Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hva er den beste treningen?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-08, 11:31   #1
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Hva er den beste treningen?

hei hva er den beste treningen, når man skal ner i ketolyse?? noen som her noe tips her

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:16   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er den beste treningen

Du kan begynne med å gå turer, 20 min eller mere om dagen!
Når du går inn i ketose så orker du mindre, men det snur snart, så da kan du begynne å trene mer. Jeg trener yoga og sykler ergometersykkel, men det er smak og behag.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:35   #3
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Hva er den beste treningen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du kan begynne med å gå turer, 20 min eller mere om dagen!
Når du går inn i ketose så orker du mindre, men det snur snart, så da kan du begynne å trene mer. Jeg trener yoga og sykler ergometersykkel, men det er smak og behag.

ok takk for svaretda vet jeg at jeg er på riktig vei pleier å ta litt styrke trening de dagene jeg ikke går tur.

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:38   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er den beste treningen?

Høres bra ut Tren så mye du både orker og lyster! Det hjelper godt på basalfrobrenninga med litt ekstra muskler

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:56   #5
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Hva er den beste treningen?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Høres bra ut Tren så mye du både orker og lyster! Det hjelper godt på basalfrobrenninga med litt ekstra muskler

ingenting er bedre en det

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 16:06   #6
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er den beste treningen?

Ta i så mye du orker der og da og over tid. Det skal jo være motiverende å holde på med. Det er ikke farlig å ta i og bli sliten selvom man er på ketose.
Det fine med trening er at den høye forbrenningen holder det gående i mange timer etter treningen. Dvs at forbruket under trening bare er en del av regnestykket.

Lykke til

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 16:12   #7
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Hva er den beste treningen?

Opprinnelig lagt inn av energibunten, her.

Ta i så mye du orker der og da og over tid. Det skal jo være motiverende å holde på med. Det er ikke farlig å ta i og bli sliten selvom man er på ketose.
Det fine med trening er at den høye forbrenningen holder det gående i mange timer etter treningen. Dvs at forbruket under trening bare er en del av regnestykket.

Lykke til

takk for det, den treningen går sån i rykk å napp, noen dager trener jeg det jeg orker mens andre dager trener jeg ikke i det heletatt

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 19:50   #8
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er den beste treningen?

Hvis det er en treningsform du liker, så tror jeg at det er det beste.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 18:13   #9
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Hva er den beste treningen?

beste treningen er rykk og napp. hvis du klarer, prøv å spurt noen meter. jo lengre jo bedre. så bare går du videre etterpå. Så gjør du dette et par ganger eller så mye du orker, klart beste du kan gjøre. hvis du trener med vekter gjelder dette det samme. Få reps men tongt.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09
Et bedre forhold Marianne Fysisk og mental helse 4 21-02-06 02:15
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 21:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no