Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-11, 08:01   #451
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Ble sommervogna på meg i hele går, og ikke helt flink med maten - greier ikke spise når det blir varmt
Resultatet av dette i kombinasjon med tante-rød-besøk, er opp 800g - noe som forøvrig er mindre enn forventet
Nå har jeg aliert meg med vann, tapas, samt åpent vindu - klar for en ny dag i kontorvogna

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 08:05   #452
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Juhuuuuuu !!!!

Så mye flott å lese ! Og så mye folk går ned ! GRATULERER til alle !!!

Og jeg, da ? Jo, nå skal dere jaggu høre:

Jeg har sittet på toget hele helgen, - i konfirmasjonsvogna i Stavanger. Og der spiste jeg er teskje med oreokrem fra oreokake. Guuuud, så deilig ! Og så var det tapas, - og det fungerer jo utmerket.

Og i dag morges greide jeg ikke å la være å gå på vekta. Og, mine venner: 99,8 kilo !!!

Er jeg glad, tror dere ?

Aldri, aldri over hundre igjen ! Never ! Ever !!!

Dagen blir fin-fin og livet leker, ja !

Men det blir en laaaaang togtur . . .

til alle flotte passasjerer !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 08:10   #453
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Juhuuuuuu !!!!

Så mye flott å lese ! Og så mye folk går ned ! GRATULERER til alle !!!

Og jeg, da ? Jo, nå skal dere jaggu høre:

Jeg har sittet på toget hele helgen, - i konfirmasjonsvogna i Stavanger. Og der spiste jeg er teskje med oreokrem fra oreokake. Guuuud, så deilig ! Og så var det tapas, - og det fungerer jo utmerket.

Og i dag morges greide jeg ikke å la være å gå på vekta. Og, mine venner: 99,8 kilo !!!

Er jeg glad, tror dere ?

Aldri, aldri over hundre igjen ! Never ! Ever !!!

Dagen blir fin-fin og livet leker, ja !

Men det blir en laaaaang togtur . . .

til alle flotte passasjerer !

Deilig!! flinke jenta

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 08:12   #454
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Og i dag morges greide jeg ikke å la være å gå på vekta. Og, mine venner: 99,8 kilo !!!

Er jeg glad, tror dere ?

Juhuuuuuu, fantastisk, gratulere og godt jobbet

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 08:28   #455
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Og i dag morges greide jeg ikke å la være å gå på vekta. Og, mine venner: 99,8 kilo !!!

Er jeg glad, tror dere ?

Aldri, aldri over hundre igjen ! Never ! Ever !!!

Gratulerer så mye, dette må føles herlig!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 09:46   #456
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Juhuuuuuu !!!!

Så mye flott å lese ! Og så mye folk går ned ! GRATULERER til alle !!!

Og jeg, da ? Jo, nå skal dere jaggu høre:

Jeg har sittet på toget hele helgen, - i konfirmasjonsvogna i Stavanger. Og der spiste jeg er teskje med oreokrem fra oreokake. Guuuud, så deilig ! Og så var det tapas, - og det fungerer jo utmerket.

Og i dag morges greide jeg ikke å la være å gå på vekta. Og, mine venner: 99,8 kilo !!!

Er jeg glad, tror dere ?

Aldri, aldri over hundre igjen ! Never ! Ever !!!

Dagen blir fin-fin og livet leker, ja !

Men det blir en laaaaang togtur . . .

til alle flotte passasjerer !

Gratulerer så flott

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 11:51   #457
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg har jo egentlig vært innom veievogna hver morgen den siste uka, men i dag er det offisiell veiedag: jeg har gått ned 4.2 kg Det er første uka mi på lavkarbo, så det er nok mest vann, men allikevel

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 11:51   #458
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.


Og i dag morges greide jeg ikke å la være å gå på vekta. Og, mine venner: 99,8 kilo !!!



