Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Spiser jeg for mye egg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-12-04, 17:42   #1
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Spiser jeg for mye egg

*slettet*


Sist redigert av Tidligere bruker : 10-08-06 kl 11:03.
  Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 18:24   #2
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Spiser egg hver dag jeg

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 18:41   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

jeg spiser 3 egg hver dag jeg...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 18:45   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg spiser 2 egg pr dag i snitt jeg Noen dager ingen, andre dager 2 - 4 - 5!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 18:46   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Egg er noe av det sunneste du kan spise. Jeg spiser 4-6 egg hver dag, men noen dager selvfølgelig fler.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 19:18   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg spiser 3-6 egg pr dag jeg også...

hva du spiser til når du spiser egg da?
jeg spiser 3 om gangen (3 store) for da får jeg ca 24 g protein og jeg skal ha ca 30 i hvert måltid.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 19:34   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg kan også spise opp til 6-7 egg hver dag..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 20:10   #8
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

(jeg lurer på om prior priser seg lykkelige for lavkarbodiettenes popularitet...)

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 20:13   #9
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Her hos hos oss går det utrulig mye egg!
Jeg er så heldig at jeg får kjøpt egg fra frittgående høns.
Fire brett i mnd. bruker vi her,- og det er 120 egg,- enda hender det jeg må kjøpe noen pakker på butikken

Egg er godt det

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 22:03   #10
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

For mange egg?

Husker dere artikklen om den gammle mannen og eggene i mat og helse?

Spiste 25 egg pr. dag. Uten at legene klarte å finne noen negativ påvirkning på helsen hans.

Ikke at jeg anbefaler 25 egg pr dag , man man kan trykkt spise så mye egg som man bare orker.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 12-12-04, 09:03   #11
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Og en ting til: husk at det er en kilde til liv.

Hvordan kan det være usunt?

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 14:11   #12
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg spiser også egg hver dag! I en eller annen form.... Omelett, kokt, stekt, i smoothie osv.....


Synes 2-3 egg i uka var kjempe lite jeg!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 14:43   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg spiser 2 egg hver morgen i smoothien, og så går det gjerne 3-4 egg til utover dagen. 2-3 egg i uka er jo ingenting, altfor lite. Hiv innpå du!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 15:31   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av CrizzBee

Ja,det er kanskje lite (har null erfaring jeg),men jeg har hørt at egg kan være farlig for vårt kolesterol sånn at vi kan få høyere kolesterol,vet ikke om det stemmer! Derfor var jeg litt skeptisk til eggspising,men nå skal jeg bare hive meg inn på egg

Jeg har ikke akkurat noen forskningsrapport å vise til - men; man trodde det før, men man har slått det fra seg

Så - det er bare å spise egg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 15:44   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Dette er et vanlig spøsmål. Sakser fra Atkins.com:

Sitat:

You eat a lot of eggs when you do Atkins. Isn't all that cholesterol bad for you?

If we had to name a perfect food, the egg would win, hands down. While many foods supply a mere handful of vitamins and minerals, eggs are nature's perfect food. It is one of the few foods that can provide all eight essential amino acids, the building blocks of protein (as well as choline). Since our bodies don't manufacture these eight substances, we have to get them through foods or supplements. The yolk of an egg is protein so it was a travesty when low-fat propaganda had people eating egg-white omelets, meaning they missed out on the most nutrient-dense part of the egg.

People who have steered clear of eggs for years, fearing their cholesterol count, can still have high blood cholesterol. When you are on a controlled carb lifestyle and beneath your threshold of carbohydrate tolerance, you are burning fat for energy. The fat in food poses no threat, so long as you are controlling carbohydrates. Moreover, the cholesterol found in an egg will have no impact on your total blood cholesterol on a controlled carbohydrate nutritional approach.



__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 18:25   #16
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jeg spiser ca 3 egg om dagen....heeerlig med egg.men var veldig rart til og begynne med.for da var det liksom sånn at man skulle ha 1-2 egg pr uke da pga høyt kolestrol ol.........så bare et egg du

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 19:03   #17
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

mer egg..

Har ikke sett denne tråden før nå jeg..har også tenkt mye på dette om jeg spiser for mye egg...synes mannen på rema alltid ser litt rart på meg hver gang jeg handler egg handler jo egg der 3 ganger i uka nesten...kanskje han tror jeg baker kaker hver dag... well. spiser alt fra 2-5 egg pr dag og det er jo genialt, kan jo brukes på så mange måter.
Måtte smile da jeg så alle her som gafler i seg egg... de som ikke styrer på lavkarbo synes alltid flg. sp. mål er weird på hytteturer eller om noen kræsjer over og jeg stiller med frokost; Hvor mange egg skal du ha?? DET ER JO IKKE SELVSAGT AT DE BARE SKAL HA ETT?! ... Jaja. Naiv og lykkelig.

