Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg finner ikke lommeboken min :(

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-06, 08:17   #1
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs
Unhappy

Jeg finner ikke lommeboken min :(

Nå har jeg snudd opp ned på huset.. jeg har fått thomas til å leite i bilen på jobben og ringt til senteret for å få de til å leite.. men ingen finner den.

sist jeg såg den tok jeg den opp og bar den i hånden før jeg satte meg på en benk på senteret kl 20 i går. jeg satt på benken og såg butikkene stenge før jeg gikk ut i bilen.. og nå finner jeg den ikke.. thomas er å leiter en gang til i bilen men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

i den ligger 2 visa kort. studentkort/treningskort, busskortet!! og masse annet.. og en del penger.

jeg skulle egentlig vert på bussen nå men kommer meg ingen vei sån som det er nå.

*fustrert*

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-06, 08:20   #2
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg finner ikke lommeboken min :(

Akkurat når jeg hadde postet dette innlegge fikk jeg en melding fra Thomas om at han hadde funne den like vel

KUNNE HAN IKKE FUNNE DEN FØRSTE GANGEN HAN LEITA!?

jaja, uansett nå ble jeg kjempe lettet.. tror jeg må finne meg en mindre lommebok som jeg klarer å putte i lommen.. eller så må jeg dele alt opp så jeg ikke mister HELE livet når jeg mister noe.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-06, 08:32   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg finner ikke lommeboken min :(

bra at du fant den da !!!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no