Husker godt hvordan det var å tippe under 100, det er en herlig følelse!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 12:00   #459
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Jeg må ta en tur innom skammesegvogna for har ikke vært noe flink i helgen
I morgen er det veiedag

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 12:14   #460
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Jeg har jo egentlig vært innom veievogna hver morgen den siste uka, men i dag er det offisiell veiedag: jeg har gått ned 4.2 kg Det er første uka mi på lavkarbo, så det er nok mest vann, men allikevel

Kjempeflott!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 12:20   #461
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

I dag sliter jeg med vannvekt. Mens kom for snart en uke siden, men i dag smalt det og jeg gikk opp nesten 700g.. Kjempekjedelig og håper bare dette faller av før veiedag på torsdag. å jeg som var under 70kg Sitter i vannvogna nå og prøver å drive vannet ut, men spørs om det er til noen nytte. Ticker orker jeg ikke å oppdatere for denne vekta skal av igjen snart!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 12:51   #462
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Har vært en liten tur innom skammevogna.... Feira bursdagen til miniälskling i går, og jeg tryna i gulrotkaka
Og nå er jeg egentlig i jobbvogna, så lister meg stille og rolig ut igjen

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 14:03   #463
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Hei og hå, stikker innom en tur, jeg befinner meg i lusjvogna for øyeblikket. Har hoppet rundt på en fot langs kjøkkenbenken og laget biffsalat. Den er gooood!

Har kommet meg såpass etter operasjonen nå, at jeg skal prøve å holde meg i ketose til gipsen skal av om 5,5 uker. Er veldig tungvint å lage mat når jeg ikke har lov å belaste den ene foten i det hele tatt, men det går da, på et vis.
Skal straks ut i soleseg-vogna igjen. Herlig!
Skal ikke veie meg før gipsen er tatt av, tenker jeg. Blir spennende å se hva resultatet blir.

Grattis til alle, dere er så flinke altså!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 17:48   #464
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Har vært i veievogna og ryddevogna i dag. Pga mensen sist uke + kakespising under helgens festligheter var det -100 g på vekta i dag. Ble egentlig litt skuffet, men håper på større tap neste uke.

Ellers ble kroppen målt for første gang på ca 1 mnd. Gått ned noen cm og økt rundt brystene(skjønte ikke den helt), men hvertfall veldig fornøyd med resten.

Er i middagsvogna i skrivende øyeblikk og skal straks begynne på min egen. Her blir det kylling og bacon med sopp og brokkoli.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 18:20   #465
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Takk for tips. Tror faste skal gå greit, for jeg er på uke 3 med forkjølelse og vond hals, så appetitten er såså. Så har ikke spist før etter 12 i de siste. Men skal sette det mer i system. Det der med vekta og tidspunkt, er litt merkeligt, har eksperimentert litt og veid og notert på litt forskjellige tidspunkt.Og har merka forskjell på når en veier seg ja.
Jeg pleier å ha cocosa i grønn te (mannen kjøpte feil te, og den grønne er så ekkel at jeg MÅ ha cocosa i) men jeg GLEMMER det, sukk......
Må visst skjerpe meg veldig. De siste ukene, hvor jeg har hatt innmari vond hals, har jeg ikke orka å drikke vann(bare i te) og har blitt en del pepsi max, for den river litt i sår hals, DA stabiliserte vannet seg, jeg slet med opp og ned vannvekt før jeg ble forkjøla, og da bælma jeg vann.

Her har jeg begynt med en skikkelig innsats for å komme over kneika, så kommer mannen hjem med spekemat til middag......

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 19:25   #466
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Nå har jeg tilbrakt mye tid i diverse utevogner de siste dagene, og dermed ikke fått fulgt med i svingene på alt som foregår over dette toget. Men sannelig var det morsomt å gå inn og lese alle notatene.
Antoinett6, Gratulerer! Under 100 er virkelig en milepæl!
Og til alle dere andre som har tatt av, fra 100g til over 4 kg, Dere er kjempeflinke! Stå på!

