Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny her med mange spørsmål...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-07, 13:04   #1
villebill
Juniormedlem
 
villebill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 27
villebill er på en erverdig vei

Ny her med mange spørsmål...

Har holdt på med ketolysekuren i 2 uker nå, og er 4 kg lettere

Har lest litt her inne, og "hørt" snakk om sukkerfri sjokolade, fant flere typer sukkerfri sjokolade på helsekosten, men alle hadde karbohydratinnhold på rundt 30! Det er jo mye! Er det ikke? Freia sin premium og Bocca har jo like mange som de sukkerfrie. Kan man unne seg litt mørk sjokolade en gang i uka på ketolysekuren, eller er det bannlyst?

Hva med Fribol produktene som man får kjøpt på apotek, de gummibjørnene og dropsene, er det lov?

villebill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:09   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ny her med mange spørsmål...

Om du kjøper den 86% Brut på helsekosten kan du unne deg en rute i ny og ne. Stikkordet her er måtehold

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:24   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ny her med mange spørsmål...

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Har holdt på med ketolysekuren i 2 uker nå, og er 4 kg lettere

Har lest litt her inne, og "hørt" snakk om sukkerfri sjokolade, fant flere typer sukkerfri sjokolade på helsekosten, men alle hadde karbohydratinnhold på rundt 30! Det er jo mye! Er det ikke? Freia sin premium og Bocca har jo like mange som de sukkerfrie. Kan man unne seg litt mørk sjokolade en gang i uka på ketolysekuren, eller er det bannlyst?

Hva med Fribol produktene som man får kjøpt på apotek, de gummibjørnene og dropsene, er det lov?

Hei og velkommen hit.

Grattis med vektnedgangen!!! Morro ikke sant???

Prøv å rett og slett hold deg unna søtt i heletatt. Så vil du merke at søthungeren blir borte. OG DET ER EN HERLIG FØLELSE!!! Jeg har vært sjokoman. Og nå spiser jeg ikke søtt og det er ikke noe savn lenger...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 14:24   #4
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Ny her med mange spørsmål...

viss de 30 karbsene er sukkeralkoholer,trenger du ikke telle de..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:19   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny her med mange spørsmål...

Litt enig med Gerd her. En fin ting er, dersom man hat vært litt hekta på sjokolade, og i det hele tatt søte ting, er å unngå det så lenge man kan.
Jeg fikk "sukkeret ut av kroppen", altså bekjempa søtsuget på kanskje en uke. Nå etter et halvt år kan jeg nyte litt det å ha lyst på sjokolade fremfor å måtte ha det.

Spiser jeg sjokolade nå er det fra 75% og oppover, og ikke mange rutene om gangen. Det er noe med hvor mørkere sjokkisen er, desto mer smaker de, og jo fortere blir man tilfredsstilt. La den smelte på tunga, etc...

Ellers vil jeg gratulere deg med vektnedgangen, kjempebra! Gratulerer så masse!

Om du ikke alt har gjort det, gå inn på introduksjoner og fortell litt om deg selv, alltid spennende med nye folk og deres erfaringer og ambisjoner!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no