantastisk

Så godt å høre at du har kommet "til fornuft"!
Du følger kanskje ikke Spis deg slank- dietten, men du har begitt deg ut på et kosthold som er myyyyye bedre, mer variert og som man faktisk kan leve med i årevis!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 00:04   #16
Fax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 4
Fax er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Jeg også har gått på Spisdegslank kuren, men har funnet ut at det er lettere og gøyere å bare lage maten selv. Er så mange gode lavkarbo oppskrifter her at jeg ikke har savnet noe som helst av den 'vanlige' maten! Bestilte 5 Spisdegslank brød (dem synes jeg var så gode!) som jeg har i frysen, men kan helt sikkert bake et like godt brød selv, har sett mange fristende oppskrifter her inne

Har selv hatt problemer med svimmelhet, spesielt i butikken, har måttet sette meg ned med hodet mellom bena flere ganger *flau*. Men det er nok forbigående, bare pass på at du drikker masse og får i deg alle vitaminer du trenger!

Godt å høre at du hadde en fin middag, ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt! Det er JA mat for oss!

__________________


Fax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 00:15   #17
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Syntes liksom det var "tryggere" å få maten på døra. Er så redd for å ta for mye karbo... Jeg er definetivt ikke flink i regning så det er litt skummelt, er det helt teit ? =) men ja hehe prøver å komme til fornuft hehe.. Nei så slutte å være redd å tenke fremmover! Hvor lenge gikk du på spis deg slank ? og hvor lenge har du vært svimmel ?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 01:04   #18
Fax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 4
Fax er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Hehe jeg følte det akkurat slik selv første gangen jeg prøvde lavkarbo. Men du kommer raskt inn i det! Er ikke mye regning igrunnen, jeg bare passer på at jeg ligger rundt 20 gram karbs for dagen. Sjekk ut
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21567&page=2, den synes jeg var kjempenyttig. Så er det jo bare å hyle ut her om det er noe du lurer på

Gikk på Spisdegslank i ca 3 uker, er fornøyd med det, utrolig lettvint da, og mesteparten av maten synes jeg var god. Middagsrettene ble jeg imidlertid fort lei. Jeg savnet å kunne lage min egen mat, og lage det jeg hadde lyst på akkurat der og da. Og jeg savnet å handle i butikken! Friske grønnsaker og saftige biffer og og og... Så nå lager jeg maten selv, og det er myyyyye bedre og gøyere.

Nå er det ca 5 uker siden jeg begynte på Spisdegslank (2 uker siden jeg begynte å lage maten selv) og har ikke vært svimmel på over en uke. Har maaasse energi og føler meg så mye bedre. Litt demotiverende at vekten min har stått nesten stille i en uke, nå skal jeg prøve å kutte ut PepsiMax'en og se om det hjelper. Så kjøpte jeg dansematte til Playstation idag så da blir det mer trim også

__________________


Fax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 01:05   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Når jeg klarer det, så klarer garantert du det også

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 01:52   #20
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Nå er det ca 5 uker siden jeg begynte på Spisdegslank (2 uker siden jeg begynte å lage maten selv) og har ikke vært svimmel på over en uke. Har maaasse energi og føler meg så mye bedre. Litt demotiverende at vekten min har stått nesten stille i en uke, nå skal jeg prøve å kutte ut PepsiMax'en og se om det hjelper. Så kjøpte jeg dansematte til Playstation idag så da blir det mer trim også [/quote]


Jeg har også gått på den i 3 uker ca. og har jo mistet vekt super fort.. så er også livredd jeg skal stoppe å gå ned. Men er dritt lei av å ikke være i form så da er det verd det, bare jeg ikke går opp igjen.
flink du er som trimmer=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 01:57   #21
Fax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 4
Fax er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Åh du og jeg har jo samme mål vi jo! Blir spennende å følge med på deg Kan jo heie litt på hverandre og sånn da!

__________________


Fax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 03:29   #22
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Ja god ide! Gøy det

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Når jeg klarer det, så klarer garantert du det også

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 03:30   #23
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

ups den greia hang seg opp fra tidligere=) hehe ja jeg er en nOOb

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 13:48   #24
Vela
Juniormedlem
 
Vela sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 60
Innlegg: 14
Vela er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Få i deg mere mat, mere fett. Ta ikke saft, men få i deg noe rent kjøtt, grønnsaker og smør, fløte el.l. Spis deg slank dietten gir det for lite energi høres det ut som!

Viktig det Imse sier her...

__________________
Vela



Vela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Totalt forvirret...HELP...;) Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 14:23   #25
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Opprinnelig lagt inn av Vela, her.

Viktig det Imse sier her...

Hun slutta på denne dietten og gikk over til ketolyse pga for lite mat

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? Seba-stina Lavkarbo generelt 15 26-02-10 19:17
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger Monen Lavkarbo generelt 12 04-07-07 22:41
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no