Jeg var innom veievogna selv i går, og da hadde jeg tatt av 700 g. Og det er jo ganske bra. Hadde hatt noen snikveiinger som antydet mindre vekttap. Så da er jeg glad. Og under 2,5 kg igjen til mitt første tog-mål.

Min jobbvogn har nok tatt seg en skikkelig omtur, for nå står den i Alta. Her er det jo en helt annen årstid, føles det som. Men veldig fasinerende natur!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 19:31   #467
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg har vært i "oppgjør med eksen"vogna i helga.
Plutselig er kroppen helt forknytt slik den var før jeg begynte med puttbehandling; vondter overalt, pustebesvær, føtter som ikke vil bære meg og armer som bare dovner. Jeg har jo ikke neste puttbehandlig før 18 mai! (Putten skal reise bort) .

Men hvordan i all verden kan trassige muskler lage slike elendige kroppslige tilstander bare av et par telefoner?? Kjenner jeg blir sint fordi at jeg har det slik og moverer over til dritidetogståpåvogna!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 21:27   #468
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har vært i "oppgjør med eksen"vogna i helga.
Plutselig er kroppen helt forknytt slik den var før jeg begynte med puttbehandling; vondter overalt, pustebesvær, føtter som ikke vil bære meg og armer som bare dovner. Jeg har jo ikke neste puttbehandlig før 18 mai! (Putten skal reise bort) .

Men hvordan i all verden kan trassige muskler lage slike elendige kroppslige tilstander bare av et par telefoner?? Kjenner jeg blir sint fordi at jeg har det slik og moverer over til dritidetogståpåvogna!

Du får bare prøve å gi litt blaffen, men jeg vet hvordan det er å gå og grunne på ting...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 21:30   #469
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg har vært i terapivogna i dag. Så ble det grillvogna på kvelden, men føler at jeg er flink matmessig. Hadde veiedag i dag og det var en stoooor skuffelse, ned 100g. Viste mer på snikmåling lørdag Leste en annen tråd og det kan stemme både med uke 4 og eggløsning, så kan jo håpe at det går bedre etter hvert...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 21:46   #470
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg har hektet av 'oppgjør-med-ex'er-vogna'.

Eks'ene plasseres i godsvognen ! Vi ser til dem av og til, - når det er påkrevd. Ellers ikke, hvis vi ikke har lyst, dah ! Oppfører de seg ikke ordentlig i godsvognen sin, hektes de av for alvor !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 21:48   #471
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

*går stille å setter seg i skammevogna med senket hode og en svart samvittighet* Først vannvekt, så høykarbosug som jeg ikke greide å motstå og i morgen er det veiedag for 17.mai utfordringen tja.. dette gikk da rett vest. Smekk på lanken, i morgen blir det krig mot meg selv.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 21:52   #472
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Den krigen vinner DU, kjære Regret !

You go, girl !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:05   #473
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Den krigen vinner DU, kjære Regret !

You go, girl !!!


Det kan du banne på!
til torsdag, på ordinær veiedag, skal jeg være under 70kg igjen, ikke 70,7kg som jeg veide i dag tidlig! Jeg veide jo 70,0kg i går så det må nesten være vannvekt.
Kanskje noen har noen gode tips til meg for å kvitte seg med vannet? Jeg drikker 3L vann hver dag nå i håp om å drive vannet ut,men kanskje det finnes fler nyttige tips?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:07   #474
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg har hektet av 'oppgjør-med-ex'er-vogna'.

Eks'ene plasseres i godsvognen ! Vi ser til dem av og til, - når det er påkrevd. Ellers ikke, hvis vi ikke har lyst, dah ! Oppfører de seg ikke ordentlig i godsvognen sin, hektes de av for alvor !!!

Har ikke dette toget søppelvogn???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:08   #475
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har ikke dette toget søppelvogn???

!!!

Jo, jøss ! Muligens også en sortering av diverse eks'er. Gjenbruk, for eksempel . . . for de som er interessert

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no