Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sær i matveien, noen som kan hjelpe?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 01:15   #26
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sær i matveien, noen som kan hjelpe?

Tss.. Til tross for alt som jeg ikke kan spise/hun ikke kan eller vil spise har vi faktisk et ganske variert kosthold. Problemet er liksom bare det å få inn litt mer fett her og der.. Men nå har jeg da fått en god del tips, så får vi prøve så godt vi kan

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 01:21   #27
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Sær i matveien, noen som kan hjelpe?

Ja, det blir jo mye jobb i starten med prøving og feiling og beregninger og what not, men trøsten er vel at det kommer til å gå bedre etter hvert når dere kommer mer inn i det, og finner ut av hva som fungerer for dere

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:33   #28
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sær i matveien, noen som kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Helt siden da jeg var liten har jeg vært allergisk mot melkeprotein, riktignok i "perioder"(perioder da jeg ble litt eldre. Men jeg var allergisk mot, hva skal jeg si, det meste, fra jeg var liten og godt uti barneskolen. Uansett allergisk da,(rettere sagt hyperallergisk, og ikke bare melk. Men det var jo det største problemet for min stakakrs mor da jeg var allergisk mot morsmelk, morsmelkerstatning og melkeprodukter...). Men i de senere årene har reaksjonene, på meieriprodukter, artet seg litt annerledes i forhold til tideligere. Det forandret seg for 3-4 år siden. Da jeg snakket med min daværende lærer i kost og ernæring, sa han at de reaksjonene jeg hadde nå, lignet mer på laktoseintoleranse, enn melkeallergi. Hadde vært fint å hatt noe som hjalp på reaksjonen, men siden det sikkert er intoleranse, har det vel ingen effekt på meg..?

Jo, i pakningsvedlegget står det proteinintoleranse også Vet ikke om det har noen effekt mot laktoseintoleranse (reaksjon på melkesukkeret), men det har åpenbart en effekt for mannen min som reagerer på proteinet.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forvirret i matveien Tor Olav Ketolysekuren 23 25-05-10 19:58
Hvor strikse er dere i matveien? manne Lavkarbo generelt 7 04-05-10 12:08
Kan noen se om jeg holder meg innenfor riktig retning i matveien min? miss_chica Ketolysekuren 2 06-01-09 13:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no