Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg stinker. Hjelp

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-09, 13:08   #1
Poteta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 2
Poteta er på en erverdig vei
Unhappy

Jeg stinker. Hjelp

Hei

Jeg vet at det kan lukte acteon av ånde og urin og at det å drikke mye vann skal hjelpe. Problemet mitt er at det stinker likevel. Er jeg på toaletten klager de som bruker det sammen med meg at det stinker om jeg har gjort nummer 1 og er helt uutholdlig om jeg har gjort nummer 2. Ikke kjekt å bruke offentlige for å si det slik. Jeg teller ikke karbohydrater, men det er nok under 10 g om dagen. Det vil si mye kjøtt, oliven, feta, græddost og egg. Er litt inspirert av Skaldemann.

Føler i grunn at hele kroppen lukter konstant og ikke bare ånden. Kan ikke dynke meg med parfyme heller.

Noen med erfaring og råd? Nå står valget mellom å gå ned i vekt og stinke eller fortsatt være overvektig.

Poteta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 13:17   #2
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Jeg stinker. Hjelp

Hvor lenge har du holdt på med skaldeman? Jeg tenker at dersom dette er nyoppstartet, så må kroppen bruke litt tid på å kvitte seg med avfallsstoffer i kroppen, at det er dette som gjør at det lukter ekstra ille? Selv opplever jeg forbedret fordøyelse (og derav også mindre luft- og luktplager) på ketolyse-inspireret kosthold.

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 13:32   #3
Poteta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 2
Poteta er på en erverdig vei

Sv: Jeg stinker. Hjelp

Vel jeg har levd med lite karbohydrater en stund. Ikke vært helt kosekvent, men iallefall mye mindre enn normalen. Har blant annet harr en avgiftningskur på 4 dager med suppe for 3 uker siden. Så har vært litt ut å inn av ketose siste måneden iallefall.

Siste uke har forbuket av kjøtt og egg blitt mye større. Det er da lukta kom fra hele kroppen for å si det slik. Før var det bare fra munnen.

Poteta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: det som passer for meg Svar med sitat
Svar

Emneord
lukt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? Photobscura Fysisk og mental helse 23 17-11-09 11:02
Stinker tynner ... søt uten sukker Trening 13 29-05-08 08:02
Jeg stinker! annemerete Ketolysekuren 2 19-03-07 19:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no