Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

PMS - opp i vekt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-08, 23:37   #1
gullahar
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 42
gullahar er på en erverdig vei

PMS - opp i vekt?

Veide meg i helga, og har gått opp godt 2 kilo bare på ei uke. Veldig rart - for jeg har fulgt kuren til punkt og prikke. Men så kom jeg på at jeg ved forrige mens hadde en lignende tendens der vekta sto stille. Og uka etter raste den plutselig.

Er det virkelig mulig at denne hersens perioden gjør at man svinger flere kilo?
Noen som har erfaringer?

__________________


gullahar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 23:52   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: PMS - opp i vekt?

Hei.

Ja det er helt normalt å gå opp i vekt under mensperioden,opptil 2-3 kilo og mange har samme symptomer ved eggløsning også

Sånn er det å være kvinnfolk *sukk*

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 11:58   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: PMS - opp i vekt?

Jegg, det skjer her også, både ved mens og el. Kroppen holder itlbake vann hos meg i disse periodene. Så dette er helt normal, maaaange her inne har gjort seg samme erfaring.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 13:07   #4
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: PMS - opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av gullahar, her.

Veide meg i helga, og har gått opp godt 2 kilo bare på ei uke. Veldig rart - for jeg har fulgt kuren til punkt og prikke. Men så kom jeg på at jeg ved forrige mens hadde en lignende tendens der vekta sto stille. Og uka etter raste den plutselig.

Er det virkelig mulig at denne hersens perioden gjør at man svinger flere kilo?
Noen som har erfaringer?

ånei kor kjedelig...
eg begynte for 1uke sidn og har så klart menstruasjonen no. håper ikkje eg går opp igjen i vekt.. men godt å høre de raste av igjen etterpå. har alle den erfaringen eller blir de værende¨på nokken???

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 14:08   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: PMS - opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Happy H, her.

ånei kor kjedelig...
eg begynte for 1uke sidn og har så klart menstruasjonen no. håper ikkje eg går opp igjen i vekt.. men godt å høre de raste av igjen etterpå. har alle den erfaringen eller blir de værende¨på nokken???

Aldri opplevd at det henger igjen. Det er vann som samler seg i kroppen og kroppen slipper opp igjen etter endt mens. Iallefall her i gården.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 00:02   #6
gullahar
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 42
gullahar er på en erverdig vei

Sv: PMS - opp i vekt?

Jeg gleder meg til slippe vannet om noen dager.... Ikke noen god følelse dette. Er sikkert ikke noe verre enn tidligere, men tipper min økte fokusering på kroppen gjør at det kjennes ekstra godt.

__________________


gullahar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 13:00   #7
pillan
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordland
Alder: 52
Innlegg: 17
pillan er ny på veien

Sv: PMS - opp i vekt?

Jeg veier meg ALDRI etter den gangen jeg fikk SJOKK da jeg så at jeg hadde gått opp nesten 3 kg under mens uka. Så da hopper jeg over vekta hver gang jeg går forbi den)) Selv om det frister VELDIG.

pillan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 14:08   #8
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 39
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: PMS - opp i vekt?

Øøøøøh.... Ok, spørsmål.
Da jeg begynte ketolysekuren gikk det sånn 1 dag før jeg fikk menslignende blødninger... Jeg går på p-sprøyta, så synes det er forferdelig nifst at jeg får sånt - har jo ikke hatt mensen på noen år nå! Men poenget er... nå nærmer veiedag seg, og jeg blør jevnt og trutt hver eneste dag.. blir dette å ha noe å si for vektnedgangen?
Og hvis det er noen som går på p-sprøyta her... åssen fikk dere mensen til å forsvinne igjen? Likte min mensfrie tilværelse, jeg

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har gått noe opp i vekt. Noen tips? terry Lavkarbo generelt 1 05-03-08 12:30
Jeg går OPP i vekt ... Hvorfor? MorStine Ketolysekuren 29 26-10-07 10:38
Pms?? ;) matgal Livets lyse side 1 03-06-05 23:22
Sa jeg stillestående? Hva med opp i vekt!!! apple Lavkarbo generelt 4 05-09-04 11:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no