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 10:56   #18
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Hønsefarmere

Jeg har hørt om en fyr som spiste 60 egg om dagen (fordi han bodde på en hønsefarm, selvfølgelig), uten å få noe høyere kolesterol av den grunnen... Så egg kan man stort sett spise så mye man vil av. Det er ikke inntaket av kolesterol ifra maten som gjør at man får høyt kolesterol.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 11:50   #19
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Egg er kjempegodt!

Spiser mange egg om dagen jeg

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 00:08   #20
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Har ikke sett denne tråden før nå jeg..Men hvem i all verden klarer å trykke i seg 60 egg om dagen???

Jeg spiser 2-3 egg daglig,noen ganger mer.Men hva mener dere om holdbarheten?Spiser dere egg som er utgått på dato?Kjøper det fra butikken i blant,da er de på halvpris,og mange andre gjør det også,særlig eldre.Jeg kjenner ikke noe forskjell på smaken om de er gått ut noen dager i forveien,er det snakk om to uker,ja da kaster jeg eggene..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 00:27   #21
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Har ikke sett denne tråden før nå jeg..Men hvem i all verden klarer å trykke i seg 60 egg om dagen???

Jeg spiser 2-3 egg daglig,noen ganger mer.Men hva mener dere om holdbarheten?Spiser dere egg som er utgått på dato?Kjøper det fra butikken i blant,da er de på halvpris,og mange andre gjør det også,særlig eldre.Jeg kjenner ikke noe forskjell på smaken om de er gått ut noen dager i forveien,er det snakk om to uker,ja da kaster jeg eggene..


Ja, det har spist egg som har gått ut på datoen! Ikke fordi jeg har kjøpt dem etter utløpsdatoen, men fordi de har blitt for gamle hos meg. Det var før jeg startet opp igjen på Atkins siden Ketolysekuren. Nå blir ikke eggene gamle hos meg lenger!
Hørte forresten en dame på radioen for en tid siden. (Tror hun kom fra Eggesentralen.) Hun sa at pga EU-reglene kunne de ikke gi eggene lengere holdbarhetsdato, men eggene var holdbare minst en måned lenger,- så ikke kast eggene selv om det er 14 dager over datostempelet!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 00:32   #22
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av komkari

eggene var holdbare minst en måned lenger,- så ikke kast eggene selv om det er 14 dager over datostempelet!

seriøst..? kaster eggene bare et par dager over tida jeg.. men er de bra å spise hvor lenge sånn ca?

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 00:42   #23
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nei eggene blir ikke så gamle hos meg heller,men ser jeg butikker som selger egg utgått på dato kjøper jeg det ofte,fordi det er billigere og blir spist vanligvis rimelig kjapt,men 1 mnd holdbarhet utover holdbarhetsdatoen??Jeg vet ikke om jeg tør,synes liksom 2 uker er skummelt nok jeg..

Meieri produkter kjøper jeg f.eks aldri når de er utgått på dato..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 01:27   #24
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Nei eggene blir ikke så gamle hos meg heller,men ser jeg butikker som selger egg utgått på dato kjøper jeg det ofte,fordi det er billigere og blir spist vanligvis rimelig kjapt,men 1 mnd holdbarhet utover holdbarhetsdatoen??Jeg vet ikke om jeg tør,synes liksom 2 uker er skummelt nok jeg..

Meieri produkter kjøper jeg f.eks aldri når de er utgått på dato..


Ja, du kan føle deg helt trygg selv om eggene er en måned over holdbarhetsdatoen. Før det nye EU direktivet var eggene stemplet med en måneds lengere holdbarhet,- og jeg vet at jeg har brukt egg over holdbarhetsgrensen også da .
Dessuten kan du lett teste om ett egg er dårlig. Når eggene begynner å bli gamle blir eggehviten mer, og mer tynnflytende, men det er ikke noe problem, senere blir den litt matt og da smaker ikke eggene godt lenger. Råtne egg, -ja de lukter som råtne egg!!!!
Melkrodukter derimot surner fort og og endrer smak, så de vil heller ikke jegha etter utgått dato,- unntatt enkelte ostesorter, kanskje.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 01:31   #25
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Så da kaster masse folk unødvendig mye egg da?? Vet at mange er helt hysteriske på disse datoene,men at det var så mye lenger holdbarhet var noe nytt for meg.Bra er det i allefall!
(hamstre inn utgåtte egg)

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no